Diskuse k článku: MACHALICKÁ: Některé kojící matky se chovají jako fanatičky

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 23
  • Poslední: 18.4. 2019 15:36
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
R. Tichý 18.4.2019 15:36

Agresivni feministky se usilovne snazi, aby vznikli agresivni soviniste-zakon akce a reakce.

V tuto chvili jasne vedou muzi, kteri vetsinove neblbnou a zachovavaji chladnou hlavu.

J. Uzel 17.4.2019 16:13

Už je toho povyku ze setkání blbce(security) a mentálně nedostatečné(kojící v bance) dost. Tohle se normálním lidem prostě nestává, tak s tím už přestaňte otravovat.

J. Uzel 17.4.2019 16:05

Jestli ta sedminásobná matka nevidí rozdíl mezi bankou a restaurací, je zbytečné pokračovat v diskusi.

R. Markvart 16.4.2019 21:07

"...bezpečnostní agenti se mnohdy chovají neurvale a v posledním případě ... tomu jistě nebylo jinak."

Zdroj: https://www.lidovky.cz/nazory/machalicka-nektere-kojici-matky-se-chovaji-jako-fanaticky.A190415_223656_ln_nazory_vlh

Jak to víte? Vy jste u toho byla? Nebo jste viděla kamerový záznam?

B. Rameš 16.4.2019 16:14

Asi takto: kojení samotné mě nijak nepohoršuje (ani dámské druhotné sexuální znaky jako takové), byť ho považuji spíše za intimní chvilku, ale když "holky" vyrazí do pasáže Světozor, koupí si poháry a kafíčko, sednou před cukrárnu, vybalí prsy a začnou nenuceně dojit, tak mě to vadí a jako že dost.

J. Novák 16.4.2019 12:48

Před 40 lety na veřejnosti nikdo nekoupil a vyrostli z nás zdraví lidé. Takže v jádru o nakrmení dítěte vlastně vůbec nejde. Problém vidím v tom, že řada dnešních matek nemá jako prioritu denní režim svého dítěte. Je přece potřeba zajít za kamarádkou, do kavárny, do restaurace. A když má dítě hlad, tak ho nakojim, o co jde. V tomhle vidím jádro problemu

J. Novák 16.4.2019 12:49

.. několik .. v první větě. Ale jinak je mi kojení na veřejnosti naprosto ukradené

J. Novák 16.4.2019 12:50

..nekojil.. já to dnes nenapíšu

J. Kolumberský 16.4.2019 10:08

Pro mě za mě, mně to osobně vůbec nevadí. Když to vezmu úplně prakticky: krmené dítě je spokojené a zticha, hladové řve na celé kolo. Lepší kojící matka, než rozeřvaná bezdětná feministka.

Z. Vrba 16.4.2019 9:55

Jediné, co můžeme dát autorce za pravdu, že je dobře, že můžeme řešit takovéto drobnosti. Se zbytkem ať se jde autorka názorem vycpat, je to jen krůček od toho, že bude jako to britské s prominutím tele křičet do světa, že si nebude pořizovat děti, protože je to největší ekologická zátěž pro planetu.

J. Šrámek 16.4.2019 9:49

Jsou určitá společenská nepsaná pravidla.A měla by se dodržovat.Něco jiného je kojení dítěte během procházky v parku a během řízení v bance.Obojí je veřejné místo,ale přece jen odlišné.

M. Bilkova 16.4.2019 10:06

Ano,také si myslím,že je rozumné jít do parku než demonstrativně kojit v bance. Celý spor je nesmyslný,je to jen otázka taktu matky. Měla jsem dvě děti,ale nikdy jsem je nemusela krmit v bance nebo na poště atd.

J. Tachovsky 16.4.2019 11:26

Ochranka mela spis vyvezt toho, komu kojeni vadilo, aby nerusil.

V. Hák 16.4.2019 18:16

souhlas

R. Markvart 16.4.2019 21:14

Základ rozdílu je asi v tom, že park je místo veřejné, veřejnosti patřící. Prostory banky jsou soukromé, veřejnosti pouze přístupné.

