Sobota 3. prosince 2022, svátek má Svatoslav
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Neuniklo vám, co pan prezident řekl k 17. listopadu?

K 17. listopadu se vyslovil téměř každý významnější politik, bývalý i současný. Ale jaké bylo poselství Miloše Zemana?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Kdy už pochopí
všichni slídilové po tom, co Zeman dělá nebo nedělá, říká nebo neříká, konzumuje atd., jak to, že se o tom píše, mu působí slast - slovy mé babičky - jako praseti drbání!  A naopak že nejsmutněji by mu bylo, kdyby si dlouho nemohl nic o sobě přečíst. Za úvahu asi stojí to, koho vyznamená řádem či medailí, je dobré zprostředkovat příkrý a všeobecný nesouhlas s jeho zákulisními schůzkami - však také jeho odpovědi na dotazy v té věci byly neobvykle obranářské. Ale dělat aféru z toho, že k věnci se svou stuhou nevzkázal ještě nějaké moudro...?
0/0
20.11.2013 4:41
Foto

K78a83r38e42l 36V15y85š39a21t10a

Tak pane Kulihrachu,
znovu si přečtěte co jste napsal na konci příspěvku v dlouhé závorce. Jestli jste myslel, že se Zeman se svým článkem nevědomky včlenil do nějakých (Vámi naznačovaných) spikleneckých teorií nebo ..."součást pečlivě kalibrované přípravy na perestrojku".... mohl byste to uvést výslovně. Musíte pochopit, že Vaše příspěvky nečtou jen "vysoce čtenářsky gramotní" jako ste vy, elitář, ale i průměrní čtenáři.Asi jsem opravdu žil jinak než vy, se sevřenou prdelkou jsme Zemanovo článek na cyklostylu rozmnožovali a  rozšiřovali po fabrice. Zatím co vy jste jak předpokládám hrdinsky pod peřinou poslouchal Svobodnou Evropu. A v srpnu 1989 mnoho lidí předpokládalo přibližně podobný scénář jako byl v srpnu 68. V době, kdy se draly davy východňárů přes Maďarsko na západ jsem měl zajímavý rozhovor s jedním knězem, bývalým spolužákem na téma prasknutí režimu. A tenkrát mi sdělil, že v katolickém prostředí nevěří v rozklad režimu v nejbližší době. Každý, kdo v téhle době vykládá že už tenkrát věděl jak to dopadne, je hlupák na úrovni té babky co vykládá v televizi z karet.     
0/0
19.11.2013 14:18
Foto

J35a92n 88K70u74l86i12h84r82a73c74h 9413182617776

1. Opravdu jsme asi žili
1. Opravdu jsme asi žili jinak, blíže aktivnímu dění (a navíc v Praze), a proto jsme možná opravdu měli hodně odlišný pohled na to, co se s režimem děje, než mimo hlavní dění, a navíc mimo Prahu. Proti tomu vůbec neprotestuji. Ale  že, a znovu cituji,  "nikdo" nepředpokládal..., to je hodně kategorické tvrzení.  každopádně rétorika se v té době hodně uvolňovala, a řada mladších komunistů to viditelně začala hrát na obě strany. No však postavení Čuby, Slušovic  a lidí kolem Slušovic je dobrým příkladem, když sáhnu do těch mimopražských.  Zeman nebyl mimo hlavní dění, redakční rada Technického magazínu také ne. Máte pravdu, že většinou  jsme se obávali - a možná nejen většinou, ale úplně všichni jsme se obávali, že když půjde do tuhého, komunisté povolají Lidové milice jako v únoru 48. Povolání vojsk Varšanské smlouvy bylo méně pravděpodobné, protože se zdálo dost jasné, že některé státy už se do poskytnutí svých vojsk nepohrnou. Nezdálo se ani pravděpodobné, že Gorbačoval by podepsal  vyslání svých vojsk. 2. Nevím, jak už jednodušeji napsat, že netvrdím, že tehdy někdo věděl, že se režim v listopadu sesype. Ale že se mění, že hodně výrazně mění slovník, že přepřahá (tj. řada lidí to začíná hrát na obě strany a začali tolerovat lidi, které by které by jen o pár let dříve odeslali do kotelen nebo dohnali k emigraci, někteří si je dokonce začali "pěstovat", viz celý Prognostický ústav), to bylo jasné. Ale opět: připouštím, že to bylo jasné v hlavním proudu myšlenkových změn a mimo něj možná vůbec ne.  
0/0
20.11.2013 7:32
Foto

