10. prosince 2008 16:19 Lidovky.cz > Zprávy > Názory

Místo vědy místo na papíru

  • Poslat
  • Tisk
  • Redakce
  • 0Diskuse

Ad LN 4. 12.: Reklamní průmysl ovládl i školní testy

Počátkem minulého století došlo k obrovskému rozmachu výroby umělých hnojiv a střelného prachu tím, že průmysl zakoupil celý vědní obor, katalýzu. Koncem minulého století došlo k obrovskému módnímu rozmachu nošením značkového oblečení tím, že reklamní branže zakoupila další vědní obor, psychologii. Recept je jednoduchý: Pěstujme a oslovme vůdčí typy, kteří se těší oblibě a budou proto společností napodobováni. Takto vytvořená elitní společnost dokáže pak sama toho kdo nejde s větrem dohnat k následování spontánní šikanou. Ubozí reklamní příštipkáři, kteří si kupují místo vědy místo na papíru školních testů.
Jiří Hora, Praha
  • 0Diskuse




Najdete na Lidovky.cz