Pondělí 5. prosince 2022, svátek má Jitka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Minus 93 procent. Proč Benda překonal Bendlův rekord.

Marek Benda by politiku ODS prezentovat v masmédiích neměl. Pokud tedy strana nechce, aby ve volbách skončila na jeho sedmi procentech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Kristian.Leko

Zásadně špatně. Na internetu
Zásadně špatně. Na internetu diskutují (zejména pak na iDnes.cz, Novinky.cz, ParlamentníListy.cz apod.) jen ti, co nemají nic lepšího na práci. Pokud by opravdu 97% národa bylo primitivních, volební výsledky by myslím vypadaly trochu jinak. Realitu myslím spíše nevidí ti vaši "obyčejní lidé", tedy diskutéři na internetech, zaslepení svou neúspěšností, malostí, nevzdělaností a hloupostí. Jo, a ještě nenávistí.
0/0
19.6.2012 10:27
Foto

Radek Bajgar

Zneužívá pověsti otce
Pana Bendu neznám osobně a na mediální obraz se těžko spoléhat. Ale jestliže strom poznáš po ovoci, pak nelze než nesouhlasit se shrnutím Jaroslava N. Po léta si všímám, že jakmile se v parlamentu řeší nějaká kulišárna, související s neprůhledností, zamlčováním, arogancí moci a mocných, je u toho vždy Marek Benda. Až by člověk řekl, že to ani nemůže dělat z vlastního popudu.  Možná tedy pověsti svého otce nezneužívá jen on sám, ale toto své aktivum prodává straně. Zač, to nevím. Ano, bohužel  souhlasím, že pan Václav Benda se musí v hrobě obracet. 
0/0
17.6.2012 10:41
Foto

Čenda

Proč pak tak dopadl
V každé  organizační struktuře je jedna osoby, většinou muž, která se vyznačuje následujícími rysy a vlastnosti. 1/ jeho obličej má výraz nedospělého člověka se stále udiveným výrazem. 2/ je velmi pilný a pracovitý a tím překonává svůj hendikep podprůměrnosti. 3/ ochotně udělá vše co se od něj žádá, aby si udržel místo . 4/ je bezkonfliktí tím, že nemá nikdy vlastní názor a  maskuje to "nemám dostatečné informace abych mohl říci..." 5/ nikomu neublíží a ani nepomůže. 6/ jeho kariéra je budována cestou podrž tašky. Mezi důvěrnými přáteli se mu říká že je splachovací. Uvniř organize je i prospěšný. Navenek je však neupořebitelný.   
0/0
16.6.2012 22:25
Foto

Vladimir1950

souhlas s doplněním..
Díky. Souhlasím s Vámi a vaším doplněním..Taky mne Benda překvapil s pohrdáním těmi voliči ,jen jsem si na to nevzpoměl..A pro pana Léko, nechtěl jsem se chlubit,nemám sice na Mensu, nicméně mi stačí mých IQ128..
0/0
16.6.2012 12:39
Foto

Vladimir1950

souhlas na entou..
Máte 100% tní pravdu..
0/0
16.6.2012 12:04
Foto

Smutnymax

Benda voliči pohrdá
Souhlasím s vámi, popsal jste věci pravým jménem. Na pořad jsem se díval ( a pana Léko ujišťuji, že mé IQ je 130). Nikdo z diskutujících ani autor se nepohoršil nad tím, co Benda říkal o "svrchovanosti mandátu poslance", prý mu ho nikdo nemůže vzít, protože mu ho dali voliči a tak proto v tom parlamentu je. Vzápětí Benda řekl, že složil slib dodržovat zákony a Ústavu ČR a to je to co je pro něj rozhodné a né, co si přejí voliči. Proboha jak se člověk s takovým názorem stal poslancem? Voliči jsou tedy pro  pana Bendu jen nástrojem jak se dostat k moci a pak ať mu dají pokoj a klid na "práci"!!!!Dodržovat  zákony a Ústavu by mělo být pro nás všechny absolutní samozřejmostí a pro pan Bendu o to větší, když už ty voliče co mu dali mandát tedy zastupuje  v parlamentu. On vlastně říkal, že voličům slib nesložil takže jim nic nedluží. Nedivím se tedy, že aspoň diváci HydeParku ho "odepsali", kéž by tak postupovali i při volbách.
0/0
16.6.2012 10:01
Foto

