Boris Rösner byl poslední romantik. Podle pověsti byl jeho rod prokletý, nikdo z něj se neměl dožít stáří
Galerie Rudolfinum: one man show. Někdejší kurátor Korecký si stěžuje na nepřijatelné praktiky ředitele
MACHALICKÁ: Jednou ředitel, navždy ředitel. Výplata z veřejných peněz nemá znamenat trafiku na věčné časy
I on prý skočil z okna. Smrt Jiřího Plachého je však dodnes zahalena množstvím podezřelých okolností
Chmurné vize měnícího se světa. Projekt Agora nabízí tísnivý pocit v koridoru nákladového depa
Režisér si mě vyhlédl na pískovišti. Herec je sice tvůrčí umělec, ale je to taky námezdní síla, říká Hanuš Bor
ČT jen pro diváky s amnézií. Nálož stokrát vyvařených kusů roste za hranici snesitelnosti
Zuzana Bydžovská jako nemohoucí prezident dožívající ve funkci. Proces zkázy vystihla geniálně
Formanova Kniha džunglí je tematicky vyprázdněná, malé diváky okouzlí vizuální podoba
Člověk svůj rodný kraj většinou miluje, ale také z něj chce utéct, říká italská spisovatelka
„Přemydlil“ Mánesa a brněnské obličeje se teď posmívají Praze? Problém na orloji hledejme jinde
Homolkovi místo filmu na divadelním jevišti. Působí jako ještě větší burani i agresoři
Proč by měli skončit úspěšní ředitelé divadel Na zábradlí a Palmovky? Jsou na řadě, brání se Jiří Sulženko
Každý člověk je někdy vtipný, někdy dojemný a někdy směšný. Takový je život, říkával Josef Abrhám
Něco mezi dokumentem a románem. Debaty s mámou byly víc než škola, říká spisovatel Jan Burian
S horoucím srdcem. Cesty La Putyky okouzlí především surreální akrobacií na závěsných kruzích
Opravdové ohrožení lidé nevnímají. Dejvické divadlo uvádí nebezpečně aktuální hru od Pirandella
Rudý člověk je nesmrtelný. Obraz nemocné společnosti, která se nezbavila velmocenského komplexu
předchozí | ... 4 5 6 7 8 9 10 ... | další |