I stát si v řadě případech klade podmínky, za jakých podmínek můžete užívat ony skutečně veřejné prostory. Proč by si soukromý subjekt nemohl klást podmínky, jak se má veřejnost chovat v jím zpřístupněných prostorách. A pokud se banka rozhodne, že její budova je určena pro poskytování finančních služeb, nikoliv "kojeňák", tak by to měla být jen a jen její věc. A tuplem by měla mít právo vykázat ze svých prostor kohokoliv, kdo tam přijde jen za účelem demonstrovat cosi, předvádět něco komusi.

P. Macejko 16.4.2019 8:25

Z detstva si pamätám, že Rómky bežne kojili na verejnosti ... asi sú ďaleko aj pred najaktívnejšími aktivistkami ...

J. Novák 16.4.2019 6:14

Já těm dámám fandím! Nějakému přitroublému sekuriťákovi je houby do toho, kde maminka kojí své dítě.

m. wla 16.4.2019 7:16

Jsi pitoma...

:-P

Onen "přitroublý sekuriťák" pouze prosazuje zájmy a ustanovení majitele toho soukromého prostoru, který střeží.

___

Ovšem článek je o něčem jiném - a já plně souhlasím s jeho autorkou...

;)

J. Novák 17.4.2019 5:03

A dáte mi odkaz na to, kde představitelé banky potvrdili, že by ten sekuriťák prosazoval zájmy a ustanovení majitele? Dáte odkaz na nějaký interní předpis oné banky, kde je zakázáno kojení v prostorách banky? Pokud jsem četl vyjádření představitelů banky, tak jsem si přečetl jen to, že se za něho omlouvají a že to byla jeho iniciativa. Takže, hochu, dáte ten odkaz nebo mi jen zase budete nadávat?

J. Nový 16.4.2019 7:20

A co třeba kojení v divadle, opeře, koncertu vážné hudby?

Maminky přeci musí mít právo, jít tam i s dítětem a tam ho kojit. A že vám třeba dítě bude rušit představení svým křikem? No a co? Křik je pro dítě přirozenou součástí jeho projevu. Když se vám to nelíbí, tak na tyto akce nechoďte. :)

Z. Vrba 16.4.2019 9:51

Večerní divadlo či opera je bohužel kojícím matkám s dítětem téměř zapovězená věc. Je poznat, že jsi se v životě flákal a nikdy si neuspával mrně... Já už to dělám několik let a spousta tatínků se určitě přidá s názorem drncající pole, autosedačka a pod, protože občas uspat mrňouse je fakt porod. Natož ho vzít do opery. Ale něco jiného jsou dopolední / odpolední představení pro děti, tam najdeš kojenců více.

V. Diblíková 16.4.2019 10:02

Uspáváte mrně v bance? Obědváte s celou parádou - příborem, ubrouskem, pivem, espressem, kávou a moučníkem v bance před přepážkou? Trochu zdravého úsudku a uměřenosti (o cudnosti nemluvě) by neuškodilo. Exhibovat pod záminkou a záštitou kojence je chucpe.

J. Novák 17.4.2019 4:56

A proč né? I když nevím o případu, kdy by matka vzala na večerní koncert, operu či koncert vážné hudby kojené mimino. Dáte nějaký konkrétní příklad? V případě návštěvy banky jde samozřejmě o zcela jinou situaci. Když totiž jdu do banky, tak nikdy nevím, jak dlouho tam budu muset čekat. V případě vámi uvedených představení je ten časový úsek celkem jasný a přesný. Takže, Nový, váš příklad nejenže nesedí, ale ani tam bych neviděl důvod, aby dítě dostalo najíst. Před lety, když jsem měl ještě děti malé, tak jsem s nimi byl na odpoledním představení dětského divadla. A byla tam i maminka s malým dítětem, které nemohla nechat doma, když slíbila staršímu, že ho vezme do divadla, načež jí "vypadlo" hlídání. A děťátko chtělo během představení baštit. Tak mu nabaštit dala. A představte si, že to nejenže nikoho nepohoršilo, ale ani to nijak nezarazilo ostatní děti. Takže asi tak, Nový.

Najdete na Lidovky.cz