Středa 27. ledna 2021svátek má Ingrid -4 °C oblačno Předplatné LN

Diskuse k článku

BALŠÍNEK: Turbulence

Červen 2013 bude zapsán jako jeden z nejdůležitějších měsíců v novodobé historii České republiky. Po bezprecedentním policejním zásahu padla vláda Petra Nečase, všelidovým hlasováním nově zvolený prezident Miloš Zeman jmenoval vládu proti vůli parlamentních stran a nejvlivnější mediální dům v zemi, společnost MAFRA, která vydává deník Lidové noviny, Mladou frontu DNES, iDNES.cz a Lidovky.cz, kupuje společnost Agrofert, která patří jednomu z nejbohatších českých podnikatelů Andreji Babišovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Novák 27.6.2013 9:22

co to tam má na tabuli za malůvky?

vypadá to jako náčrtek zadní části...:o)

P. Čech 27.6.2013 9:19

Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

Každé noviny, Lidovky nevyjímaje, podporují zájmy podnikatelských skupin. Ony totiž všechny noviny ze zájmů podnikatelských skupin žijí. Kdyby totiž podnikatelé rozhodli určitým novinám nedat zakázky k reklamě, tyto noviny by nepřežily týden. Navíc každé noviny, opět Lidovky nevyjímaje, jsou hlásnou troubou některé z politických stran.Tak to prostě je, ať si pan Balšínek žvaní jakkoliv.

J. Frgalova 27.6.2013 9:47

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

ano, ale podle všeho jsou to názory jejich těch redaktorů a nikoliv majitele listu ( ten se jako podnikatel o tyhle věci nemá čas starat).

Ale Babiš to bude jiná káva, ten do všeho strká nos a chce se politicky etablovat, proto je jasné, že se o svá "chytrá" buransko-populistická stanoviska bude chtít co nejvíce podělit. Já s tím mám dost velký problém, protože vážně uvažuji, že se odhlásím z iLN, neb nechci podporovat Babišovy politické ambice, ( nesouhlasím s tím jak on tu politiku chce dělat a už vůbec nevěřím jeho kříšťálově čisté duši a jeho čistému podnikání, jak on rád staví na odiv.)

P. Čech 27.6.2013 9:56

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

Paní Frgalová, pokud je mi známo, tak pan Babiš žádné politické ambice nemá. Nejednou totiž prohlásil, že osobně nebude nikdy kandidovat ve volbách. To, že financuje činnost politického hnutí je věc jiná. Samozřejmě do věcí mluví, nikoliv však přímo. Jak je obecně známo, tak v České republice vstupují do politiky lidé jinak v občanském životě neúspěšní a vstupují tam kvůli vydělávání velkých peněz. Toho však panu Babišovi není zapotřebí. Bohatý je dost a jak je vidět i úspěšný. Vstoupením do české politiky by si jedině uškodil.

A. Novák 27.6.2013 10:37

to je přeci jedno, jestli

Babiš bude v politice osobně přítomen nebo ji bude řídit ze zákulisí...jako pozitivní se mi zdá snad jen to, že díky svému bohatství je prakticky nezkorumpovatelný.

P. Čech 27.6.2013 11:04

Re: to je přeci jedno, jestli

No, a to je u nás bohužel to nejdůležitější. Nikdo nemá dost peněz na to, aby člověka podobného panu Babišovi zkorumpoval. Žádných politických trafik mu není zapotřebí, takže lze očekávat, že bude konat tak, jak hlásá. Ani kupovat státní majetek nepotřebuje.Ono těch státních podniků již tolik není a povětšinou jsou v červených číslech.. Kupovat takovéto podniky může jen zoufalec, který neví co s penězi a nebo schopný jedinec, který však nemá na rozhazování a chce takto přijít k penězům. Nic z toho se mi nějak na pana Babiše nehodí. Bude-li řídit politiku ze zákulisí tak, jako řídí Agrofert, bude to České republice jen ku prospěchu. Rozhodně nelze očekávat, že bude pouze hloupě žvanit tak, jako to předvádí naprostá většina našich politiků, zkorumpovaných svými politickými stranami.Ono totiž řídit podnik ani stát nelze na základě socialistických představ, stříknutých jako úlitba mnohým lidem anarchií. To vede jen k zániku podniku a nebo krachu státu.

J. Cedivoda 27.6.2013 11:38

Re: to je přeci jedno, jestli

Dovolím si, téměř naprosto ve všem, s Vámi souhlasit, pokud se týká pana Babiše. Ve svém podnikání, zejména v SRN, dokazuje, že je člověkem inteligentním, výborným managerem a člověkem s, řekl bych, baťovským pojetím podnikání, který své podniky vede v duchu trvalé a rozvíjející se hodnoty (včetně svých zaměstnanců), bez ohledu na momentální, krátkodobý "maximální" zisk.