K73a23r60e24l 41V63y62š11a15t78a

Trochu přeháníte, možná že v pražských kavárnách
proběhla revoluce o něco dříve s vědomím, že v případě neúspěchu se podepíše zase nějaká anticharta a ukecaná elita bude za vodou. V současné době se také dramaticky mění slovník, lidé jsou s prominutím na..aní na politickou elitu a přeci nikdo nepředpokládá, že se režim zhroutí. Demonstrace jsou na denním pořádku, policie vynakládá obrovské prostředky na zásahové jednotky, myslíte si, že je to předzvěst pádu režimu?
0/0
20.11.2013 9:34
Foto

V.Hricák

Žiju celý život na venkově
a i když jsem poměrně často poslouchal Londýn,kde se o demonstracích v Praze zmiňovali,nikdy jsem ani z jejich vysílání nenašel ani náznak myšlenky,že by měl režim v srpnu 89 na kahánku.Při vědomí,že na našem území je stále udržovaná čtvrt milionová ruská armáda,která už jednou v minulosti bolševíka podržela,jsem byl přesvědčený,že k žádnému převratu v dohledné době nedojde.Gorbačovova zdrženlivost při řešení našich interních záležitostí se k nám na venkov prostě nedostala.A jestli mne chcete přesvědčovat,že vy v Praze jste si byli jistí tím,že by případnou revoluci u nás,opět nepřeválcovaly ruské tanky,tak klobouk dolů.Jak se říká,po bitvě je každý Franta generál.
0/0
20.11.2013 17:13
Foto

J84a45n 20K23u27l55i54h21r20a83c41h 9723512847456

Jestli ani trojnásobné
Jestli ani trojnásobné zopakování, že neznám nikoho, kdo si byl jist, že režim na konci roku padne, ale že bylo jasné, že přezbrojuje, mění slovník, nestačí, tak to už pak nevím, co dělat. Takto diskutovat nejde.
0/0
24.11.2013 13:53
Foto

V.Hricák

Tak teď jste mne dostal.
Jestli výrazem "přezbrojuje" máte na mysli výměnu kádrů  ve vedení KSČ v druhé polovině osmdesátých let,tak vám na rovinu řeknu,že to tenkrát pro mne bylo velkým zklamáním.Když ve vedení KSČ končil Husák,bylo to po nástupu Gorbačova,tak do dnes si pamatuji,jak velkým zklamáním pro mne bylo zvolení Jakeše.Čekal jsem,že českoslovenští komunisté vyberou někoho mladšího a pro reformně  orientovaného.Taktéž Štěpán ve vedení pražské buňky byl ztělesněním  konzervativního křídla toho nejhrubšího zrna.Na sklonku své vlády měla KSČ ve vedení ty nejkovanější bolševíky z celého východního bloku.I NDR na tom v roce 89 byla lépe,než my.O Sovětech ani nemluvím.Tak že předpokládat,že v srpnu 89 bolševíci hodí ručník do ringu a odejdou do důchodu bylo,alespoň pro mne,hodně naivní.
0/0
25.11.2013 5:49
Foto

V.Hricák

A co zdraví,pane Kalenský,
o návštěvě psychiatra jste ještě neuvažoval?Vaše články jsou doslova načáchlé osobní záští vůči Zemanovi,jeho úřednické vládě a všemu,co udělal,nebo neudělal.Nevím,jestli vás někdo v tomto duchu úkoluje,nebo to jde přímo z vás,ale je to ubohé,nízké a místy až komické.Jestli máte nějaký argument,sem s ním.Čtenáři ČP se o něj s vámi jistě rádi podělí.Jestli ne,raději už nic nepište.Děláte ze sebe akorát pitomce srovnatelného s komunistickými,angažovanými novináři(soudruzi,nebudeme utrácet devizy za polovodiče,počkáme si na celovodiče).
0/0
19.11.2013 14:11
Foto