Magda

Benda
Já naopak jsem ráda, že tohodle joudu vystrčili do Hyde Parku. Nechala jsem ouplně všeho a nevěřícně koukala, co nás to reprezentuje. On hájí právo a spravedlnost, ale od toho jsou prosím soudy a ne předseda mand. a imun. výboru, či poslanec. Ať kouká prosazovat takové zákony, které jsou pro lidi a ne pro zloděje v parlamentních stranách a jejich lobbystů.  Jakým zázrakem se tam  tenhle  příživník vůbec dostal?
0/0
16.6.2012 8:02
Foto

Knight

Restituce
Restituce jsou velka vec a sletavaji se okolo nich lobbiste jak z ODS tak TOPky. Jedna z poslednich velkych moznosti krome CEZ jak si chytit velkou rybu. Privatizace dosla tak tohle je obrovska sance, ktera drzi vladu pohromade. Jestli jim to klapne maji vsichni vystarano a to legalne a radoby to dava smysl ale to jen na oko a pro lidi, co neumeji pocitat. Tahle vlada je tu jen kuli tomu. Dokonce LIDEM kuli tomu vzniklo tak uvidime.
0/0
15.6.2012 22:10
Foto

Knight

Modry Benda
On je totiz Benda zosobneni ODSky a je to na nem zcela jasne videt. Clovek, ktery je proti jakekoliv transparentnosti a pro korupcni praktiky. Proto je tam taky tak dlouho. To je zosobneni navratu ke korenum, ktere tato strana ma a po kterych z Hradu volaji.Zasluzne na nem ale je, ze neni takovy niemand aby nosil hodinky za ctvrt mega a nema bourak s kmotrovskou SPZ, proto muze do televize.Ten medajlonek to je seznam nesvaru ceske spolecnosti. Je to vzorovy ODSak, ktery ma diky svemu otci mozna jeste u nekoho trochu kreditu. 
0/0
15.6.2012 21:44
Foto

J76i90b 93J10i25b 5934764987877

A kdo říká
A kdo říká, že ODS na ten pořad nenajala žádné „klikající“ studenty, tak jak to podle Vás údajně dělají všechny politické strany? Ptal jste se na odělení PR v ODS? Co když to, že dostal Marek Benda (ODS) alespoň těch sedm procent kladných hlasů, byli jen ti najatí studenti?!Marná sláva Marek Benda je přeci jen mimoň, který většinu svého života strávil v akváriu na Malé straně. To by zacvičilo i s životem ostříleným kozákem, natožpak s takovým, řekněme hošíkem. O reálném životě za sklem nemá ani páru. Jak by mu pak mohl někdo dát hlas? Za co?Benda junior může být rád, že se do dolní komory nevolí většinovým systémem tak jako do senátu.To by pak byl již dávno na pracovním úřadě. Teda pokud by neskončil v nějaké dozorčí radě nějaké spřátelené firmy…
0/0
15.6.2012 18:31
Foto

J23a74n 44K51u42l34i28h21r21a75c81h 9193442177546

Otáčí se jeho otec v hrobě?
Skvělé shrnutí.
0/0
15.6.2012 16:34
Foto

J25a97n 51K27u81l92i85h81r83a56c48h 9593192927526

Souhlasím
Vidím to stejně.
0/0
15.6.2012 16:32
Foto

J32a94n 74K43u44l76i76h25r96a88c64h 9713912457436

Autor je nezlomný optimista
Na Léko, nevím, nevím, zda nejste příliš velký optimista, když si myslíte, že při vyslání někoho jiného z ODS by byl výsledek lepší. Premiérovi PR sekce ODS určitě nedoporučila, aby do tak riskantního marginálního programu šel, a tak vybírala ze zbytku a klidně uvěřím, že vybrala toho podle svého mínění nejlepšího. Spoléhání na to, že "obyčejný člověk" bude koukat na fotbal, takže výsledek  klikání lze v malých číslech snadno a levně zvrátit tak nějak nevyšlo.  
0/0
15.6.2012 16:30
Foto

Vladimir1950

Ad Máte slovo s Jíkovou..
Pane Schneidere, máte pravdu s tím možným prolomením Benešových dekretů.  Na tenhle důležitý okamžik jsem zapoměl. Paní Jílková opět tak trochu nezvládla diskusi..Po kolikáíté už?Díky za reakci..
0/0
15.6.2012 16:16
Foto

