V našem plánování se proto nesoustředíme jen na tu letošní sezonu, ale hledíme dále a připravujeme se na to, jaké atrakce a aktivity můžeme návštěvníkům v našem regionu nabídnout. Začátkem března proběhlo již druhé veřejné projednávání nové marketingové strategie turistické oblasti Kladské pomezí na období 2021-2025, kam spadá i Náchod. Z našeho jednání, kterého se účastnili jak zástupci samospráv, tak také podnikatelů a neziskového sektoru, vyplynuly konkrétní výstupy, jakým směrem by se měl rozvoj cestovního ruchu v této oblasti ubírat.
Náš region skýtá velký potenciál a má mnohé co může svým návštěvníkům nabídnout. Ústředním motivem pro snadnou identifikaci našeho regionu by se měl stát jeden z nejvýraznějších krajinných prvků Kladského pomezí – vodní nádrž Rozkoš. Právě „R/rozkoš“ by se měla stát inspirací i pro slogan oblasti a nové logo. Ale není to jen neposkvrněná příroda, která by měla přilákat nové návštěvníky. S regionem jsou spjaty i významné historické osobnosti, vojenská historie či architektonické zajímavosti.
Právě ty najdeme i přímo v Náchodě. Otázkou ovšem je, jak bude možné si je letos užít zblízka a „na vlastní kůži“. Samozřejmě budeme připraveni je zpřístupnit a nabídnout návštěvníkům program, jakmile to bude možné. Než se tak ale stane, zvu všechny na příjemné procházky na čerstvém vzduchu.