Maxmaar

Pane Hricák,proč posíláte
Pane Hricák,proč posíláte pana Kalenského k psychiatrovi? To, že se podivil nad tím, že pan Miloš Zemen, se nevyjádřil k výročí revoluce, Vám to přijde normální? Mně tedy ne! Naopak, pana redaktora chválím, že si toho všimnul a napsal. Nevím, jak jste přišel na to, že pan Kalenský je úkolován? Z čeho tak usuzujete? Určitě má o panu Zemanovi odlišný názor, než Vy, ale to já mám také a mohu Vás ubezpečit, že nikým úkolován nejsem. No a ta urážka nakonec, je neslušná - tečka.Martin Bouček
0/0
19.11.2013 19:33
Foto

V.Hricák

Pane Boučku,
nejdříve oceňuji,že jste se představil.Pan Kalenský píše články dlouhodobě tendenční a zaujaté jak proti Zemanovi,tak proti všemu,co kdy udělal.Před rokem 90% národa volalo po předčasných volbách a Nečasovo vládu by nejraději hnalo na pranýř.Myslíte,že kdyby Zeman nepostupoval tak,jak postupoval,by byly nějaké předčasné volby?Jak by asi dopadla vládní krize,kdyby postupoval dle ústavních zvyklostí,jak mu dnes novináři vytýkají?Dnes již bývalá koalice by mírně pozměnila kádr a dovládla by spokojeně do konce svěřeného mandátu.I když LIDEM nikdo nevolil,i když se všichni zpronevěřili svým předvolebním slibům.Zeman dosáhl toho,po čem před rokem volalo oněch 90% národa.Tak proč mu právě toto dnes většina novinářů vyčítá?Mimochodem,nechápu,proč i pan Krása Zemanovo poznámku o jeho dočasném upoutání na invalidní vozík v souvislosti se jmenováním premiéra,vztáhl na sebe a všechny postižené?Kdyby si prezident během ceremoniálu ušpinil sako a trval na jeho výměně,vzali by to všichni ti,co dělají špinavou práci stejně?Že pohrdá lidmi vykonávající špinavou práci?Proč Kalenský vyčítá Zemanovi že neudělal to,co udělala většina politiků.Pokrytecky ocenili význam 17.listopadu 89.Z mého pohledu by si neodpustil kritický článek ani tehdy,kdyby se Zeman nějakého mítinku zůčastnil,nebo nějakou zdravici poslal.Pak by jsme,nadevší pochybnost,četli stejně kritický článek o jejím obsahu.Prolistujte si zpětně všechny články redaktora Kalenského,které se týkají Zemana a jeho kroků,ať už dávných,nebo nedávných.Až najdete alespoň jeden,ve kterém se k jeho osobě nestaví kriticky,až nepřátelsky,dejte mně laskavě vědět.I kdyby svůj plat Zeman věnoval pro vdovy a sirotky,Kalenský by ho odsoudil.Nemusím s někým souhlasit,ale pokud se to zvrhne v paušální nesouhlas,ať udělá,co udělá,působí to přinejmenším podezdřele.Proto ta poznámka o pitomci na závěr.
0/0
20.11.2013 14:16
Foto

J79o66s73&39#67247375275; 64C62a91l35v24e79r45a 7725900834906

Pane Hricáku
na rozdíl od Vás pan Kálenský pouze shrnul fakta, a podivil se nad tím, že hlava státu, běžně se vyjadřující k méně významným událostem, nezaujala postoj k nejvýznamnějšímu výročí v novodobých dějinách a projevil tak svůj názor. Zatímco Vy jste se vyjádřil jako primitiv.
0/0
19.11.2013 21:25
Foto

V.Hricák

Pane,
prohlédl jste si dobře fotografii plastiky v úvodu článku?Myslím,že víc než všechny články kdy sepsané vystihuje skutečný význam 17. listopadu 1989 pro 90% českého národa.Tak o jakém významném výročí se budeme bavit?
0/0
20.11.2013 6:01
Foto

