Čtvrtek 8. prosince 2022, svátek má Květoslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Mládkova nehoráznost a ještě horší odezva...

Když už se musí mlžit kolem důvodů odvolání ředitele státní firmy, proč proboha zrovna „ageismem“?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Křivan

Znáte tu o slepičce a kohoutkovi?
Problém je v tom, že o tu nadhodnotu i úspěšného ponikatele dříve či pozdějí připraví banky, ty banky zase o nadhodnotu připraví veliká nadnárodní bankovní domy......... a všechno nakonec pohltí MMF, případně nějaká jiná dobročinná globální organizace. Ministr neministr, podnikatel nepodnikatel.Jinak nic proti Babišovi nemám, jen ta víra mi chybí.
0/0
2.4.2014 22:13
Foto

Magnolia

:-)
Zdravím, ono je asi horší to, že to nepůjde jen tak napravit už. Průšvih. Mějte se.
0/0
2.4.2014 16:35
Foto

Magnolia

Haha
tady se zjevně administrátoři (ne)nudí:) Jsou to taky jenom lidi. Best regards!
0/0
2.4.2014 16:34
Foto

Cermans

Díky , doporučuji:
http://www.ulozto.cz/xnvkzGs/bidnici-20-stoleti-1995-belmondo-cd1-avi http://www.ulozto.cz/xMWggS7/bidnici-20-stoleti-1995-belmondo-cd-2-avi#download
0/0
2.4.2014 14:01
Foto

Magnolia

Jinak, nebuďte tak
Jinak, nebuďte tak rozčarovaný, myslím, že nemáte proč (nejhorší scénáře se naštěstí zatím nenaplnily). Teď kvetou, můžete se jimi kochat:) To že je to taky film, je vedlejší, já si děj moc nepamatuji, jen ten princip, který byl pak opakován. Vaše příp. ironie se mne nemůže dotknout, jelikož nejsem žádný extrém.-) Leč nijak nebudu rušit Vaši imaginaci - např. směrem k Petruškám apod. (nic ve zlém - já tu pasáž pak smažu). Víte, jsem "Husákovo dítě" (i když jsem jím nikdy nebyla) a něco si tedy pamatuju a pak - deformace v zájmech (studiem). To prostě nevymažete. Já se zas vrátím k své práci a neposledně k plotně a ratolesti. Čili, naštěstí mám taky jiné starosti. Někdy působíte (pánové obecně tady) depresivně a trpce, taky mne zaráží to množství nezpracované nenávisti (to ne k Vám). Mně úplně stačí pohled na naše ulice, ty nezacelené rány, architektura, nevkus (nerada bych, kdyby to vyznělo jen povrchně). No, nemůžu chtít moc najednou, že jo.PS: jsem taky zvyklá z diskusí s tatínkem, nemůžu za to, že mi nestačí časopisy pro ženy.-) Nasávejte vůni květů a zpěv ptactva (stejně jako můj otec, se asi vyznáte, poctivé vzdělání, my už moc ne v tom). Jo, a budu se vracet spíš k Faulknerovi. ty Vaše linky jsem zatím nerozklikla. Jinak včera mi připomněli zase M.K., to jsou příběhy jako ze Shakespeara, i ten potencionální ze života, jehož detailní pravdu si aktéři odnesou s sebou do hrobu asi. Hlava v oblacích, nohy zpátky na zem, jdu! Mějte se fajn!
0/0
2.4.2014 11:37
Foto

Bob Senior

Pár poznámek na doplnění pro pana Cermanse
Ještě si dovolím poznamenat něco k té kritizované RVHP.Účastnil jsem se činnosti v jakési stálé pracovní komisi pro automobilové elektronické příslušenství, asi 10 roků před "sametovým převratem".Podíleli se natom odborníci ze všech evropských "komunistických "zemí,mimo Polska ale naopak jako pozorovatelé z Jugoslavie.Bylo velmi zajímavé,jak s příchodem Gorbačova se změnily metody a také jsme se poznali kdo je kdo.Každá ze zúčastněných zemí měla praktické kontakty na jinou západoevropskou zemi.A kupodivu nikde nebyl žádný diktát,jen musely být konkretní výsledky.Nebudu dlouze vše rozvádět,ale musím poznamenat,že ti noví politici zlikvidovali vše co bylo dohodami připraveno,takže teď se licituje kdo dosáhne lepších výsledků jako "sesterská" (s otazníkem) privatizovaná firma v těch liberalizovaných podmínkách, pod působením neviditelné všeřešící ruky volného trhu.Možná by se mělo tam začít znovu při hledání té třetí cesty,než se Evropa dostane do úplného područí zemí Třetího světa,které mají to surovinové bohatství a mohou se brzy naučit,nebo koupit si to naše jediné bohatství-kvalifikovanou pracovní sílu,schopnou vytvářet nadhodnotu.A potom ani monetarističtí "banksteři" nebudou mít právo veta,ale budou uctivě naslouchat "pokynům" včerejších exotických závislých.Ona jim zřejmě dosavatní zkušenost nejde k k duhu.
0/0
2.4.2014 10:24
Foto

