Středa 27. ledna 2021svátek má Ingrid 1 °C oblačno Předplatné LN

Diskuse k článku

BALŠÍNEK: Turbulence

Červen 2013 bude zapsán jako jeden z nejdůležitějších měsíců v novodobé historii České republiky. Po bezprecedentním policejním zásahu padla vláda Petra Nečase, všelidovým hlasováním nově zvolený prezident Miloš Zeman jmenoval vládu proti vůli parlamentních stran a nejvlivnější mediální dům v zemi, společnost MAFRA, která vydává deník Lidové noviny, Mladou frontu DNES, iDNES.cz a Lidovky.cz, kupuje společnost Agrofert, která patří jednomu z nejbohatších českých podnikatelů Andreji Babišovi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Frgalova 1.7.2013 16:45

Re: proněmecké lidovky

promiňte, ale nebyly proněmecké, to by si všimlo víc lidí, než vy dva zde na netu....já si myslím, že hledáte jen možnost jak lidovkami pohrdat a ten důvod jste našli. Jsme zvědavá jak dlouho vás bude bavit číst babišovinym, než začnete mluvit o LN podobně.

J. Frgalova 1.7.2013 16:43

Re: proněmecké lidovky

asi máte nějaký problém pochopit psaný text, ale to se stává.... a nebo je všechno jinak, že?

A. Novák 1.7.2013 15:18

Re: obyčejný člověk se médii zblbnout nenechá.

Kolik lidí si u nás koupilo noviny, když se chystali do politiky? Podle čeho tak zobecňujete?

Berlusconi je v politice leta, noviny a televizi vlastní, a nic na pluralitě italské politiky to neubralo. Pokud existuje konkurence, není třeba se Babišových novin bát. A nevidím rozdíl mezi tím, že novináři píší zaujatě sami od sebe (adorace knížete při volbách) a nebo píší zaujatě, protože to nařizuje jejich chlebodárce.

J. Cedivoda 29.6.2013 16:05

Re: obyčejný člověk se médii zblbnout nenechá.

Máte pravdu, Balšínek se neschovává, on je totiž dobře placen za propagandu podle not svých zaměstnavatelů. Etický kodex novináře mu vůbec nevadí. Je fakt, že uvážlivý a inteligentní čtenář si svůj obrázek udělá, ale propaganda není obvykle namířena na uvážlivé a inteligentní čtenáře, zrovna tak jako telenovely o rychlém zbohatnutí a ráji spadlém z nebe, filmy o neprůstřelných hrdinech, kteří pobíjejí tisíce "nepřátel", svalovcích bránících "čistotu a bezpečí" národa (nejlépe proti žlutým, černým, rudým, jiné kultuře, jinému vyznání, jiným "hodnotám",....), ....... Začíná to propagandou a končí přinejlepším totalitou.

A. Novák 28.6.2013 7:51

takže od teď budou v lidovkách politické články

jen jako placená inzerce? :o) to je dobrá zpráva...Možná že se Babiš touto akvizocí pokusí přeformátovat český deníkový trh. Mfd i lidovky jsou velmi prodělečné, určitě to nebyla koupě z rozmařilosti.

P. Čech 27.6.2013 19:26

Re: to je přeci jedno, jestli

nezlobte se, ale opět se mýlíte, paní Frgalová. Pojmem ovčan neoslovuji a nenazývám ty, kteří se mnou nesouhlasí. Nesouhlasí se mnou i mnozí občané. Ovčan je můj pracovní pojem pro člověka, který je líný používat vlastní mozek a tvořit si vlastní názor na věci obecné. Raději než by přemýšlel se vzdává části své svobody, hlavně když za něj přemýšlí někdo jiný, obvykle politická strana. Tato mu naznačuje a ukazuje jak má projevovat její, nikoliv jeho názor.. Takovíto ovčané se v hojném počtu vyskytují na předvolebních shromážděních politických stran, kde konzumují buřty a pivo zadarmo a hýkají tam podle předříkávání politiků, t.zv.  volebních lídrů. To jen pro vysvětlení, abychom věděli o čem je řeč.

J. Denemark 27.6.2013 17:23

Balšínku, tohle vám uvěří jen ten, kdo lidovky nečte:

"Stávající redakce Lidových novin nebude nic měnit na své editoriální politice a zůstane takovou, jakou byla posledních dvacet let, to znamená nezávislou"............Mám na mysli to poslední slovo ve větě.)