J88a50n 91K70u65l27i29h30r96a76c45h 9103702747786

"Bez 17. listopadu bych nebyl prezidentem, premiérem, šéfem PSP"
Že se prezident nevyjádřil vůbec, vzbuzuje vtíravou a nezapuditelnou myšlenku,  že první a hlavní, co mu v souvislosti se 17. listopadem 1989 přichází na mysl, je: “Bez pádu totality bych nebyl předsedou Poslanecké sněmovny, premiérem a teď prezidentem. Jsem rád. Nic jiného  ohledně tohoto svátku nestojí za můj vzácný čas, přemýšlení a slova, já jsem svého dosáhnul” Buď prezident sám, anebo někdo z jeho okolí, asi naznal, že lépe než toto, je neříkat vůbec nic. Řekl to ovšem i beze slov. Prezident je nejvyšším ústavním činitelem země, která slavila svůj státní svátek. Bez pádu totalitní vlády jediné strany by nebyl prezidentem České republiky, natož prezidentem zvoleným v přímé volbě – té přímé volbě, která mu podle jeho názoru dává silnější morální mandát.  Že by prezidentem nebyl, natož prezidentem vzešlým z plurální svobodné volby,  má pravděpodobnost hraničící s jistotou. Že se nevyjádřil vůbec nijak, je výrazem velké neúcty k nejvýznamnějším dnům země, jejíž je hlavou, tedy další faux pas (buranství). Nemusel chválit, mohl klidně říci: “Vážím si toho, že máme svobodu slova, za kterou jsme vděčni pádě totalitního režimu u nás, a tak vám jako prezident říkám, co si o tom svátku opravdu myslím.”  Vždy se vyjadřoval rád, rád se poslouchá. Posledních 24 let se může vyjadřovat svobodně, před pádem totalitní vlády jediné strany nemohl.* To je jedna z mnoha obrovských změn, i když většina z nás asi doufala v morálně čistší zítřky a poměry, v nichž vláda viditelné kliky nebude nahrazena zásadní  mocí nevolených zákulisních klik propojených s podsvětím.  (*Že Zemanovi mohl vyjít jeden průlomově odvážný článek, který ho pak dostal na balkón Melantrichu, byla, jak se později stále více potvrzovalo, součást pečlivě kalibrované přípravy na  “pěrestrojku” mocenské struktury, priorit a rétoriky v období od jara 86 do podzimu 89, které sice lidé jako Jakeš a Štěpán nezaregistrovali a nepochopili, ale také podle toho dopadli ... zatímco ze Šloufa se stal šéfporadce premiéra a jedna z nejvlivnějších zákulisních eminencí dalších dvou dekád).  
0/0
19.11.2013 10:20
Foto

K61a96r87e71l 47V41y19š69a55t59a

Co by bylo, kdyby bylo.....
Vaše konspirativní fabulace jsou směšné, když vyšel Zemanovi článek ještě nikdo nepředpokládal že se režim zhroutí. Obvinit z nějaké účasti Zemana na přípravě mocenské hry, nějakého vnitřního převratu v režii komunistických kádrů je hloupost.
0/0
19.11.2013 11:08
Foto