Stradlin

Vystupování vládních stran
Kdo chápe záměry při vystupování vládních politiků na vytváření svého mediálního obrazu, má u mě tu největší poklonu. To co nyní předvádí, kdy po pořádnému propadáku ČSSD klesají hlasy a mají šanci alespoň trochu posílit, tak nesmyslně drží Parkanovou, která, se mi nesnažte tvrdit, nemůže být důležitým člověkem. To je vidět už na jejím vystupování. To je prostě chyba hodná amatéra, nechat opozici křičet "Hele, my jsme se s Rathem vypořádali a hodili ho policii a vy si tu vaše chráníte" ! ...
0/0
15.6.2012 14:34
Foto

Ladislav

Konec?
Když politická elita, která by měla (jako v "lepších" demokraciích) dávat příklad a inspirovat, domlouvá Nové mocenské centrum s církvemi, které by měli rozvíjet náš duchovní život a udržovat morálku... je to snad konec našeho společenského systému? Jde spadnout ještě hlouběji? Co nám zbývá?Hlavně nerezignovat! Posílat záporné body každému kdo na nás zkouší trochu té demagogie v praxi a jít volit kdykoliv nám páni političtí představitelé dovolí! 
0/0
15.6.2012 13:53
Foto

Filias

Trefné
Velmi trefný medailonek. Pokud to shrnu, tak tím že nikdy nevystrčil nos z politiky, absolutně ztratil smysl pro realitu a aktivně pracuje, aby se tu nikdy nic nevyšetřilo a nikdo se o ničem nedověděl. Hyedepark sleduji pravidelně, ale když jsem viděl že tam bude Benda, tak jsem rychle přepl na fotbal. Mele totiž pořád to samé a už se mi z něho dělá šoufl jen co ho vidím.Navíc v jedné osobě shrnuje důvody proč tu lidi nemají rádi politiky. Proto ty reakce.
0/0
15.6.2012 13:49
Foto

K85a43r11e72l 77D48v82o54ř37á27k 2318924464500

Re: Autor je příliš laskavý.
Vam tedy ty cirkevni restituce lezi v zaludku ;-)Nejaka dolozka "proti stretu zajmu" by mela byt naprostou samozrejmosti zdaleka nejen ve vztahu k cirkevnim restitucim. Jenze v zemi, kde existuji anonymni akcie na dorucitele a kde se k verejnym zakazkam dostavaji ruzne nepruhledne firmy kdovi odkud, je zavedeni ucinne karanteny tezko predstavitelne.
0/0
15.6.2012 12:18
Foto