Nevím o jaké inteligenci, nezávislosti na stranách, objektivitě a nezávislosti obecně mluví pan Balšínek. Z jeho občasných komentářů a ideologického zaměření obsahu listu vyplývá jen to, že jeho vědomí (místo svědomí) ho vede profesně místo k novinařině k propagandě, což by se novináři a zejména šéfredaktorovi stát nemělo, pokud chce být objektivní.

Nevím jak se na to bude dívat pan Babiš a co s tím udělá pan Balšínek. Já bych politruka za šéfredaktora nechtěl.

P. Čech 27.6.2013 12:02

Re: to je přeci jedno, jestli

I já s Vámi naprosto souhlasím a už slyším kvičení zdejších stranických ovčanů.

J. Frgalova 27.6.2013 12:10

Re: to je přeci jedno, jestli

nejsem ovčan, jsem občan, a nekvičím, jen říkám, že se mýlíte ohledně Babiše ve všem. Nic víc. Je to můj názor, váš si klidně ponechejte .

P. Čech 27.6.2013 13:39

Re: to je přeci jedno, jestli

Reagoval jsem na příspěvek pana Celivody a Vás jsem nikterak nejmenoval. Ovšem znáte to přísloví o potrefené huse?

J. Frgalova 27.6.2013 15:55

Re: to je přeci jedno, jestli

neznám, na pana Cedivodu jste sice reagoval ale postranně jste oslovoval ty, co s vámi nesouhlasí. Takže jsem se ozvala. Nic ve zlém.

Mimochodem jsem zjistila, že slovo kvičí nejvíce užívají lidé z ČSSD, nedávno v TV diskuzi Hašek takto mluvil o ODS a TOP. Ale to nic, ...to jen pro zajímavost

P. Čech 27.6.2013 19:26

Re: to je přeci jedno, jestli

nezlobte se, ale opět se mýlíte, paní Frgalová. Pojmem ovčan neoslovuji a nenazývám ty, kteří se mnou nesouhlasí. Nesouhlasí se mnou i mnozí občané. Ovčan je můj pracovní pojem pro člověka, který je líný používat vlastní mozek a tvořit si vlastní názor na věci obecné. Raději než by přemýšlel se vzdává části své svobody, hlavně když za něj přemýšlí někdo jiný, obvykle politická strana. Tato mu naznačuje a ukazuje jak má projevovat její, nikoliv jeho názor.. Takovíto ovčané se v hojném počtu vyskytují na předvolebních shromážděních politických stran, kde konzumují buřty a pivo zadarmo a hýkají tam podle předříkávání politiků, t.zv.  volebních lídrů. To jen pro vysvětlení, abychom věděli o čem je řeč.

J. Frgalova 27.6.2013 12:13

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

politické ambice má. Víc k tomu nemám co dodat. Pokud věříte všemu co Babiš řekne, je to vaše osobní tragedie.

P. Čech 27.6.2013 13:41

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

Nikde jsem neřekl, že věřím tomu, co pan Babiš říká. Nicméně nemá žádný důvod lhát na rozdíl od našich parlamentních politiků.

J. Frgalova 27.6.2013 15:57

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

lhaní je lidská vlastnost, s tím nic nenaděláte. A pokud Babiš chce vstoupit do politiky, tak to bude používat aby se tam udržel. Tohle je suché konstatování, nic víc za tím nehledejte. Za jméno Babiš si dosaďte klidně jakékoliv jiné jméno.

J. Savova 27.6.2013 14:39

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

je úplně jedno, jestli prosazuje redakce názory majitele listu nebo ústy redaktora názory a myšlenky jedné partaje; výsledek je stejný: zvýhodnění jedoho oproti ostatním a o nestrannosti nemůže být ani řeč;

a "jen názor jednotlivého redaktora", jak vy neustále zdůarzňujete, může být stejně zhoubný jako názor majitele listu-politika, je-li neustále prezentován na stránkách tisku a cpán do hlavy všem;

J. Frgalova 27.6.2013 15:58

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

je v tom velký rozdíl, ale já nemám čas to dokola vysvětlovat

V. Peroutka 27.6.2013 9:14

hm pozdě

Balšínku už se tak dávno děje a lidovky pod Vaším vedením mají k nestranné žurnalistice daleko.

P. Čech 27.6.2013 9:11

Pan Balšínek v redakci LN asi dlouho nebude.

