Pátek 29. března 2024, svátek má Taťána
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

KAMBERSKÝ: Kde ty prachy jsou. Němci v přebytku, my ve schodku. Proč?

Politické řeči se vedou, ale rozhodují nakonec skutky – třeba kam a komu politici posílají peníze, které nám předtím seberou. A málokde je vidět rozsah licoměrnosti a pokrytectví jako na zákoně o státním rozpočtu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J. Vaníček 917

4. 9. 2018 20:21

Hloupá otázka. Němci vyberou asi 3-4 x více než u nás. Mají totiž vyšší příjmy, produktivitu atd.. Spousta toho, co stát zajišťuje stojí v Německu a u nás podobně. Kamberský by měl poradit kde ušetřit a nekecat. Jinak bych právem očekával od politických opozičních stran důkladný rozbor a oponentní návrh, jak by to dělali oni, když chtějí můj hlas. Pak bych si mohl vybírat. Tak jak to opozice dělá, jsou to jenom neurčité kecy.

0 0
možnosti

4. 9. 2018 7:33

V zadnem slovanskem statu neexistuje sporadanost a disciplina ci dodrzovani zakonu jako ve statech germanskych. Zadni rozhadani, nepoctivi Slovane nedozenou v urovni nikdy Nemce, Holandany, Dany, Svedy ci Nory. O tom se jim jen muze zdat v krasnych snech. 30 let od vlady komunistu a rozpocet, to jsou stale jen dluhy. Kde je ten slavny prumysl? Rozkradeny, ci zniceny jako treba Poldovka. Pokud nejaci Slovane dosahli uspechu, nebylo to v zanedbanem,, zkorumpovanem domove, ale jinde, v cizine.

0 0
možnosti

J. Škodák

4. 9. 2018 14:37

Něco na tom bude. Češi zvlástě nectí a ani neposlouchají autority z vlastních řad, které mají morální integritu. Vynikajícího Čecha maršála Radeckého vykopli ze svých řad, zatímco Švejka, neschopného lempla oslavují jako vzor dobrého vojáka.

0 0
možnosti

1. 9. 2018 10:38

Šokující je také nárůst úředníků. Přičemž každý ví, že čím víc úředníků, tím horší služby státu, ne lepší. Úředník vás posílá z jednoho úřadu na druhý pro jakási potvrzení, přestože oba patří pod stejné ministerstvo a měli by si to v jeho databázi najít lehce sami. Když úřednici vyslovíte podiv, tak ona vás odbyde, ať jí nezdržujete, že ona musí "pracovat". To je skandální, toto. Cílem by mělo být v první fázi (např. 5 let) snižovat úřednictvo každý rok o 10% a v druhé fázi pak snižovat úřednictvo každý rok o 5%. Jinak to bude pořád horší a oni vás budou posílat po úřadech pro další a další razítka, přestože si všechno mohou vyhledat sami a to navíc snadno.

0 0
možnosti

31. 8. 2018 6:18

Proč Němci přebytek a my dluhy? Němci nejsou takové socky. Nerozdávají sockám to, co ti, kteří pracují, nedokáží vyprodukovat. U nás je natahování rukou po cikánsku: pánko dajte, dajte pánko... naprosto normální. Stát za kdejakou shnilou veš zařizuje kdeco. No a protože tyhle shnilé vši u nás tvoří velké procento voličů, no tak se jim cpe. Stejně nemají a nikdy mít nic nebudou, ale mají hlasy ve volbách. To je celé.

0 0
možnosti

J. Škodák

2. 9. 2018 14:09

Plácáte naprosté nesmysly! A těch více než milión emigrantů platí kdo?

0 0
možnosti

29. 8. 2018 19:34

Pane redachtóre ... pastelkovné dával Proubek, nikoliv Kalousek. Neměl byste tolik pít...

0 0
možnosti

29. 8. 2018 13:53

Podobné, jako srovnávat Česko a Čečensko.

0 0
možnosti

J. Moravec 996

28. 8. 2018 21:12

Tzv. podnikatele malokdy plati dane. Odepisuji veci na firemni naklady ktere s firmou nemaji nic spolecneho. Po 10. TV, 20 mobilu, 5 aute atd. behem jednoho roku by financak mel konat. Ale na FU pracuji blbky ktere nic neumi a jen strili od boku na lidi kteri plati poctive, ale kdyz se opozdi o 1 den, tak litaji hned pokuty. Kdyz ve statni sprave neni fundovana kontrola, tak se lehce krade. Nikdo na to neprijde, diky hlupakum v uradech.

0 0
možnosti

29. 8. 2018 19:34

ještě tu o Karkulce...

0 0
možnosti

28. 8. 2018 19:40

Jestliže ročně odtečou z ČR stamiliardy k našim Západním přátelům, u ostatních postlomunistických zemí to bude podobné, tak to někde musí být vidět.

A přestoje většina Západních zemí zadlužena dramaticky více než země postkomunistické !

Co vy na to ?

0 0
možnosti

30. 8. 2018 13:22

Jednoduše: Když si koupím třeba fabriku Volkswagen a zaplatím ji, je moje a velí tam já. Montuji auta, prodávám je, platím, díly, materiál, mzdy, pojištění, daně a až to všechno zaplatím, možná něco zbude, tak to jsou moje peníze, jmenuje se to zisk, pak zisk rozdělím jako dort a řeknu, to bude, na opravy strojů, to bude na údržbu, to bude na nové mašiny, to bude na nové budovy, to bude na reklamu, atd. A když ještě něco zbude, tak z toho zaplatím daň a svoje soc.poj. a teprve ten zbytek je můj, ten si mohu poslat třeba na Kapverdské ostrovy a tam za ně žít. Ovšem, může se stát, že nic nezbude, pak mi nezbývá než si jít půjčit, abych měl vůbec z čeho žít - tomu se říká prodělek. Pan KOHN říkal: prodělek je taky kšeft, jen že blbej.

0 0
možnosti

28. 8. 2018 18:34

Je to strašně jednoduché. Polovinu podniků v Česku vlastní Němci. A peníze si stahují nejen v dividendách ale taky v poplatcích za řízení našich podniků z Německa. A další třetina našich podniků jim levně dodává komponenty, které pak Němci prodávají ve svých drahých výrobcích. Jak jednoduché pane Kamberský. prostě jsem ekonomická kolonie Německa.

0 0
možnosti

28. 8. 2018 19:30

Ano.

Za takové objektivní úvahy ovšem Kamberský peníze nebere.

0 0
možnosti

M. Veselý 287

28. 8. 2018 17:24

ANO, Bureš se bude mít líp.

0 0
možnosti