Vladimir1950

Článek dobrý, mírně návodný....
Jmenovaný Hyde Park pouze konstatuje,jaká je oblíbenost ODS, nota bene pana Bendy. V jeho výsledku se odráží včechna ta arogance moci, s jakou vládní koalice a potažmo ODS prosazují své  výmysly, které nejsou ekonomicky podložené. Jak se ukazuje, hodně renomovaných ekonomů už konstatuje, že s navýšením DPH klesá v ČR  koupěschopnost a HDP. Tato "šturmovština" není na druhou stranu podepřena prorůstovými opatřeními, což je kontraproduktivní..To odbočuji a vracím se k tématu.Otázka církevních restitucí je tak neprůhledná, že  jí v podstatě rozumějí jen ti, co ji tvořili a to jen povrchně, ne do hloubky.Pro mne jako laika je nepochopitelné a nestravitelné, jakým způsobem byla stanovena cena náhrad, která je stanovena na stávající cenové úrovni  s plánovaným navýšením o každoroční inflaci 3% z ceny.V případě zemědělských restitucí po r. 1992 tomu tak nebylo a byly oceňovány ještě podle"cen za bolševika", které byly řádově nižší. Buď jsi na tenhle diktát přistoupil nebo jsi nedostal nic.. Vím,o čem mluvím.Bylo to spravedlivé? Odpovídám, ne!V debatě, která na toto téma proběhla v pořadu Máte slovo Benda  vysoké ocenění nemovitostí a navýšení ceny o inflaci obhajoval jako správný postup. Obhajoval i jako rozhodnou dobu 25.2.1948,  Opomenul připomenout skutečnost, že některý církevní majetek byl znárodněn už za první republiky a T.G.M., ale za úhradu! Seznam restituovaných nemovitostí bohužel obsahuje i tyto zaplacené nemovitosti a budou tedy placeny podruhé! Je to v pořádku? Určitě ne..Co dělalo ministerstvo kultury a Besser, když pouze zkopírovalo bez kontroly seznamy restituovaných nemovitostí, zpracované  a oceněné církevní administrativou?Zkrátka mám pocit, že jde o největší tunel v dějinách novodobé ČR.Další mínus, které si připsal pan Benda byla otázka vydání Parkanové, při které kličkoval jak zajíc, on neví, počká si,až .. Proč se každému neměří stejným metrem, když v otázce vydání Ratha byla paní Němcová z ODS tak "poskočná"? Proč naopak Nečas v případě Parkanové mluvil o"klice policejních plukovníků"? Dovolil by si to  vysoký politik ve vyspělé demokrecii? Asi ne, u nás ano..a o to to je, opět arogance moci.Proč v tomto případě nectil jím samým proklamované: Padni komu padni?Co aféry lidí z ODS: Vondry,Rittiga,Dlouhého,Béma,Janouška,Drobila?A tak i za toto pan Benda dostal takové hodnocení, že by od něj pes kůrku nevzal, schytal to za celou ODS..Obávám se, že naštvanost prostých občanů je tak veliká, že by v Hyde Parku neuspěl žádný politik z koalice.A rozhodně buďte ubezpečen, pane Léko, že lepší marketing by s výsledkem nic moc neudělal. A  ti, co pokládali otázky,nebyli jen tupci..Víc už se mi psát nechce, většina těch, co tu diskutují, je "v obraze".Následující aforismus ,myslím, plně odpovídá této naší době a vládě."Moc korumpuje. Absolutní moc korumpuje absolutně". (Atley). To je můj názor, jiný neodmítám.
0/0
15.6.2012 11:57
Foto

J37a50n 74S24c66h98n76e60i13d17e83r 3264308136246

Autor je příliš laskavý.
Je to zcela v nejlepších intencích České pozice, zahrát si na ďáblova advokáta. Ano, chceme-li Marka Bendu kritizovat, je neprve nutno osvědčit svou nezávislost a (snad i, určitě však snahu o) objektivitu a to tím, že na kritizovaném budeme hledat cos pozitivního. Marek Benda určitě není hloupý, a docela překvapivě je v soukromí velmi milý. Jak však Marek "Jekyll" Benda vleze před kamery, stane se z něj Marek "Hyde" Benda. Některé jeho argumenty jsou "úsměvné", jak politicky korektně, bezbarvě a impotentně politici nazývají to, co je na facku. Některé jeho názory stojí za úvahu, není jich však bohužel mnoho. Některé jeho názory je však nutno kritizovat neúnavně, dnem i nocí. Některé jeho praktiky též, například jak Jílkové vyklouzl jak úhoř z otázky, zda odpřisáhne, že se v zákoně o narovnání vztahů s církvemi neprolomí rozhodná doba roku 1948. Zde měla Jílková pevný bod, o který se mohla opřít a celého Bendu vyvrátit i s kořeny, neměla však dost trpělivosti.Jádro problému Bendovy nepříjemnosti však podle mého mínění spočívá v tom, že se snaží hájit nehájitelné. Podobně dopadl exministr Besser u Jílkové: arogantní monstrum, podvědomě se olizující při hovoru o výši "restitucí". Zákon o narovnání vztahů s církvemi by měl obsahovat doložku, že žádný z poslanců, ani z jeho rodinných příslušníků, nebude smět nejméně pět let po ukončení mandátu pracovat pro jakoukoliv z církevních nebo s církví spojených organizací!!! (Nebylo by to opatření nijak neobvyklé, pouze u nás by bylo nové, avšak stálo by za to, neboť by nás přiblížilo civilizovanému světu.) Vždyť tu má vzniknout moloch, majetkově srovnatelný s ČEZ, čili nové mocenské centrum. Proto je potřeba ohlídat případný střet zájmů.
0/0
15.6.2012 11:32
Foto

