Sobota 4. dubna 2020svátek má Ivana 11 °C oblačno Předplatné LN

Diskuse k článku: PEŇÁS: Země zažluklých bublin. Uprchlíky přijímám vs. uprchlíci jsou verbež

Diskuse uzavřena, nelze přidávat příspěvky

  • Příspěvků: 32
  • Poslední: 22.12.2015 9:21
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
J. Vintr 7.12.2015 2:13

"Uprchlíci" nejsou verbež, jsou to lidé jako my - pokud zůstanou v zemích, kde žili a jejichž pravidla znají a respektují. Pokud ovšem přijdou do Evropy, jejíž pravidla neznají a evidentně ani nechtějí respektovat, pak by se na ně mělo pohlížet jako na škodnou divokou zvěř. Jiný pohled se nám škaredě vymstí ...

M. slavík 11.12.2015 14:50

ANO! Jednoduché a srozumitelné..........

J. Rys 22.12.2015 9:21

Doma je začali zabíjet, tak jdou tam, kde jsou mohou přežít. A kde je to pro ně nejpřínosnější.... Jak prosté...

M. Konečný 26.11.2015 0:58

Já tedy na rozdíl od autora předpokládám, že jsme schopni ovlivnit příliv migrantů, i když to vyžaduje odvahu a je to nákladné.

M. Franz 25.11.2015 13:07

Mimořádně trefné. Jak ostatně dokazují i vzteklé reakce všech postižených vořechů níže :-D

J. Šrámek 25.11.2015 10:28

Odpůrci a zastánci!Je u nás v platnosti již přes 230 let zákon o náboženstvích.Kdysi to bylo o třech,dnes je jich mnoho.Potíž s muslimy je v tom,že oni takové zákony odmítají.Když přijedete do muslimské země,jste i jako cizinec povinen dodržovat jejich zákony a zvyklosti.Budiž.Když oni přijedou k nám,musíme respektovat jejich zákony!Proč?Z jakého důvodu oni nemusí respektovat naše,když v jejich zemích oni na naše zvyklosti nehledí?Nebo smíme ,,potrestat" cizince,který vstoupí na území naší osady a nepokloní se osadnímu totemu?To by byl randál!

J. Václavíková 3.12.2015 18:50

Zvláštní logika! Proč bychom měli jednat podle jejich zákonů?!!! Máme svoje. Těch se držme. Podle nich je u nás svoboda náboženského vyznání a islám je u nás náboženství povolené. Jestli má někdo pocit, že islám je v rozporu s naší ústavou, ať jej dá k soudu, ten rozhodne. A do té doby je třeba respektovat jejich vyznání, pokud se nechovají v rozporu s naším právním řádem.

J. Šejnoha 24.11.2015 15:47

Autor, patrně úmylsně, zapomněl a normální střední variantu. Mezi láskou a nenávistí je zdravý selský rozum a ten říká:  Je nám líto, že máte doma bordel a bídu, ale my nemáme prostředky abychom vás všechny přijali a  zaopatřili. Navíc, jak ukazují zkušenosti z Paříže  apod., ani po letech si tu nezvyknete  a nebudete tu spokojení. Evropa je přelidněná a  je jiná, než by jste chtěli. Navíc nás v řadě  ohledů ohrožujete.

Přijeďte na dovolenou nebo si zažádejte o pracovní vizum. Tak zatím na shledanou !

B. Novacek 24.11.2015 14:54

Prokristapana Penas, co to tady kecate?

Bezte tohle rict do oci rodicum tech mladych lidi, ktere pred tydnem postrileli vasi "integrovani a mirumilovni" muslimsti hajzlove v Parizi...kaspare! A taky byste mel ukazat par fotek vaseho domu a zahrady, kde jste tyhle parazity ubytoval!

R. Hledík 24.11.2015 17:31

čistě teoreticky, 1.tah-- výstup z EU,  -2. tah-- obnovit vojenskou službu,  -3.tah-- obnovit pohraniční plot a vojsko, -4.tah-- pro Čechy svobodu cestování, -5.tah-- repatriovat cigány,Vietnamce, Araby,  Rusy, negry, -6.tah-- přijímat pouze vyučené řemeslníky,  a to včetně Slováků,-- 7.tah-- povolovat lékařům odchod z ČR až po uhrazení nákladů na 6tileté studium, včetně zdravot.sester

J. Rys 22.12.2015 9:19

Už jste se zkoušel léčit?

P. Pruner 24.11.2015 14:39

Doporučuji přečíst si v dnešním Deníky rozhovor s Vladimírou o islámu, která ma za sebou zkušenost z manželství s "integrovaným" muslimem.

R. Stary 24.11.2015 14:18

Uprchlíky přijímám vs. uprchlíci jsou verbež. Za nas rozhodla pani Merklova.

J. Cervenka 24.11.2015 13:35

krasne pise Penas - a najednou takovy balaboly. Co se mu stalo. Je dobry cestovatel tak vrele navrhuju vylet do Svedska, Do Malmo nebo suburbs kde ziji arabove, muslimove. Skoda chlapce najednou popleteneho.

J. Šejnoha 24.11.2015 15:54

Tak, asi měl v objednávce vyspecifkováno, že  článek má vyznít pokrokově  multikulturně  a proislámsky.

Tovíte, většina lidí má nějkou hypotéku či leasing.