J34a29n 39K40u74l21i49h87r60a94c93h 9873942187216

V které zemi jste žil?
Váš komentář vlastně nestojí za reakci - já Zemana z žádné mocenské hry neobviňuji a vůbec netuším, kde jste to vyčetl. Strašně nízká čtenářská gramotnost některých účastníků internetových diskuzí (neschopnost porozumět obsahu přečteného textu),  mě, přiznávám, nepřestává uvádět v úžas. Že se Zemanova kombinace sebestřednosti, inteligence, bodrého slovníku glorifikovaného ve IV. cenové (tj. tam, kde své politické názory v té době relativně svobodně formovala a vyjadřovala nejpočetnější skupina voličů)   hodila do mocenské hry jiným, je jiná věc. K vašemu konstatování, že v době, kdy vyšel Zemanův článek, podle vás údajně  "nikdo nepředpokládal, že se režim hroutí", mohu jen napsat, že jsme tedy určitě nežili v stejném Československu. Propána - vždyť ten článek v Technickém magazínu vyšel ... V SRPNU1989!!! Nevyšel na začátku roku 1986, před sjezdy komunistů u nás i na východ od nás, kdy by ještě vyžadoval velkou odvahu autora i vydavatele!!! Vyšel v době, kdy už Němci z NDR dávno masově prchali přes Maďarsko do Rakous, neboť jim k tomu Maďaři fakticky otevřeli hranice! V té době už se v Praze dávno pravidelně demonstrovalo a policii docházela kapacita vodních děl! V té době už si Svobodnou Evropu a Hlas Ameriky troufali poslouchat i průměrně neodvážní! V té době už několik desítek nejúspěšnějších exportérů asi třetí rok mělo jiný způsob řízení než stupidní plán od Státní plánovací komise!  Atd. atd. Jistě, málokdo asi tušil (možná nikdo), že se režim zboří jako domeček z hodně ošuntělých mariášovek, ale že se hroutí, že mu dochází síla, že přepřahá, mění slovník, mění mocenské nástroje  ...  to tvrdíte, že NIKDO nepředpokládal? Ani ti, kdo podobné články pustili?V které zemi jste žil?
0/0
19.11.2013 13:36
Foto

Josef Pepa Nos

Duševní kriplové a duševní kriplině.
O Zemanovo hulvátství jde až za druhé.Za prvé jde o "volbu" duševních kriplů a kripliň - líbačů ďáblovy řitě a klaně čů se zlatému teleti.Pokud se nám nepodaří vyhnout se něčemu podobnému v budoucnu, skončí obyvatelé kokotlinky ne na 40 let v žumpě, ale tentokrát na věčné časy (a už nikdy jinak).
0/0
19.11.2013 9:00
Foto

Je to buran
Zvolili jsme si prezidentem burana, tak se nemůžeme divit jeho buranskému chování. Havel by se tak nezachoval i když měl smrt na jazyku, protože to byl švihák. Dočkáme se ještě větších neomaleností, než je tato, tahle alespoň nasere jen pár pisálků, ale mají alespoň téma. Bojím se, že při dalších podobných to může nasrat třeba prezidenta USA, nebo předsedu Eropské komise, a to už může mít trvalé následky pro celou naší republiku. MZ by měl začít makat, a ne si lebedit jak mu to prezidentování jde. Nejde, to už víme, jen s tím nemůžeme nic dělat. Burana můžete jedině nakopnout do prdele a vyhodit z hospody, jenže on se za 2 dny vrátí a bude Vás nasírat dál. Pomalu, ale jistě se ten náš státeček proměňuje na něco, jako spolek baráčníků, nebo dobrovolných hasičů, a to je nechci urazit, jenže ti alespoň uspořádají občas nějaký candrbál, tam si dají navzájem přez držku, vybijí si tu nasranost na cokoliv a když začně hořet, tak jdou hasit jako diví. Myslím, že něco podobného by v tom státním měřítku taky šlo, jen by ten candrbál stál hodně peněz. Takže hlavně, aby náhodu nezačalo hořet, než si dáme navzájem přez držku.
0/0
19.11.2013 7:59
Foto

K47a26r77e98l 28V61y31š60a45t27a

Jestli jste patřil k voličům Zemana
a teď skuhráte jako jeden z pisálků co v tom našel téma, Vaše škoda. Dejte si facku před zrcadlem a jděte se udat. My, co jsme opravdu volili Zemana, se na rozdíl od všech ublížených "demokratů" kterým uvízl náš prezident v krku, smíříme s faktem, že nepanáčkoval mezi šašky a jednou držel bobříka mlčení. To se mu povedlo, spousta pisálků se může zvencnout vztekem.
0/0
19.11.2013 11:18
Foto

J48o83s29&46#59278380245; 21C40a96l89v88e32r64a 7945220194796

Candrbál už začal..
Ale narozdíl od dobrovolných hasičů si hoši nedávají přes držku, ale stříleji po sobě, občas se někdo trefí a požáry nehasej. Houska už to má za sebou a další na sebe nenechají dlouho čekat. Střeliva i přikrývek je v eráru dostatek.
0/0
19.11.2013 21:41
Foto