V.Hricák

Mám stejný názor,
myslím,že třídění na levici a pravici je součástí rituálních tanečků stejné sorty zlodějů.Socialista se před kamerou téměř popere s pravičákem a po skončení pořadu jdou spolu na pivo,kde proberou sféry osobních zájmů dle zásady"Ty mi pomůžeš prohlasovat to,já ti pomůžu prohlasovat ono".A daňový poplatník to všechno zatáhne.Na vznik krajů mám dlouhodobě stejný názor.Neuvěřitelně to prodražuje státní správu a vytváří obrovský korupční potenciál.
0/0
2.4.2014 5:33
Foto

Cermans

Pane Bobe tleskám Vám, ona ta střední /jiná / cesta začíná
pomalu vznikat. Velké nadnárodní firmy přeci ve svém okruhu tvrdě plánují. Vezměte si , že v automobilovém průmyslu se vyrábí 40 procent vozů na zakázku zákazníka a čekáte na něj 3 měsíce. Světový průšvih je v tom, že banksteři nechtějí vidět , že nadhodnotu vyrábí lidská práce a tvorbu zisku přesunují do virtuální reality. Pokud se toto nezastaví a mě se jeví , že žádní politici k tomu nemají dost politických sil , čeká nás neradostná budoucnost. A to zhroucení finančního systému se všemi důsledky.
0/0
2.4.2014 4:57
Foto

Energetik_Tom

Jen další magor z Prognostáku
Ministr průmyslu Jan Mládek (ČSSD) přišel s návrhem, jak prodloužit těžbu v prodělečném Dole Paskov. Jeho vlastníkovi, společnosti OKD, navrhne příspěvek 1,1 miliardy korun, pokud bude v místě těžit do konce roku 2016.http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-cesko/c1-61954000-dul-paskov-pomoc-okd-bakala-babis-vydiraniMezi zaměstnanci českého Prognostického ústavu byli mimo jiné i Václav Klaus, Vladimír Dlouhý, Miloš Zeman… za ředitelování Komárka. Všichni jmenovaní v listopadu 1989 pronikli do Občanského fóra a jeho prostřednictvím získali i politické a vládní funkce, později se infiltrovali do různých politických stran (Klaus – ODS, Dlouhý – ODA, Zeman – ČSSD, Ransdorf zůstal v KSČ, nyní v KSČM) ."Mládek:Prognostický ústav Československé akademie věd: 1985 — 1990
0/0
1.4.2014 18:37
Foto

L86a43d98i17s77l46a36v 31N42o78v15á21k 2797863694983

Když může být Mládek ministrem, tak to už jím může být i osel
Co naděláme. ČSSD asi nikoho lepšího neměla. :-P
0/0
1.4.2014 15:13
Foto

Cermans

Díky krásná paní Magnolie.
Soulasím s Vámi, že dnes by stálo za to , podívat se opět na zemský systém dělení republiky. Kraje jsou černé díry v neúměrném množství!
0/0
1.4.2014 13:14
Foto

Bob Senior

A kde jste k tomu přišel?
Pominu-li Vaše způsoby bránit se proti argumentů metodou Rudého Práva,dovolím si dotaz."co o tom vůbec víte,pracoval jste někde v tu dobu,kde jste se s tím mohl setkat.Ono to docela šlo i v tom centrálním plánování,když jste měl valuty,ale jen málokdo z těch kdo byl ochotný riskovat tvrdý postih za porušení embarga,se našel.To jste tehdy mohl poznat velmi dobře.Prosím abyste mne nepřesvědčoval,protože nemám zájem polemizovat s domýšlivým "všeználkem".Nevykládejte druhým jaký byl svět,když ho znáte jen z povídek,nebo dokonce z pohádek!
0/0
1.4.2014 12:47
Foto