J. Urban 24.11.2015 13:20

Hrůzostrašné historky o českých detenčních zařízeních, kde jsou ilegálové pod policejní kontrolou, takže nemohou mlátit či šikanovat beztrestně jinověrce, ani znásilňovat ženy a děti (tak jak se to děje běžně třeba v německých humanitních zařízeních tohoto typu) je odstrašují natolik, že nechtějí ČR využívat ani jako tranzitní zemi. Autor by si měl najít více info, když už se v tom mediálním prostoru pohybuje jak doma :-/

J. Konvičný 24.11.2015 13:03

Tomuo pisálkovi evidentně zažluklé bubliny nevratně narušily mozek!!!

M. Frank 24.11.2015 12:59

Pokud Peňáz mluví o celé zemi, je to nepřehledné. Zužme si Evropu na vesničku s rodinnými domky, ve kterých bydlí rodina německá, česká polská a další. U vesnice se usídlili nomádi a začínají přelézat ploty u domků a dožadují se přístřeší. Maďarská rodina je přes plot nepustí, německá rodina si odhlasovala půl na půl, že těm co přelezli poskytnou přístřeší. Česká pětičlenná rodina se dohaduje, zda je přes plot nechá lézt, zatím poměrem 4:1 nechce. A starosta belgičan všechny vyzývá, ať jsou solidární, že on už jich má plný barák. Jak se vám líbí moje verze pane Peňázi?

J. Urban 24.11.2015 13:17

:-))

J. Bezděk 25.11.2015 13:47

Mám vždy úžasný " obdiv "  lidem typu pana Peňase. Já , jako asi rozený technik vždy obdivuji lidi, kteří dovedou napsát , nebo mluvit o ničem ( lidově o hov-ně ) a nedojdou jim slova. Tak to pane Peňaz zkraťe - berete, nebo neberete migranty ?

R. Morava 24.11.2015 10:50

Tak pan novinář popisuje spíš mediální proctor, než realitu. Většina Čechů jsou pragmatici a ví že masivní imigrace lidí infikovaných středověkými nesmysly se nám nikdy nepřizpůsobí. Proto je třeba jim pomáhat na jejich území nebo jejich souvěrců. Co se týká strachu z imigrantů, ten mají všichni. Ti co ho nemají - huš do Sýrie. Tam je Vás potřeba. Tam je třeba chránit nevinné!

V. Pavlíčková 24.11.2015 12:01

Ano, právě jste přesně předvedl jednu z těch bublin. Ano, cesta pomoci na blízkém Východě či Africe je správná, přesto urážíte všechny ty muslimy, kteří se zcela bez problémů do české společnosti integrovali.

J. Venc 24.11.2015 12:21

uff ... urážíme se běžně i mezi sebou samými, dávno integrovanými, nebuďte tak útlocitná :)

P. Čech 24.11.2015 12:28

Bez problémů se nikdo nikam neintegroval. Ani ti muslimové, kteří mezi námi žijí. Každopádně však, pokud mluvíte o těch muslimech, kteří žijí již delší čas v ČR k nám tito nevstoupili ilegálně, tedy bez dokladů a povolení k pobytu či víz.

J. Šejnoha 24.11.2015 16:01

Legálnost vstupu je  také významný faktor.

Ilegálové dávají již od  začátku na jevo, jak si představují svou činnost v EU !

Ale i legální migraci je nutno přísně regulovat. Měla by  začít pracovním vizem a  po dlouholetém bezproblémové spolupráci by mohlo následovat občanství.  Když už.

P. Čech 24.11.2015 19:10

S legální imigrací tomu je tak, jak říkáte. A legálnost vstupu do ČR, ale i do jiných států není   t a k é   významný faktor, ale výhradně jediný významný faktor. Že to tak naši politici a novináři nevidí je příčinou toho, že jejich činy v uvedené věci podporuje max. 22% občanů.

J. Václavíková 3.12.2015 18:53

Ti, co utíkali z ČSSR, měli také vízum?

Jiri Janecek 24.11.2015 10:21

Napsat to bez toho posledniho odstavce (vetsina nasich lidi uvazuje - narozdil od rady rezimnich pisaru - v celoevropskem kontextu) a tak v kvetnu, bylo by to dobre...

J. Venc 24.11.2015 10:16

v jakém bubliňáckém průniku žije autor? :)

P. Čech 24.11.2015 10:01

Tahle země (myšleno Česká republika) je pro všechny? Já jsem si dosud myslel, že je především pro české občany. Čeští občané ji totiž platí, chrání i provozují. Nepovažuji nutně všechny uprchlíky (migranty) za verbež, nicméně jakýkoliv jejich pobyt na území čekého státu jsem ochoten akceptovat jen a pouze v případě, vstupují-li na naše území legálně, tedy s doklady (nemusí to být nutně pas), ale především s povolením ČR k pobytu a nebo aspoň s čekým vízem. Vždy budu vystupovat proti jakýmkoliv cizincům, kteří si z našich hranic dělají legraci a nezákonně ji překračují. Na druhé straně hranice je od toho, aby byla státem nějak chráněna. Zde mám na mysli nejen ČR, ale všechny státy. Každý totiž dělá jen to, co je mu dovoleno.  Nechrání-li EU hranice  Řecka a Itálie, nechrání-li je ani ono Řecko či Itálie silou, není se co divit, že nezákonní imigranti mají pré.

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Španělští zdravotníci přiváží jednu z madridských seniorek do hotelu, ve kterém... | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

ilustrační snímek | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...