P83a73v11e79l 60M10i25c41h69a36l 9963135683

Usekané dlaně si pamatuji co čtenář Vernea
Otrokáři se u zbytečných neprodejných otroků nezdržovali sundáváním okovů a železo bylo vzácné. Ilustrátor původní to připomněl i dětským čtenářům, aby nečekali lepší. Samet mne nezmátl, první konflikt jsem měl s jedním krajským periodikem, co mne použilo na zlý lživý titulek. Pár příbuzných se urazilo, šetřil jsem je svých aktivit, věděli o mně jen málo. Druhý text ve velkém celostátním mediu naštěstí odložili a časem zahodili. Nebylo to marné, v zemědělkách mi sice neotiskli ani větu, ale při svých návštěvách jsem měl možnost lépe poznat mladé vysmáte komunisty, co měli z listopadu nelíčenou radost. Už jim nikdo nekontroloval příjmy, před listopadem museli dávat bacha, aby pracující neprovokovali. Po listopadu už volnost bohorovnost a pobratimství naplno. Sem tam mrázek, krejčíř, ale lid je šťasten, to je hlavní! Gratuluji.
0/0
18.11.2013 21:06
Foto

"Tak jsem si zablábolil"
Gratuluji k prozření, bohužel jen chvilkovému, neboť od pokračování neodradilo. Ale k pochopení jednoho blábolení dobré bylo: Vy jste byl v Rusku! To ovšem vysvětluje vaše nutkání vždy, každému a v čemkoliv poradit.
0/0
20.11.2013 3:45
Foto

P93a23v35e37l 30M51i11c25h23a51l 9833765233

Ušetřil svou čelist, maje sám revmatismus, vím nejlíp, jak
se to rozlejzá po všech oudech a kloubech zejména. Když vás bolí koleno, je to smutný, ale když nemůžete pantem, je to zlé dvojnásob. Jednak se špatně žvejká, jednak takový pořádný hodinový projev jak zejm. v rusku rádi, už je mimo vaše možnosti. Ona už zátěž cigárem je nápor, v rusku jsem koupil značku bělomorkanal, ta měla místo filtru dlouhou papírovou trubičku, tak šla kouřit i v mokrých rukavicích, což na gulagu jasná výhoda, ale byl to jen půlčik, celková délka byla stejná. Když nás obtěžovali vexláci, co od holek chtěli kupovat i prádlo, co měli na těle, přátelsky jsem jim nabízel bělomorkanal. Tedy jen asi dvakrát, potom jsem pochopil, že mají v kapsách lepší značky a že dostanu pěstí. Ale bělomorkanal byl i pro zdraví, snad tu výrobu pro pracujícíc lid nezrušili. Tak jsem si zablábolil, jak se k Zemanovskému tématu pasuje. Musím ještě ocenit, že byl ticho, ušetřil nás bolševických hlášek, což ale i nostalgie na rok 1968, kdy on excelovat a mé generaci se líbily holky skoro všechny. Protože však on je stratég, nějaká malá revize Listopadů nás asi nemine, jednak je třeba konejšit ruský vztek a hněv, za ten výprask a útěk jejich armády, jednak komunisti to mají jistý a už se zmátořili. Tradičně mají pozice ve všech stranách, a to všechen lid obzvláště miluje, neb jej revoluce nepřekvapí, a pokud nějaká bude, tak plánovaná prognosticky a schválená krom papalášů i dnes oligarchama.
0/0
18.11.2013 20:52
Foto

J56o36s55&43#32249321279; 60C53a47l14v68e46r43a 7475200184236

Noví Rusové
Souhlas, až na ten ruský vztek a hněv. Už jsou tady zase, bez hněvu a vzteku vysmátí, akorát v civilu značkovém, místo Pobědy jim měří Rolexy a jejich množství roste geometrickou řadou. Tenkrát měli za příbytek cimru s bidlem, kouřili máchorku v Izvěstijích, dnes mají bydla co domy, vily, celé čtvrti, co čtvrti, města a lázně, co kouř drahé doutníky z humidoru. Dělají byznys, hrají tu hokej a my si pořád mneme ruce, jak jsme je bičem vyhnali. Už nám opět vládnou, BISka přizná pouhý zlomek, mají své lidi všude, kde jsou rozpočtové peníze. Inu noví Rusové a noví Češi, co je staré, musí pryč!
0/0
19.11.2013 21:57
Foto