Bob Senior

k ministru financí
I Vy máte pravdu,ale tento aspoň jako úspěšný podnikatel ví,že "vše řešící neviditelná ruka trhu" nemůže nahradit tvorbu nadhodnoty,ta to jediná dokáže.Nadarmo se neříká "bez práce nejsou koláče".A on je asi první z našich "ekonomii znalých"ministrů a to nejen financí,ale bohužel i převážné většiny ministrů průmyslu.Vždyť jste to asi pozoroval,či ne?
0/0
1.4.2014 12:30
Foto

Magnolia

Dobrý den,
pane Cermane (a odpusťe mi jiné moje, já jen tak někdy provokuji, ale nemyslím to zle. Ad co se řeší, samože máte do jisté míry pravdu. Každý by si měl zamést před svým prahem a uvědomit si třeba tzda nějak svým chováním nepřispěl k tomu či onomu neblahému jevu v současné ČR. Taky nemám třeba ráda ono my a oni. I my tvoříme stát, samože nemůžeme být naivní a myslet si s Klausem volit a dost:) Ad zdravotnictví, kdyby jenom to, vemte si, jak nevhodný počet krajů byl zvolen pro tak maličkou zemi, nebo máte pocit že je to adekvátní? Jsou to jen díry na další peníze... Zase se něco něco vyrojilo...A kolik se toho ani neví. Ale to nikoho netrápí. Vím co to je projet z jednoho konce větší země na druhý, ČR proti tomu fakt prťavá. Ale 14 krajů, či kolik jich, děs. raději nemyslet. (rušily se s pompou okresy, které ale fungovaly a byly lidem blíže, nákladně se stavěla nová sídla, nové krajské vlády, hejmtman je místní král..) Zemské zřízení - pochopitelně se toho báli, tehdy čerstvá zkušenost se SR, ale tento extrém, že by musel být nutně výsledkem, no nevím. A moravský separatismus tehdy tady někdo silně přecenil... Výsledek je směšný. Dobře nám tak.Jinak bych napsala taky něco o tom, jak je zbytečné plýtvat primárně silami na dělení "vpravo/ vlevo" - když v praxi ty vlády byly často takové makové jen rétoricky, ne ve všem.. ale mišmaš. Důležité je také slušný nebo opak. Nebo - kontinuita, právní řád, nějaká stabilita i v zákonech daních atd., ne že jedni přijdou vše zruší, pak druzí totéž a lidi pak nedělají nic jiného než se snaží vyznat se v nových pravidlech. (nedá se to zjednodušovat a paušalizovat, ale ve snaze vystavět kultivovaný stát fungující, slušný s nějakým řádem, by jsme měli dostat minimálně za 4). Jindy třeba o tom, jak jeden politolog uhodil hřebíček na hlavičku pokud jde o ty klausismy a jejich dědictví (to se týká i onoho českého primitivního dělení nejdříve jen na "pravo/levo" alibismy atd. a přitom zatím ...), kterými je v myšlení tato země zamořena... Místo aby se tady vážně a férově řešily věci, se furt nálepkuje, zneužívá atd. (posledně to bylo patrné jak se napříč spektrem chopili příležitosti, když jedna ministryně něco dost nešikovného řekla, fakt trapné).A o tom, že Klaus má mj. jeden z hl. podílu na "kultivaci" - viz jeho pohled na budování právního řádu ve vztahu k podnikání a ke všemu, o jeho vyvolávání starých duchů ani nemluvě (anachronismy, jsem přesvědčena, že to je v něm, dříve jsem si myslela, že toho jen pragmaticky využívá, je ale možné, že je sám paranoidní), za to by potřeboval. Jistě není ve všem tak černobílý, ale napáchal bohužel také mnoho škod. (hl. v 90. letech). To nijak nevylučuje, že může mít izolovaně často v mnohém pravdu, ale.. Je otázka, zda ty jeho izolovaně trefené pravdy vyváží to, co jiného... Pěkný den!
0/0
1.4.2014 12:20
Foto

