Diskuse k článku: MACHÁČEK: Proč by se měl změnit status Národní galerie

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 3
  • Poslední: 2.5. 2019 21:23
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
V. Getz 2.5.2019 21:23

Macháček srovnává nesrovnatelné. NG stačí ředitel,tam na velké experimenty a výstavy není tolik peněz jako má třeba Albertina. Za každého ředitele tam byla nějaká atrativní výstava ať už to byl Kotalík,Knižák nebo Fajt. Filharmonka musí fungovat mnohem líp,tam si nelze dovolit hrát dlouhodobě nějaký propadák,což si třeba Fajt dovolil když tam exhiboval Ajwej-wejem.

D. Stirský 2.5.2019 18:05

Plný souhlas, nám již někdy před 25 lety na školení říkali, že příspěvková organizace je pasé, že je třeba je nahradit jinou formou a přitom je to stále nejčastější typ veřejnoprávního subjektu. Školy, muzea, galerie, divadla, správy silnic, ZOO, nemocnice, to vše jsou resp. mohou být a často bývají PO. Podotýkám, že neziskové.

T. Kohout 2.5.2019 14:18

ČF hraje "vážnou hudbu", což kromě starých mistrů může být i řada zcela nových mistrů, kde o tom, zda jsou dobří či jen šmíra může být široké spektrum názorů. Podobné, jako u malířů, pravda, těch šmíráků u malířů může být daleko více. Publikum by možná dávalo přednost hrát jen staré mistry, hráči ovšem mohou být přesyceni hrát jen staré prověřené kousky a chtějí si zahrát něco jiného. Těžko rozhodovat, co z nového je dobré a co ne, tedy "kolik hlav, tolik názorů".