P. Janáček 27.6.2013 16:10

Re: proněmecké lidovky

ano a kníže když o sobě říká, že je proevropský, tak automaticky myslí, že nenávidí evropu.

J. Frgalova 27.6.2013 15:58

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

je v tom velký rozdíl, ale já nemám čas to dokola vysvětlovat

J. Frgalova 27.6.2013 15:57

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

lhaní je lidská vlastnost, s tím nic nenaděláte. A pokud Babiš chce vstoupit do politiky, tak to bude používat aby se tam udržel. Tohle je suché konstatování, nic víc za tím nehledejte. Za jméno Babiš si dosaďte klidně jakékoliv jiné jméno.

P. Pruner 27.6.2013 15:56

Re: proněmecké lidovky

Já se hlásím ke středoevropanství a Němci i Rakušané jsou mi sympatičtí více než většina národů. Ale každý stát má své zájmy, své pohledy na realitu a já kolegu chápu. Ano Lidovky byly blízké názorům svých majitelů - abych to formuloval kulantně. Takže pan Babiš mi je sympatičtější.

J. Frgalova 27.6.2013 15:55

Re: to je přeci jedno, jestli

neznám, na pana Cedivodu jste sice reagoval ale postranně jste oslovoval ty, co s vámi nesouhlasí. Takže jsem se ozvala. Nic ve zlém.

Mimochodem jsem zjistila, že slovo kvičí nejvíce užívají lidé z ČSSD, nedávno v TV diskuzi Hašek takto mluvil o ODS a TOP. Ale to nic, ...to jen pro zajímavost

V. Grycz 27.6.2013 15:55

Nó,

to zní skoro jako vyhrůžka. Pan Babiš není hlupák a rešerše vaši ,,nezávisloti,, a ,,nezaujatosti,, mu leží už dávno na stole. V presidentské kampani jste se krásně předvedli. Dál to nerozvádím, vše bylo řečeno pode mnou.

J. Frgalova 27.6.2013 15:52

Re: obyčejný člověk se médii zblbnout nenechá.

tohle fakticky neposuzuji. Novináři jsou od toho aby psali veskrz své názory, pokud nepíší obyčejné zprávy co se kde stalo. Na internetu se ale tyhle "suché" zprávy nepíší a nikdy nepsaly. Vždy to nějak bylo opepřeno názorem. Jsem na to zvyklá a nevadí mi to. Když někdo napíše blbost je to jeho problém ne můj. Moc se s novinami nehádám :-) prostě je čtu a vybírám si dle svého gusta

Možná je Balšínek zaujatý a nestoudný ( nevím), ale stále je to on, Balšínek, za nikoho se neschovává. Bohužel když koupí noviny někdo, kdo se chystá do politiky ( a to Babiš skutečně má v úmyslu, jen se mu to na první pokus nepovedlo), dopadá to špatně, tlačí na ty novináře, aby psali podle jeho politické linie. Nyní píší noviny spíše podle linie bulváru, aby se to dobře prodalo, což se dá ještě přežít.

J. Frgalova 27.6.2013 15:42

Re: proněmecké lidovky

budete se divit, ale opravdu to tak působí, když někdo s despektem napíše... hm ...to je prokomunistický plátek, určitě to nemyslí jako pohlazení, ale spíš pohrdnutí, odfrknutí...takže se nedivte té reakci

P. Janáček 27.6.2013 15:12

Re: proněmecké lidovky

umíte číst?

když napíšu, že je někdo proněmecký, tak tím mám něco proti němcům? a když řeknu, že je prolevicový tak nemám rád levici a propravicový zase pravici?

konstatuji fakt, takže si nechte své halucinace. nebo nějakou přehnanou proněmeckostí si léčíte své skutečné názory?

J. Kubata 27.6.2013 14:50

už se těším na nestranné předvolební články a komentáře

M. Bilkova 27.6.2013 14:46

Re: proněmecké lidovky

Co máte proti Němcům?Je to civilizovaná zeměJste asi starý člověk zaseknutý v minulém století.?

J. Savova 27.6.2013 14:39

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

je úplně jedno, jestli prosazuje redakce názory majitele listu nebo ústy redaktora názory a myšlenky jedné partaje; výsledek je stejný: zvýhodnění jedoho oproti ostatním a o nestrannosti nemůže být ani řeč;

a "jen názor jednotlivého redaktora", jak vy neustále zdůarzňujete, může být stejně zhoubný jako názor majitele listu-politika, je-li neustále prezentován na stránkách tisku a cpán do hlavy všem;

J. Savova 27.6.2013 14:33

Re: obyčejný člověk se médii zblbnout nenechá.