Bob Senior

Jak to bylo a asi je se Škodovkou
Pane Borisi máte poněkud "opravdu tendenční"názor, co je úspěšný převod státního podniku do zahraničních soukromých rukou.Asi nevíte o tom,že je to jeden z "hřebíků do rakve" československého automobilového průmyslu.Škodovka se stala montážním závodem,který za levnou (ve srovnání s SRN) pracovní silou,umožňuje práci velmi kvalifikovaným pracovníkům jednoho podniku,za cenu likvidace práce také velmi kvalifikovaných pracovníků,jak z řady podniků PAL,tj. podniků výrobypříslušenství vozidel a návazně i likvidaci výroby,nebo aspoň její omezení v podnicích vyrábějících užitková vozidla.A to již neuvádím,že to někdy vedlo i k poškození zahraničních výrobců.nejen ze zemí RVHP,ale i několika "neněmeckých " výrobců z KS.Mohl bych uvést podrobný rozklad,ale místo je omezené.Ale prosím nemaťte občany.tím,že z neznalosti obhajujete jen některé škůdce ekonomie státu ",úspěšným" převodem do zahraničních soukromých rukou.Ono se ne nadarmo říká "jeden za 18 a druhý za (20-2).A v obou případech hlavně za Jidášské stříbrné,ke škodě občanů.
0/0
1.4.2014 12:12
Foto

Goeg 8530987829139

V tom se zcela zasadne
V tom se zcela zasadne mylite. Pan Dlouhy byl v dobe privatizace Skodovky ministrem hospodarstvi CSFR. Federalni vlada nemela s privatizaci Skodovky nic do cineni. Skodovku privatizovala Pithartova ceska vlada. Spolecny podnik s VW byl vytvoren 16. dubna 1991. Ministrem prumyslu v Pithartove vlade byl pan Jan Vrba, ktery prumyslu na rozdil od lidi jako je pan Dlouhy ocividne rozumel. Take je znamo, ze pan Klaus byl zasadne proti privatizaci Skodovky do nemeckych (a potazmo asi zahranicnich) rukou a zcela jiste v tomto pan Dlouhy s nim musel souhlasit. Pan Dlouhy byl ministrem prumyslu a obchodu v Klausove ceske vlade mezi lety 1992 az 1997. Ta se vyznacovala ceskou cestou privatizace - tj. odmitanim zahranicniho kapitalu a privatizovanim za korunu ruznym Stehlikum a Marouskum atd. Takze pana Dlouheho si muzete priradit do skupiny lidi, ktere uvadite" Klaus, Dyba, Kocarnik, Macek, Dlouhy...
0/0
1.4.2014 9:40
Foto

Cermans

Pane Hricáku tleskám Vám!!!!
To Vaše PS by se mělo vytesat. Tak a teď se zamyslete kolik viny na tom mají média , která všem vymývají mozky. Jací zločinci jsou někteří novináři, to si uvědomuje málokdo. A kolik my všichni, kteří si myslíme kdovíjak nejsme chytří řešíme tady světovou politiku /Ukrajinu ,Rusko ne že by to nebyly vážné problémy, ale náš vliv je na ně nulový/ ale jak nám šíbři rozkrádají zdravotnictví naše České k tomu se nikdo nevyjádří.http://www.ceskapozice.cz/domov/veda-vzdelavani/primecell-az-prilis-odlisna-hodnoceni-firmy-na-tkane?showcomments=1#commentsCo Vy na to pane Hricáku?
0/0
31.3.2014 5:06
Foto

Cermans

Vážený pane Pavle, obdivuji Váš diskutérský zápal. Můj první
diskuzní příspěvek se týkal pouze toho že p. Mládek je "nějaký "ekonom, ale především brepta. Trapnost naší současné levicové i pravicové politiky je v tom , že mediálně řeší úplně nepodstatné věci protože je to pro novináře jednodušší než řesit podstatné věči. Sobotka se chytá slov paní Ingeborg Grässleové a p. Houda přeřeknutí p. Mládka. Skutečný problem je zda je Sobotka ve vleku Babiše a jestli Babiš je schopen vést efektivně MF. O tom se ale mlčí. A Vy se tady hádáte o RVHP. Výsledek voleb na Slovensku jasně potvrzuje, že klasické politické strany jsou v hluboké krizi
0/0
30.3.2014 20:50
Foto