Jirka Palcát

Benda? Probůh!
Hodně trefný a přesný medailonek. Příspěvky pana Léko čtu velmi rád, ale jeho slova o tom, že Benda patří k "nejslušnějším, nejkorektnějším a nechytřejším" politikům v ODS mi přijdou jako z jiné planety. Jako od člověka, co jej snad nikdy neviděl a nepotkal. Nechápu, co pana šéfredaktora k tomu vede. Benda je hlupák, co absolutně neumí argumentovat a je připravený přikrýt jakoukoliv prasárnu, co ODS zplodí. Pusťte se to videa z výše uvedeného odkazu. Tohle nebyla momentální Bendova indispozice, stejný výkon Benda předvádí pokaždé, ať již v tom Hyde Parku nebo minulý týden na pavlači u Jílkové. Zažil jsem Bendu naživo několikrát - ten pán je skutečně jen mašina na fráze a argumentační kontradikce. ODS by neměla Benda zavírat před médii. Naopak. Vždy, když je třeba dát ksicht něčemu hodně nepopulárnímu (NKÚ, náhubek, církevní restituce, Koudelka, apod.), tak vystrčí Bendu, ať se nechá zacákat. A Benda poslušně plní. Á propos, nechce Česká pozice spíše prozkoumat důležitou roli Bendova bratra Patrika v kauze ProMoPro?
0/0
15.6.2012 11:32
Foto

Knight

ODSka
Problem je v tom, ze oni tam nemaji koho dat. Za kazdym vicemene sedi jeden kmotr jinak by tam nebyl a to na nej muze kdykoliv nekdo vytahnout. Jediny koho nekde vidam je Necas, Nemcova nebo Benda. Ostatni jsou na pokraji politicke smrti jako Drobil, Chalupa nebo Bendl jini se zase snazi radoby dostat ze stinu kmotra jako Kuba.Oni jsou tam vsichni ocividni zlodeji a netusi kde na ne co vypluje. Zbyvaji jim silacke reci typu Necas. Slinty o nicem typu Bendl a kradez stoleti jmenem cirkevni restituce. Pak honem rychle pred volbami zalepit lidem pusy a jedeme nanovo.Jeste k prvnimu prispevku. Neni pravda, ze vsichni lide vedeli o co jde. Jeste nekdo reaguje na straseni levice apod. V pristich volbach ale snad pujde o krk temhle lidem tak ODSCSSD muze prestat fungovat.
0/0
15.6.2012 11:26
Foto

Jaroslav.N

Oblíbený Benda
Vytvořil jsem si před časem na webu takovýto profil pana Marka Bendy:Marek Benda, * 1968Konzervativní politik zastávající tradiční hodnoty. Známý zejména tím, že celý svůj dosavadní život strávil jen v politice. Známý také tím, že napsal rigorózní práci „zvětšením písma“ práce diplomové; na plzeňské právnické fakultě. Patřil k nejhorlivějším propagátorům tzv. náhubkového zákona (v roce 2008 předložil pozměňovací návrh novely trestního, který zakazuje zveřejňování informací z policejních odposlechů), je také známý jako zapálený zastánce zachování poslanecké imunity a poslaneckých výhod. Nejnovější (2012) Bendovy aktivity směřují k vyloučení NKÚ z kontroly institucí a firem s podíly státu, krajů a obcí (České dráhy, ČEZ nebo městské dopravní podniky) a k prosazení Zdeňka Koudelky do Ústavního soudu. Je také značně skeptický ke zrušení anonymních akcií v ČR.Marek Benda je sympatický chlapík, jak jistě posoudíte sami:http://www.youtube.com/watch?v=c5sMN4Oirjc Takže odpověď na otázku "proč tak málo" je - alespoň mně - poměrně srozumitelná.
0/0
15.6.2012 11:20
Foto

Autore,zajdi někdy na netové diskuze mezi ty obyčejné lidi
a retard,komunistů a odborářů  co nadávají ODS,TOP s ocáskem BUDE TOLIK,že  vám vypadnou oči z důlku a zavaří se závity mozkové,protože žijete mimo realitu!Bendu NENÁVIDÍ opravdu asi těch 97%  národa.Nemluvím o vládních stranách..Někdy se mi zdá,že tady žije úzká sorta lidiček,kteří nevidí nebo nechtějí vidět realitu.To,že tady nehoří auta v ulicích neznamená,že lidé nejsou rozzuřeni.Uvidíte ve volbách JAK BUDETE vykuleni.
0/0
15.6.2012 10:43