Diskuze
ŠITNER: Vozy na plyn mají potenciál, stát je ale zatím příliš nepodporuje
Děkujeme za pochopení.
D18a26v40i73d 96K72r96a66j49í88č81e64k
Jak se liší emise spalování zemního plynu (methan) a nafty, když se započítají 30% úniky a ztráty při přepravě k zákazníkovi?
Podotýkám, že methan je 20x účinnější skleníkový plyn než CO2.
J45á92n 50P90r31e73č51u33c32h
Metan se spálí dokonale, produktem spalování je téměř výhradně vodní para a trochu CO2 , protože se jedná o plyn , neřešime pevné částice vzniklé spalováním jako u nafty a benzinu. Vzniká i biologicky a protože neuniká metan do ovzduší , ale je jímán a spalován , tak šetří životní prostředí . Vzniká i při rozkladu biologicky rozložitelné masy. I ten minerální je vlastně odpad při těžbě ropy. Často bývá spalován bez užitku . Stoupá vzhůru neb je lehčí než vzduch a tak se z garáži vyvětrá na rozdíl od PB (LPG) který klesá ke dnů a zvyšuje koncentraci až k výbušné a proto je LPG v garážích rizikové .
L87u55i47s 24Z44í16d88e54k
To by nám to museli schválit soudruzi v Německu. Oni však raději zrujnují životní úroveň a žívotní prostředí bateriemi.
J12á44n 79P64r10e12č95u31c80h
V Německu je tak pětkrát vyšší hustota stanic na CNG než u nás .... vy “soudruzi”