Cermans

Vážený pane Pavle nebyl jste někdy náhodou propagandistou?
Za propagandu bych Vás hodnotil "výborně". Pan Bob senior by za propagandu dostal sice " nedostatečnou" , ale sdělil nám jednu nesmírně důležitou skutečnost: Vývojv ČR se ve své spirálovité trajektorii zase dostala do stavu podobného v druhé pol. 80tých let. Možnost řídit ekonomiku státu je podmíněna daleko více než vědomostmi a schopnostmi především vlastnictvím správné "stranické pracovní knížky". Nás dříve narozené to vůbec nevychyluje z rovnovážného stavu. Nic nového pod sluncem. Hezký večer pane Pavle.
0/0
30.3.2014 17:53
Foto

Cermans

Bravo pane Houdo, dobrá protiakce za následující:
http://www.novinky.cz/domaci/331829-sobotka-zatlacil-na-babise-at-si-vybere-jestli-bude-podnikatel-nebo-politik.html Pan Mládek je podle doslechu dobrý ekonom asi horší rétor a politik. Třeba je to ale dobře, že mluví lidově, třeba není zákeřný, nevím? Vy to víte ? Možná by bylo dobré zjistit, kolik let má nejstarší ředitel ve skupině Agrofert? Myslíte si pane Houdo, že vše co jste kdy řekl nebo napsal snese "soud dějin " ják říkám já? Jinak je to na skvělý bonus od ANO! Ještě jednou bravo!
0/0
30.3.2014 11:58
Foto

Křivan

Škodovka
Byl to určitě Dlouhý?
0/0
31.3.2014 20:38
Foto

Nejsme na vládě takže skutečné problémy
tady opravdu ale opravdu nevyřešíme. Nevidím tedy žádný důvod proč nediskutovat i problémy méně podstatné, například zhoubný vliv RVHP a centrálního plánování na ekonomiku předlistopadového Československa nebo to, že Mládek mění své názory častěji než ponožky. Mimochodem tím skutečným problémem není to kdo je či není v čím vleku ale idiotská ekonomická politika, diletantismus a zkorumpovanost sociální demokracie obecně.
0/0
31.3.2014 17:59
Foto

Boris Mihoň

"Kecálek" zavádí.
Nechci se Dlouhého zastávat, ale zrovna on se velkou měrou podílel na privatizaci Škodovky MB do rukou "zlých Němčourů, kteří to nechají zkrachovat a potom nám budou vnucovat trabanty". Takhle to naštestí nedopadlo, ze Škoda Auto je jeden z nejvýznamnějších symbolů úspěšného převodu st. podniku do zahraničních soukromých rukou a očerňování těch politiků, kteří se o to před lety zasloužili. je silně tendenční. A co tovarišč Klaus? Jestli někomu přišít Poldi, ČsPLO, ČKC Praha, bankovní krachy a jiné, tak pouze chytrolínům vychcánkovského typu, vezoucích se na zádech jiných v přízni doby. Klaus, Dyba, Kočárník, Macek.....?!
0/0
31.3.2014 16:05
Foto

Kecálek

No, aktuálně je debata k Mládkovi a Dienstbierovi
takže se Vám pokorně omlouvám, že jsem do svého komentáře nezahrnul i rádobypravicového exministra průmyslu Dlouhého (který se mimo jiné vyznamenal likvidací Kladenské Poldovky).Proč zdůrazňuji Mládkovo levičáctví je mimo jiné proto, že levice, je alespoň levice, kdežto naše "pravice" je kolikrát tak trošičku nalevo od levice (kvadratra kruhu, zdá se ;) ).
0/0
31.3.2014 10:33
Foto

Křivan

A víra tvá tě uzdravila.....
Máte pravdu, ministr financi je nadějí, ale žádná jistota.
0/0
31.3.2014 9:47
Foto

Křivan

Nemohu souhlasit. Pro
Nemohu souhlasit. Pro jednoduchost srovnání pravice a levice shrnu do starého českého přísloví "Sytý hladovému nevěří".
0/0
31.3.2014 9:43
Foto

