Diskuse k článku: ŠITNER: Pro vaši bezpečnost nepřistanete. Bylo kroužení boeingů nad mořem dobrý nápad?

Přihlaste se



REGISTRACE NA SERVERU LIDOVKY.CZ,
NEVIDITELNÉM PSU A ČESKÉ POZICI

SMS REGISTRACE

Diskuse LN jsou pouze pro diskutéry, kteří se vyjadřují slušně a neporušují zákon ani dobré mravy. Registrace je platná i pro servery Neviditelný pes a Česká pozice. více Přestupek znamená vyřazení Vašeho telefonního čísla z registrace a vyřazený diskutér se již nemůže přihlásit ani registrovat pod stejným tel. číslem. Chráníme tak naše čtenáře a otevíráme prostor pro kultivovanou diskusi.
Viz Pravidla diskusí. schovat

Jak postupovat

1. Zašlete SMS ve tvaru LIDOVKY REG na číslo 900 11 07.Cena SMS za registraci je 7 Kč. Přijde Vám potvrzující SMS s heslem.

2. Vyplňte fomulář, po odeslání registrace můžete ihned diskutovat

Tel. číslo = login,
formát "+420 xxx xxx xxx"
Kód ze SMS je rovněž heslo
Vaše příspěvky budou označeny Vaším jménem, např. K. Novák.
* Nepovinný.
Odesláním souhlasíte s Pravidly diskusí.
  • Příspěvků: 12
  • Poslední: 14.3.2019 18:57
  • Řadit dle: vláken
  • času vložení
M. Frank 14.3.2019 18:15

EU se snaží pomoci Airbusu, ten při vyšších prodejích dosahuje nižšího obratu i zisku. Od roku 2012 Boeing utržil celkem téměř 450 miliard dolarů (zhruba 9,8 bilionu korun) a vydělal 24 miliard dolarů (zhruba 525,5 miliardy korun).

Airbus naproti tomu od roku 2012 utržil 305,8 miliardy eur (zhruba 8,14 bilionu korun) a vykázal čistý zisk 8,7 miliardy eur (zhruba 233,2 miliardy korun). O tom to celé je.

J. Šrámek 14.3.2019 9:15

Letadla krouží pro tzv.,,vylétání paliva",když se neví,jestli náhodou nehavarují.Nad mořem zahynou jen lidé v nich.Padne-li takové letadlo do města,mohou být zabiti i další lidé.Prostě blbý nadpis článku.

M. Frank 14.3.2019 18:05

A vy jste si výlétal mozek. Ta letadla se musela vrátit a určitě nepřistávala do moře.

K. Pavlik 13.3.2019 15:11

No predevsim majitel letadla by nemel povolit odlet pokud nevi kde letadlo muze pristat.

Odletet bez vedomi kde se muze pristat je zcela sproste vydirani a zodpovedny clovek ktery dovolil odlet by mel byt zavren az zcerna.

B. Rameš 13.3.2019 14:25

Logickým počinem je v daném případě navést letadlo na přistání na nejbližším vhodném letišti. Ale nechtějte po nějakém ouřadovi logiku, má to jistě jako pašalík za politické zásluhy. Zajímavé by bylo zveřejnit, kdo vlastně to pitomé rozhodnutí vydal a proč se jím všichni stupidně řídili.

K. Pavlik 13.3.2019 15:27

Mate pravdu logickym resenim je povolit pristani a dat pilota do basy.

Urednici v Bruselu nepredpokladali ze se najdou pitomci kteri odleti v letadle ktere nevi kde ma pristat.No holt naprosto podcenili blbost majitele a pilota letadla.

Toto samozrejme paradne sedi s modelem - pitomec v Bruselu, strasne chytry Cech vsude na svete.

Tento model se bajecne povedl napriklad v Anglii kde uspesne nadavali Bruselu za narizeni o sekackach na travu. Nikomu v Anglii samozrejme nevadilo ze to byl napad anglickych uredniku.

B. Rameš 14.3.2019 14:46

Trochu kroťte vášně. Ta letadla byla ve vzduchu již v okamžiku, kdy byl zákaz vyhlášen, nebo vzlétla dřív, než se k nim dostal (ani zákazy z Bruselu se nešíří rychlostí světla do hlav všech pozemšťanů, byť by to byl jistě pěkný sen). Nic o strašně chytrých Češích jsem nepsal, ostatně vzhledem ke kvalitě vašeho příspěvku by to bylo opravdu nadnesené.

K. Pavlik 14.3.2019 16:07

No kdyby to melo cenu diskutovat tak bych napriklad napsal ze o nekolik hodin pozdeji byl nad celou Evropou jediny zakazany Boening. To ze pristal v Praze je zcela nezajimava skutecnost.

M. Frank 14.3.2019 18:07

Pane Pavlíku, vy jste příklad hlupáka, se kterým je zbytečné diskutovat. Povolení ke startu je vždy provázané s potvrzením přistání letadla na cílovém letišti.

K. Pavlik 14.3.2019 18:57

Tak tomu hlupakovi vysvetlete proc tam ta letadla nepristala. Ja vim muze za to Putin a Brusel (asi v obracenem poradi).

Nebyla nahodou ohlasen ten zakas nekolik hodin pred tim nez ta letadla vyletla? Ze to nepostihlo i jina letadla.

P. Aron 13.3.2019 14:14

Pane Kamberský, máte pravdu ale čekat od úředníka logiku je marnost.

P. Dostál 13.3.2019 12:58

Očekával bych, že již touto dobou si úředníci zodpovědní za tento přístup sypou popel na hlavu. Pokud tak nečiní, pravděpodobně to po nich nikdo z novinářů nechce. Co Lidové noviny? Ptaly se už Řízení letového provozu? Případně pokud veškerá zodpovědnost jde do Bruselu, ptaly se EASA? A opravdu přistávání v Čechách řídí EASA? Jak to, že ve Francii a Německu ne? To jsou otázky, které mne tak narychlo napadají. Uvidím odpovědi alespoň v zítřejších Lidovkách, když už si platím předplatné?

Najdete na Lidovky.cz