Diskuze
LÉKO: Dlouholetý spor o zvlněnou dálnici je vítězstvím státu, ale s hořkou příchutí
O skandálu kolem zvlněné dálnice D1 mezi Bohumínem a Antošovicemi na Ostravsku (dříve pod názvem D47), kterou naštvaní řidiči brzy po slavnostním otevření přejmenovali na moravskoslezský tobogan či tankodrom, jsem v minulých letech psal vícekrát, ale doufám, že teď to bude naposledy. Stalo se totiž, že Rozhodčí soud při Hospodářské a Agrární komoře tento týden rozhodl, že zmíněný úsek vozovky musí stavební společnosti opravit na vlastní náklady.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Děkujeme za pochopení.
PN
P88e72t65e24r 84N23e79š17v48a20r13a
12. 6. 2021 17:37
Pokud pamatuji, tak kdysi byli vyhozeni Izraelci z Housing and Construction, kteří chtěli postavit tento úsek jako PPP projekt, s tím, že pod velením ŘSD naše firmy postaví tuto dálnici levně a kvalitně.
To má starší člověk z toho, že pamatuje. O tom se dnes už vůbec nemluví.
0
0
možnosti
PB
P18e83t46r 73B73a54l76c65a14r
12. 6. 2021 12:24
Z "odpadových materiálů" se v podstatě staví běžně, jen se to nesmí přehnat.
0
0
možnosti
PB
P96a58v31e30l 73B15e82ň85o
12. 6. 2021 12:20
Celý článek furt stejné řeči, jak 10 let, a nikdo zavřenej.
A v posledním odstavci věta
...Eurovia, která spolu s dalšími stavebními firmami obdobným způsobem zpackala klíčovou dálnici na severní Moravě, dále vesele staví pro stát za miliardy, jako by se nic nestalo...
To je děsivé, ale táák české...
0
0
možnosti