Ctirad Bednář

Výjimečně dávám za pravdu presidentu Zemanovi
oproti presidentu Klausovi. Byl-li 17. listopad podvod a první krok k nové totalitě, nemá smysl jeho význam přeceňovat.
0/0
18.11.2013 20:22
Foto

Igorjansen

Ne Zeman, ale Hajek
Rekl to Hajek, takze defakto Klaus...
0/0
19.11.2013 6:06
Foto

M37g38r95. 75I95m37r74i69c18h 63G70a31b26l13e47c52h 6875859363139

No, nevyžadujte odpověď podle Vaší chuti za každou cenu -
a i prezidentovo vyjádření jí konec konců je. Nicméně jedno z pravidel dobrých diplomatů zní: nelze li říci pravdu a není-li možno lhát, je lépe mlčet. Což MZ v podstatě udělal. A upřímně řečeno, nějak si nepamatuji, že by se na oné demontáži společného státu podílel. Tak co by měl podle Vás měl adorovat? Následovat své předchůdce, s jejichž kroky vždycky 1/2 obyvatel této zvláštní země zarputile nesouhlasila? Jednoduše se tomu vyhnul. Copak nevidíte (a Pocono to vidí), že ať by řekl cokoli, vždy by zhruba ta 1/2 ozvala a "dávala mu za vyučenou"? Je snad pořád zapotřebí tento mravně destruovaný národ dále dělit? Neudělá nakonec více ten, kdo mlčí (aniž bych se v tomto případě MZ nějak zastával)?
0/0
18.11.2013 19:46
Foto

J57a91n87a 42B68a87r33c60z15i 6668774128426

jenomze
tady nejde o Vas ani o mne. Jde o to, ze se prezident nevyjadril k tak naprosto zasadni udalosti nasich NOVODOBYCH dejin. A to je spatne.
0/0
18.11.2013 19:21
Foto

Goeg 8700487849609

Pravidelne se nejvice 17.
Pravidelne se nejvice 17. listopadu pred pomnikem naparuji ti, kteri na te demonstraci nebyli a v jeji dobe byli bud cleny KSC, SSM nebo tise kolaborovali s rezimem. Pro jeho pad sami nic neudelali. Radeji mlcet nez byt takovym pokrytcem. My co jsme na te demonstraci v 89 byli si tise myslime svoje. Nebojte se, vsak Zeman tam pristi rok pri kulatem vyroci zcela jiste bude.
0/0
18.11.2013 18:33
Foto

K60a58r15e56l 79V12y26š89a31t30a

Ano, máte pravdu,
před 17. listopadem nešlo hodně věcí, třeba taky likvidovat stát jako ta partička co se tlačila u tak významného místa. Snad si paní Jano nemyslíte, že výše vyjmenovaní expolitici přišli z úcty k významnému dni, spíše aby se ukázali novinářům a bylo o nich psáno. Třeba se pan prezident nechtěl v takové tlačenici farizejců tlačit, navíc tito všehoschopní by ho mohli svrhnout když ne ze hradu, tak alespoň z vozíku. Jaké by to bylo asi sousto pro pana Kalenského.
0/0
18.11.2013 17:50
Foto

J10a31n92a 55B61a83r14c65z45i 6498634168186

Netusim,
jsou-li vyse jmenovani expolitici schopni ucty k necemu jinemu nez sami k sobe, nicmene, dle meho nazoru se zachovali slusne.Ruku na srdce, uctu ke Svatemu Vaclavu, patronu ceske zeme, dnes neciti temer nikdo z nas, ale urazit ho? To umi opravdu jen (soucasny) cesky prezident. Se 17. listopadem je to stejny pripad. 
0/0
18.11.2013 19:55