Babiše nikdo neobhajuje a koupě novin jeho osobou mě opravdu nětěší; ale stejně tak nelze obhájit zaujatost, stranickost a naprostou neobjektivnost mnohých současných redaktorů Lidovek, a to PŘEDEVŠÍM S BALŠÍNKEM V ČELE; ten byl v prezentaci svých názorů, které vydával navíc za názor redakce LN, až fanaticky nestoudný a zaujatý;

J. Savova 27.6.2013 14:28

nezávislost

po tom, jak "objektivně, vyváženě a nezaujatě" vystupoval pan Balšínek v době prezidentské volby, nechápu, že raději nemlčí; lidovky jsou už dlouho hlásná trouba TOPky, předtím Havla, takže k nezávislému listu mají asi tak blízko jako Arktida k Antarktidě; tím nechci říct, že mě těší koupě MAFRY Babišem a že si dělám jakékoli iluze o věcech příštích a vývoji v redakcích; ale pan Balšínek pro mě rozhodně zárukou objektivity a nestrannosti není už teď;

I. Pokorný 27.6.2013 13:51

tak držím palce, bez nezávislých medií to

by byl opravdu průser...už tak je to tady mafiánská republika.

P. Čech 27.6.2013 13:41

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

Nikde jsem neřekl, že věřím tomu, co pan Babiš říká. Nicméně nemá žádný důvod lhát na rozdíl od našich parlamentních politiků.

P. Čech 27.6.2013 13:39

Re: to je přeci jedno, jestli

Reagoval jsem na příspěvek pana Celivody a Vás jsem nikterak nejmenoval. Ovšem znáte to přísloví o potrefené huse?

M. Sedmík 27.6.2013 13:36

Nový trend

Babiš, novinářské špány se zbavíš!

Vypere sdělovací prostředky dočista dočista.

A. Novák 27.6.2013 12:36

je to spíš naopak:.

konečně budou lidovky a mfd jasně politicky vyprofilované  a vznikne prostor i pro další politicky orientované tiskoviny. ODS kdysi vydávala Telegraf, ale nemělo to dlouhého trvání, zřejmě nestál v pozadí žádný mecenáš.

J. Frgalova 27.6.2013 12:16

Re: obyčejný člověk se médii zblbnout nenechá.

to je právě to, :-( asi si budu kupovat je časopisy. Právo si koupím jednou za čas jako protiváhu druhým deníkům. je fakt, že když jej nesu dívám se do země protože se za sebe sama trochu stydím.

Jen mne mrzí jedna věc, že ty diskuze budou asi v jednou duchu, jedni budou obhajovat myšlenky našeho nového velikána Babiše a druzí jej budou zatracovat. Diskuze budou monotonní a nezajímavé. Si myslím. Navíc fakticky jej nechci v žádném případě podporovat ( bývalého nomenklaturního kádra, jestli si ovšem na tu dobu ještě pamatujete, aby vám to něco řeklo)

P. Janáček 27.6.2013 12:13

proněmecké lidovky

německého vlastníka

to byla samozřejmě jen a jen náhoda :)

J. Frgalova 27.6.2013 12:13

Re: Ježíši, ten Balšínek kecá!!!

politické ambice má. Víc k tomu nemám co dodat. Pokud věříte všemu co Babiš řekne, je to vaše osobní tragedie.

D. Block 27.6.2013 12:13

Re: obyčejný člověk se médii zblbnout nenechá.

Jarmilko, budete si muset začít kupovat Právo /nebojte není Rudé/


Veganství a vegetariánství je na vzestupu a je to dobře, říká lékař Jan Gojda

Jan Gojda, vedoucí Oddělení klinického výzkumu Centra pro výzkum diabetu,... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Lékaři bývají obvykle k dietám všeho druhů skeptičtí. Nejinak tomu bylo v případě vegetariánství a veganství. Výhradně...

Malý stěhovák pro rodinu. Měřili jsme, který kombík je ten nejlepší

Velký srovnávací test kombíků: Opel, Renault, Kia | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Ve velkém testu jsme srovnali tři kompaktní kombíky, které mohou být alternativou populární octavie. Navíc nejsou tak...

Můžete skoro všechno, nemusíte nic. Jak probíhají swingers party v Česku

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Premium Swingers kluby, tedy místa neřesti, kde si páry mezi sebou střídají partnery a užívají si i těch nejdivočejších...