Diskuze
Manuál pro cestujícího: proč byste si při nehodě vlaku měli vzpomenout na letadlo a kdy opustit vagón
Děkujeme za pochopení.
D22a92n 30P13í26š50ť40a91l89a
Správně je postavit lokomotivu na koleje, vzbudit strojvedoucího a odjet s ním na nejbližší stanici a telegrafovat o nehodě tisk, hlavně opoziční, dát si svačinu, jednoho či dva panáky za to leknutí a jít se pomodlit do kostela za spolucestující jdoucí do cílové stanice po trati, od toho je jejich název potrati!
V21í18t 97J60e71ž79e81k
To jsou tady teda hlášky :-D od lidí, co ani neznají rozdíl mezi ČD a SŽDC. Ale hlavně něco moudrého prohodit, to se počítá ;-)
P87a60v61e27l 16S55k52ř66i56v20a75n
Nejlepší manuál je, požadovat ukončení vedení ČD, SŽDC a drážního úřadu, což jsou původci nehod. Ti mají mizerné zabezpečení a lžou, že je na evropské úrovni. Není. Na evropské úrovni je jízda více než dvakrát rychlejší a zabezpečení ETCS, které máme povinnost zavést a které jsme v zájmu více zraněných a mrtvých na železnici raději odložili. Tedy my ne, ale politici a železničáři. Slováci ho mají od roku 2010, tedy už deset let soudruzi. ETCS by všem třem posledním nehodám zabránilo, a to ještě na něj dostanou dotaci, takže blábolení o cenách jsou tak akorát výmysly, nemluvě o tom, že ETCS umožňuje vyšší hustotu a rychlosti, takže vyšší výdělek na stejné trati,.
V86l44a23s21t20i95m78i41l 14Z48a79d96á92k
V Kotlince je 225 km tratí se systémem ETCS. Z cvičných důvodů si je najděte ať neblábolíte nesmysly. Slováci končí s ETCS v Čadci. Spočítejte si kolik je to km.
Povinnost zavést je od roku 2025. Nelze lusknout prsty a vše je hotovo.
Š76t43ě62p82á83n 48H52a56š10e15k
Požaduji tímto po drahách, aby k jízdence dávali (zdarma) manuál, že je dobré si po WC umýt ruce. I další informace. Zdá se mi, že vlakem jezdí jen samí pětiletí bez dozoru.
Možná by bylo dobré zavést pro každého cestujícího osobního asistenta. I na lokálkách zavést velkoplošné obrazovky. Jak v polích na zastávce, tak u sedadel. Všude.
Zkráceno.
Proč se mi zdají těmi nejhloupějšími ve vlaku ti, kteří furt čučejí na displej? A z okna ani vteřinu. Hodinky nesledují a nepoznají nic v reálu. A hlásí rodinné centrále, že sedí u okna a jedou/minutku stojí někde na mezi. Ach jo.
J56i40r10k62a 30N65o50v62ý
"Bezpečnostní experti ale doporučují sedět zády ke směru jízdy, protože tělo pak nemůže být při prudkém zabrždění nebo srážce odhozeno vpřed.
.
Takže kdy budou ve vlacích zavedeny bezpečnostní pásy?
S tím trakčním vedením je to sice pravda, ale ono se může stát, že požár ve vlaku neuvidíte, ale budou se uvolňovat jedovaté zplodiny, které vás nenápadně otráví.
A ještě k té bezpečnosti. Předpokládám, že ve většině případů se v krizových případech použije nějaká rychlobrzda. A pokud ano, neměly by být vagony vybaveny nějaký zařízením (akustickým a optickým), aby se lidé měli několik sekund na to se připravit na náraz?
S55l16a73v52e57k 75V98o96r12u80d39a
vagony jsou vybaveny akustickým zařízením...dámy a pánové....vítáme vás ve vlaku ČD....atd. pořád do zblbnutí a nejde to ani ztlumit nebo vypnout.Na nádraží než se dostanou k tomu hlavnímu co se má sdělit lidem je tam frází a keců okolo...že jim to není trapný.
H43u17l63d67a 49B71u91l69d82a
Neměl jsem nikdy potřebu létat ledadlem a nemám už dnes potřebu jezdit vlakem. Před barákem mi stojí 3 auta připravená mě kamkoli dopravit. A mít věci pod kontrolou.
P18e67t28r 85N38e66m79e20c
stát hodiny v kolonách nepovažuji za situaci, kdy mám věci pod kontrolou
P63a84v33e89l 29S33e85l85i82n86g45e70r
Vlaky jsou třetí nejezpečnější dopravní prostředek ( po výtahu a letadlu ).
J27a34n 71K49a76d41e22ř57á73b79e79k
Tento postulát ovšem neplatí v Indii a u ČD.
J48a54r65o28s19l29a85v 67K32o64u21t57s82k72ý
Nebylo by lépe sem dát rady,co dělat při autonehodě ? Určitě je využije citelně více lidí.
M48a25t85e16s 86H94o71b95l11í61k
Tento týden je poznamenán tolika nehodami na železnici, že je na čase přemýšlet o tom, zda vlaky nezakázat. Stejně nepatří Agrofertu, tak by to ani moc nevadilo!
S10t77a48n62i22s23l65a14v 92T95o71m66á92š
Pokud nebude veškerou dopravu řídit a provozovat jeden vlastník, budou nehody přibývat. To věděl v 19. století už císař pán, když železniční dopravu zestátnil.
J84a74r51o53s14l62a91v 27K18o46u31t62s38k53ý
A co třeba Košicko-Bohumínská dráha ? A spousta jiných ? Císař asi byl sklerotický,že