Bob Senior

Pár poznámek na doplnění
Ono jde o dvě strany téže mince.Nechci poučovat,ale uvést pouze levice,nebo pravice jako hodnotící kriterium systému je značná bagatelizace problému,vyplývající z neznalosti,nebo možná nechuti přiznat úmysl zatajit skutečný cíl.Levice uvádí,že ke zlepšení systému je nutno dojít revolucí,nebo naopak postupnou reformou,to podle toho jaké ten který směr považuje rozpory mezi výrobními silami a výrobními prostředky za antagonické či za neantagonické.A přitom jde o to aby se zakryl cíl dostat se ke vládě jedné strany,která se pak zdůvodňuje jako jedině schopná.Pravice aspoň ta naše se omezuje na všemocnou neviditelnou ruku trhu,přičemž vůbec nechce brát v úvahu centrální plánování.A říká,že většího pokroku se dosáhne,když je volná soutěž politických stran.Prostě hledá jediné -vláda "schopných"dosáhne pokrok společnosti,když z ní odstraní sociální cítění,čili zůstanou jen schopní a bohužel i všehoschopní.protože centrální plánování je tabu.A přitom minulých zhruba 80 let existence obou szstémů prakticky ukázala,že ani jeden ani druhý směr nemá pravdu.Prostě proto,že ta nadhodnota,která jediná je zdrojem pokroku se nedá získat monetaristickými kouzly,ale musí se získat lidskou prací.A to vyžaduje jen a jen spoluprái,jak manuelní,tak duševní,nikoliv soutěž kdo je lepší,která se vždy zvrhne k dohadování kdo je lepší,místo hodnocení podle předem dohodnutých kriterií.Nakonec se to má prokázat třeba referendem,i když soudnost musí jít stranou.Takže je potřeba najít tu třetí cestu,která podle pravice i levice prý neexistuje.
0/0
31.3.2014 9:28
Foto

V.Hricák

No,osobně vidím problém ve dvou rovinách.
Ta první je,že nevidím důvod sypat peníze daňových poplatníků do jakékoliv soukromé firmy.Taková instituce měla být ve stoprocentním vlastnictví státu.Ta druhá je přístup orgánů činných v tr. řízení k takto sofistikovanému pouštění žilou.Pokud nezačnou soudy přistupovat k těmto kauzám s lidským přístupem,tak se nám je nikdy nepodaří ani alespoň omezit.Lumpové všeho druhu jsou vždy nejméně o krok napřed a předělávat trestní zákoník při každé takové kauze by znamenalo,že by se trestní zákoník musel novelizovat nejméně dvakrát do roka. Poslanecká sněmovna by vpodstatě nedělala už nic jiného.Asi těžko se podaří vytvořit zákon,který by obsáhnul veškerou lidskou činnost a přitom neumožňoval vícerý výklad.Od toho tu máme soudy,které by měly začít u toho,zdali poškozenému vznikla nějaká škoda.Pakliže ano,mělo by další jednání soudu být už jenom o výši trestu.Můžeme tomu říkat třeba lidský přístup,nebo vcítění se do role poškozeného.Jestliže toho soudci nejsou schopni,nevidím důvod k další existenci těchto institucí.Dříve,nebo později to dojde i někomu,kdo takovému soudci ustřelí palici.Otázkou pak zůstává pouze to,zdali se to stane v ojedinělém případu,nebo je začne rozvášněný dav brát šmahem.
0/0
31.3.2014 7:41
Foto

Mládek typický
vzorek totalitního funkcionáře. Vyštudoval kde co, ale nikdy nedělal nic pořádného. Myslím, jestli by si vůbec poradil s místem ekonoma v nějaké firmě. Naše ekonomika potřebuje hlavně schopné účetní, typu Babiše.
0/0
31.3.2014 6:59
Foto

V.Hricák

S první a poslední větou naprosto souhlasím
K tomu,co jste napsal uprostřed bych jenom poznamenal,že většinu porevoluční doby nám vládla pravice.To že nevládne i nyní je jen a pouze její problém.Tak že,jestli s tím máte problém také,předložte účet Klausovi,Topolánkovi, Kalouskovi a dalším,kteří svou šanci nevyužili pro blaho druhých,ale jen a pouze pro blaho svoje a svých blízkých.PSNemám rád marnotratné plýtvání levice,na druhou stranu ještě víc nesnáším do očí bijící rozkrádání pravice,požehnané zákony.
0/0
31.3.2014 4:55