Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Masivní kampaň má přemluvit Čechy k vakcinaci, špičkoví marketéři se vzdali honorářů. Dojde na komunikační punk?

Vládní marketingová strategie k očkování proti covidu si klade laťku vysoko. Experti ale upozorňují, že se jedná o mamutí projekt, který není snadné uřídit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JW

Těším se na bezduchou propagandu. Ta inteligentní lidi spíš odradí. Uvidíme, jak voliči babiše, třeba se chytnou.

0 0
možnosti
RB

To je skutečně podivuhodné, jak je třeba tolik lidí přemlouvat, aby tak malým krůčkem pro jednotlivého člověka udělali tak mnoho pro celé lidstvo, aby si mohlo zase jednou poskočit.

0 0
možnosti
DN

Masívní kampaň za masívní peníz, aby se kamarádi napakovali:-P K ničemu jinému jakási masívní kampaň neposlouží.

Něco jiného by byla jednoduchá i pro pomaleji chápavé informativní kampaň o výhodách, ale i možných negativech vakcinace. Tedy kampaň, která má pravdivě, objektivně seznámit prostý lid se záměrem očkování proti nemoci covid-19 a ne proti možnosti nakažení a přenosu SARS-CoV-2;-O

0 0
možnosti
RB

Jste poněkud prostomyslný asi odněkud z Marsu. Pro pomaleji chápavé se nedělají kampaně, informující pravdivě o všech výhodách i negativech dané věci. Proč asi reklamy, v nichž zadavatelé utápějí takovou spoustu peněz, vypadají tak, jak vypadají, a nikoli tak, jak jste popsal Vy?:-)

0 0
možnosti
GB

Jedine, co by mne privedlo k ockovani je, ze cela vlada vcetne Babise poda demisi. :-)

0 0
možnosti
PN

Nemám vůbec obavy. I bez kampaní bude o vakcíny s postupujícím časem čím dál větší zájem. Váhaví uvidí že se milionům očkovaných ve světě nic zvláštního neděje, uvidí že očkování přináší nějaké další benefity, a bude z toho naopak rvačka o pořadí. Za pár měsíců si tu v diskuzích místo odpíračů budou masivně stěžovat ti, co už měli být dávno na řadě a ještě na ně nedošlo.

0 0
možnosti
JM

Raději bych věcnou argumentaci než nějaké vyumělkované kampaně marketingových společností dělajících na zakázku z neznámých osob "důvěryhodné a známé tváře" či jindy zase vymýšlejících reklamní kampaně na nízkotučné jogurty či cokoliv jiného.

0 0
možnosti
IF

I34v37a44n 73F43u91č28í62k

12. 1. 2021 12:19

Navíc, současnou kampaň si už nikdo nebude pamatovat v době, kdy budou proočkovaní ti, co chtějí. A v létě se budou hlásit i ti váhaví /bez kampaně), protože budou chtít jet n dovolenou bez nějakých problémů v cílové destinaci.

0 0
možnosti
JJ

J89i27ř50í 87J75i52r58k73a

12. 1. 2021 11:47

Takže marketingová kampaň pro vakcinaci je mamutí podnik, distribuce vakcíny vázne, stříkačky a jehly dosud nejsou, ale denní odběr desítek tisíc covid testů v téměř dvou stech odběrových místech, jejich transport do laboratoří, bezchybné vyhodnocení a sumarizaci v jednotné databázi, aby jejich opravdu špatnými výsledky bylo možno strašit občany následující den hned od rána je zřejmě zcela snadný a organizačně dokonale zvládnutý.

Nezdá se vám to poněkud podivné?

0 0
možnosti
JS

Nedobře se ptáte, nu což, škoda mladého života. ;-D

0 0
možnosti

Komunikační punk, já se pominu, Side, umřel jsi nadarmo!

0 0
možnosti
VD

Místo strašením mrazáky a přeplněnýma krematorii bych vsadil na lidský přístup a vysvětlování.Už od Bílé hory v naší kotlině každá propaganda vedená seshora skončí na nedůvěře a působí kontraproduktivně.Zvláště ,když je s tím spojeno neskrývané pohrdání lepších lidí těmi konspirátory,hlupáky z vesnic,koblihy etc. To pak nemůže fungovat.

0 0
možnosti
VP

Kampaň proč? Do konce léta nestihnou naočkovat zájemce a pak už ti co nedůvěřují uvidí dle očkovaných,zda to má smysl.

0 0
možnosti
IF

I28v10a40n 45F83u66č34í27k

12. 1. 2021 11:41

Přesně tak. Dělat drahou a masivní kampaň v době, kdy nemohou uspokojit ani zdravotnický personál, kdy vakcíny je nedostatek a není jasné zda bude dost injekčních stříkaček ... no vypadá to, že i nějaká PR agentura potřebuje vydělat.

0 0
možnosti