PEKING Známé impérium nahoty Playboy otevřelo noční klub v čínském Macau. Navíc předpokládá dvojnásobné navýšení svých čínských tržeb z licenčních obchodů. Se servírkami převlečenými za zajíčky a exkluzivní hernou pro hazardní hráče se společnost snaží proniknout na největší trh s hazardem na světě. Časopis Playboy a tematicky podobné publikace jsou v Číně zakázané, a proto je tato značka na čínském trhu spojená především s dámským i pánským oblečením. Vlivem recese a otevřených možností internetu tržby dávného průkopníka erotiky v posledních letech strmě klesaly. Na asijském trhu se společnost Playboy snaží oživit jak svou tradici nočních klubů se zajíčkem v logu, tak zužitkovat módní značku. Šéf společnosti Scott Flanders řekl, že Playboy uzavřel smlouvu na výrobu oblečení a bytových doplňků s čínskou firmou, která společnosti během příštích pěti let přinese 50 milionů dolarů.
Nevýdělečný Playboy míří na asijský trh
PLAYBOY V ČÍNĚ
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.