Nedovedu představit,že by například mnou vlastněné noviny psaly články proti mně.A pan Babiš,ať je jakýkoliv,rozhodně nepatří mezi hloupé lidi. Kdyby totiž byl hloupý,nikdy by se mu nepodařilo vybudovat Agrofert či založit politické hnutí.Politické hnutí,které má své základny ve všech krajích a v mnoha obcích.Politické hnutí ( všimněte si, nikoliv politickou stranu),jehož členská základna se rychle rozmnožuje a které získává na své váze.Na rozdíl od ODS, která vlastní vinou spěje k záhubě,stejně jako v minulosto OH či ODA,na rozdíl od LIDEM,kterážto strana existuje snad jen ve vládě a ve sněmovně.Tato situace LIDEM je hodna pouze českého Kocourkova.Politické hnutí ANO 2011,pokud se před volbami spojí s mnohými občanskými iniciativami,požadujícími změnu politiky a systému,bude mít velkou naději dokonce i vyhrát volby.Musí však dokázat jediné.Přitáhnout svou politikou a svým programem k urnám voliče,kteří  rezignovali na systém moci politických stran a jichž je v současné době cca 70%

J. Dona 27.6.2013 9:02

p. Balšínku

LN dopadnou stejně jako HN p. Bakaly. Lidé tohoto typu sdělovací prostředky kupují, aby měli svou " hlásnou troubu". Všechno ostatní jsou jen hloupé řeči kolem. Vaše rezolutní prohlášení chápu jako rezignaci.

R. Hroza 27.6.2013 9:01

to tam dlouho nebudete, pane Balšánek

Tak na to se těšíme, pane Balšánek, jak to vysvětlíte Babišovi.

J. Venc 27.6.2013 8:49

... budu držet palce ...

... pane Balšínku, ale znáte to ... :)

A. Novák 27.6.2013 8:40

současná redakce?

uvidíme, jak dlouho tahle redakce vydrží :o)

M. Blažek 27.6.2013 8:34

No ono se zase tak nic převratného nestane.

Dosud MAFRA psala na jednu stranu a teď bude psát zase na jinou. Objektivity se čtenář stejně nedočká.

M. Starý 27.6.2013 8:40

Re: No ono se zase tak nic převratného nestane.

Němci tady jistě také své zájmy měli a hájili, ale tohle bude jiný sekáč. Ten se nezadýchá... Ten půjde přímo za svým cílem. Nezapomínejte, že volby do PS jsou už za necelý rok.

A. Novák 27.6.2013 8:49

zachovejte klid.

čtenáři budou vědět, že noviny patří Babišovi, tak budou tendenční články brát s nadhledem. A jestli ne, tak je to chyba čtenářů, nikoli redakce.

M. Starý 27.6.2013 8:34

Zbožné přání aneb Koho chleba jíš...

Líbí se mi jak redaktoři Lidovek sami cítí nebezpečí, které se na ně v podobě Babiše žene. Zajímavé je i načasování toho nákupu. Předčasné volby pravděpodobně nebudou (neb kapříci si sami rybník nevypustí a ani prezident si je nepřeje) takže Lidovky a spol. budou hlásnou (inzertní) troubou Agrofertu... Máme se na co těšit. Páni novináři, zvykejte si !

P. Čech 27.6.2013 8:49

Re: Zbožné přání aneb Koho chleba jíš...

Že si prezident nepřeje předčasné volby? Nenechte se mýlit jeho slovy a slovy všelijakých pisálků a t.zv. politologů, kteří nedovedou přemýšlet jiným směrem, než jaký nastiňují politické strany. Miloš Zeman může být vším možným, jen ne hloupým člověkem.Jeho kroky k vytvoření Rusnokovy vlády totiž asi směřují k něčemu zcela jinému. Silně pochybuji o tom, že by dělal něco, co je předem odsouzeno k nezdaru. Jednoduché přemýšlení slaboduchých novinářů je mu cizí a dává to řádně najevo. Asi se ještě budeme divit, co se z této situace nakonec vyklube. Dozajista to však nebudou scénáře, neustále omílané prodejnými novináři. Pan Balšínek o nezávislosti lidových novin také jen žvaní. Žádné noviny totiž nejsou nezávislé v pravém slova smyslu. Závislé jsou přímo na svých čtenářích, inzerentech a přeneseně na politických stranách a jejich politicích. A přesně o tom je celá novinářská "nezávislost".

M. Komárek 27.6.2013 8:29

Balšínek se zřejmě po vzoru Němcové

rozhodl ukončit karieru ...

H. Grúbr 27.6.2013 8:46

Re: Balšínek se zřejmě po vzoru Němcové

v tom se s vámi shoduji.


Veganství a vegetariánství je na vzestupu a je to dobře, říká lékař Jan Gojda

Jan Gojda, vedoucí Oddělení klinického výzkumu Centra pro výzkum diabetu,... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Lékaři bývají obvykle k dietám všeho druhů skeptičtí. Nejinak tomu bylo v případě vegetariánství a veganství. Výhradně...

Malý stěhovák pro rodinu. Měřili jsme, který kombík je ten nejlepší

Velký srovnávací test kombíků: Opel, Renault, Kia | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Ve velkém testu jsme srovnali tři kompaktní kombíky, které mohou být alternativou populární octavie. Navíc nejsou tak...

Můžete skoro všechno, nemusíte nic. Jak probíhají swingers party v Česku

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Swingers kluby, tedy místa neřesti, kde si páry mezi sebou střídají partnery a užívají si i těch nejdivočejších...