PRAHA Agentura Mark/BBDO zvítězila ve výběrovém řízení na komunikaci značky Harmony pro Českou republiku. Pro Slovensko bude komunikaci vytvářet agentura 2create. Výběrové řízení vyhlásila společnost SHP Harmanec, do jejíhož produktového portfolia patří nejen toaletní papír, ale i další hygienické potřeby pro domácnost jako utěrky, kapesníčky a ubrousky. Cílem zadavatele bylo najít agenturu, která bude mít na starosti brandovou komunikaci pro značku Harmony.
Mark/BBDO získala značku Harmony
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
Jak ukončit válku na Ukrajině? Turci předložili nový návrh: zmrazení hranic na současné frontové linii
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!