Diskuze
MACHÁČEK: Skandál United Airlines. Závod ve skoku do žumpy
Děkujeme za pochopení.
Letadlo nebylo overbooked. United Airlines chtěli tři místa pro své zaměstnance.
Štěstí že přisli na to že jsou přeplněni ještě na zemi a ne až ve vzduchu...
Nejhorší Burešův zločin: Přivedl do Lidovek Macháčka a odešla Zlámalová.
Za to by měli být v pekle Macháček s Burešem v jenom kotli.
Pan Macháček je inteligentní pán - ne že bych s ním vždy souhlasil, ale to není podstatné.
P. Majer
To ze je let "overbooked" jeste neni zadna tragedie. Pokud nabidnou rozumnou kompenzaci, nekdo se rad sedadla vzda. Sam jsem to nekolikrat udelal. Problem je v tom, ze United se $800 uz zdalo az dost a rozhodli se, ze kdyz to nejde po dobrem, pujde to po zlem...
"cestujícím odeberou telefony, aby nemohli nic natáčet"
To bude jako u nás na základkách. Zakážou se používat mobily, aby nikdo nenatočil pedagogy při přestupu přez čáru.
Ja myslim, ze konkurence funguje, ale diky globalnim corporacim vse trva mnohem dele..
Ano, reditel velke firmy si spocte, ze kdyz malou susenku naredi palmovym tukem, tak na kazde usetri halir, coz mu vydela miliony na premiich... a pristi rok vydala dalsim naredenim dalsi miliony.. A nez si toho zakaznik vsimne, tak uz bude delat reditele v jine firme..
Jenomze nova generace zakazniku uz bude vice "vyskolena".. Naredenou susenku rozpusti v teple, tuky sleji do sklenice a cele video testu hodi na youtube... takze misto premii bude okamzity vyhazov...
A to same plati pro vsechny nadnarodni firmy... jsou drzi do te miry, do ktere si to jako zakaznici nechame libit...
J42a89n 89K51u82l32i43h47r98a52c42h
Zíákladní důvod jste zapomněl, a to jistě proto, že ekonomovi je tak zjevný (až ho zapomene). Aerolinie s pravidelnými dálkovými linkami (práva přistání v různých zemích, boj o sloty na atraktivních letištích, platby za sloty na atraktivních letištích, relativně vysoké fixní náklady na udržování flotily, která umožní udržovat pravidelné linky s vysokým geografickým pokrytím) jsou těžce oligopolní odvětví, jedno z nejtypičtějších, ne-li přímo nejtypičtější. Se všemi rysy, včetně selhávání tržního mechanismu a včetně toho, že péče o zákazníka je těm, kdo firmu řídí tak velmi vzdálená, že o nich nic nevědí a vůbec je nezajímají. Takový šéf United Aitlines své zákazníky ani nepotká (pravděpodobně létá vlastním letadlem a na mezikontinentální lety první třídou United, což znamená, že na malých letištích se jen v salónku potká s cestujícími třídy byznys, na velkých ani to ne, a v letadle se nepotká s žádnými cestujícími z jiných tříd), žije jinde než většina jeho zákazníků, žíje jinak (jeho
J25a30n 47K82u33l89i65h13r39a52c36h
dokončení: ... (jeho příjem za práci šéfa United v r. 2015 byl cca 168 mil. Kč: 6,736mil. dolarů), nemá tušení, co chtějí a jak žijí jeho zákazníci. Pro něho jsou jen čísly.
Základní důvod, proč trh nezafungoval v případě šíleného zacházení jedné z největších světovýh aerolinií se zákazníky je nefunkčnost (selhání) tržního mechanismu v důsledku tržní struktury v odvětví, oligopolu.
Jo, donedávna bylo dokonce super létat s ČSA. Ten personál, ten servis, ty lety do Montrealu, Toronta, New Yorku. Nikdo se tomu nevyrovnal. Vše je jen historie, o níž většina ani neví... (a ty letušky, žádné BA děvy, kde odbory vymohly že mohou létat až do samé smrti).