Čtvrtek 28. března 2024, svátek má Soňa
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Okamura: Matky s nízkým intelektem přivádí na svět generaci parazitů

Senátor Tomio Okamura kritizuje sociální systém, který podle něj ožebračuje chudé a cíleně vychovává z lidí lenochy a podvodníky a učí je parazitovat na systému. V článku si pomáhá citáty amerického sociologa Charlese Murraye, který se věnoval problematice začleňování černochů do americké společnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

12. 4. 2013 6:46
v Liberci a okolí,

platí za plesnivé byty 9000Kč a majitelé,neinvestují za nájemné ani korunu, která matka porodila takovou lůzu zlodějskou?

0 0
možnosti

12. 4. 2013 8:11
Re: v Liberci a okolí,

Proc se neprestehuji? Snad nam nechcete rict, ze v Liberci a okoli jsou jen same plesnive byty za 9000?

Nebo jste nam neco nerekl, napriklad to, ze tech 9000 majitel nikdy neuvidi?

0 0
možnosti

P. Novák 946

11. 4. 2013 19:02
jak by to šlo,,,,,

Charakterní člověk je člověk, který jedná podle svého „charakteru“ či povahy a ne podle toho, co je právě výhodné. Dbá na svou čest, drží slovo a nemění své názory a postoje podle nálad svého okolí. Proto se na něj lze spolehnout a spolupracovat s ním, a to zejména v nesnadných nebo dokonce nebezpečných situacích. Opak je člověk bezcharakterní, který se řídí jen vlastním prospěchem. A to je právě Komárek,Čížek. Jiná věc je věcně debatovat , a ne jenom urážet jiné . Chytrý je ten ,který druhé nepomlouvá nebo je neponižuje, vláda jedné strany - konec demokracie ( - : !

0 0
možnosti

M. Komárek

11. 4. 2013 21:05
Ty jsi "myslitel" Novák

takže třeba zloděj je charakterní, když jedná podle svého charakteru? Ve tvé druhé větě vidím vyloženě Paroubka - ano souhlas, to je zcela bezcharakterní člověk.

0 0
možnosti

P. Novák 946

11. 4. 2013 17:54
Blahopřeji, vyhrál jste ajfoun

kdáká , trefená husa s příjmením Komárek.( -: !

0 0
možnosti

M. Komárek

11. 4. 2013 17:43
Já bych Okamuru doplnil,

empiricky je prokázané, že až na malé výjimky (potvrzující pravidlo) se dá extrémně nízké IQ očekávat v případě příjmení Novák.

0 0
možnosti

P. Novák 946

11. 4. 2013 18:00
Re: Já bych Okamuru doplnil,

Nemám na tebe čas , jsou tu i jiný hovada ? jako seš ty . Bav se snimi , Čížkem,Riedlem, to ti zatím stačí ty hovedo.

0 0
možnosti

11. 4. 2013 7:08
Samurajovi uz fakt hrabe

0 0
možnosti

11. 4. 2013 14:52
Re: Samurajovi uz fakt hrabe

Neřekl nic, co by nebylo pravda.

0 0
možnosti

11. 4. 2013 2:25
Socialni sit nesmi byt prilis velkorysa.

Jinak logicky dojde k jejimu zneuzivani. Problem 'tzv. neprizpusobivych obcanu", at jsou to cikani, bili, a nebo modre pruhovani, se neuvalcuje penezi. S mnoha nazory pana Okamury musim souhlasit. Nemel bych nic proti nejake forme pozitivni diskriminace - jako americka "affirmative action", kdyz by se kvotama dala prace clenum nejake slabe socialni skupiny (treba Romum). Ale pozor ! Prace, ne penize.

0 0
možnosti

10. 4. 2013 22:24
Nízký intelekt matky není směrodatný...

pro zrození flákače a intelekt člověka ve srovnání s jeho pracovitostí rovněž nemá rovnítko. V tom s panem Okamurou nesouhlasím. Ale jinak bych si pár věcí vybral...Stačí navštívit některé školy se "smíšenými třídami"  a obejít si pracáky v době výplat....

0 0
možnosti

M. Komárek

10. 4. 2013 23:23
Re: Nízký intelekt matky není směrodatný...

je mi jasné, že pojem "pracovitost" zužujete na to, kolik odveze hlíny nebo naseká polínek. No ono je to širší pojem sociální přizpůsobivosti, spolehlivosti, dochvilnosti, preciznosti, důslednosti, pravidelnosti ..... a tohle prostě lidé vyrůstající ve špatném sociálním prostředí nezvládají, nemají to v sobě.

0 0
možnosti

10. 4. 2013 22:05
...už nadpis je blábol...

...intelekt nesouvisí s pracovitostí, odpovědností, smyslem pro povinnost... ...takové tvrzení může nadělat víc škody než užitku... ...nevzdělaný a málo inteligentní člověk může být společensky daleko užitečnější než vzdělaný chytrý...další věc je morální stránka věci a osobnostní zralost...

...jako nedostatek soudnosti považuji už samotnou účast Okamury v prezidentských volbách...

...problematika sociálních dávek i vzdělání je poněkud obsáhlejší téma než aby se dalo smést lacinými výroky s potenciálem šířit nenávistné a povýšenecké nálady...

...pochybuji o tom, že si je Okamura dostatečně vědom důsledků, které by přineslo ono lákavé řešení okleštit dávky... ..."sytý hladovému nevěří"...

0 0
možnosti

M. Komárek

10. 4. 2013 23:19
Re: ...už nadpis je blábol...

nemám na to přesné odkazy, ale na jednom setkání ekonom Pavel Kohout prezentoval výsledky studií z GB, které jasně prokázaly, že nižší sociální dávky vedly tyto lidi ke shánění obživy, naopak při vyšších dávkách tato vrstva vykazovala prudký nárůst kriminality a neschopnosti zapojení do pracovního procesu.

Ono neplatí jen "kdo si hraje nezlobí", ale i "kdo pracuje, tak nekrade". Především proto, protože na to nemá čas a energii ...

0 0
možnosti

M. Konečný 513

10. 4. 2013 21:11
Tak už to víme!

Matky s nízkým IQ rodí osoby samostatně výdělečně činné.

0 0
možnosti

11. 4. 2013 8:47
Re: Tak už to víme!

:-)), dobrý, dokonce i já jsem tenhle pěknej vtípek pochopil!! :-)))

0 0
možnosti

10. 4. 2013 19:30
IQ

IQ je iluzí dnešní doby. V přírodě to funguje trochu jinak. Dva nadpůměrně inteligentní lidi můžou vyrobit dementa, protože vysoký intelekt je v přírodě abnormalita. Lidi kteří parazitují na společnosti a škodí jí nejvíce nemají malé IQ. Co takový Rath, Klaus, Kožený, Hájek a další figurky  mravně zmrzačené.

0 0
možnosti

M. Komárek

10. 4. 2013 20:52
Obávám se, že jste napsal neskutečný nesmysl

inteligentní potomek je u dvou inteligentních rodičů nesrovnatelně častěji se vyskytující jev než u dvou primitivů. Nechci ani vidět, jak by lidská společnost dopadla, kdyby jejími tahouny byli hloupí a nikoli inteligentní lidé. To, co vy popisujete, je deprivantství, tedy extrém kdy velmi inteligentní člověk postrádá sociální inteligenci, nejčastěji chybnou výchovou či jinou deformací. V převážné většině jsou ale naopak inteligentní lidé méně agresivní a sociálně adaptabilnější, než primitivové. Není vůbec náhoda, že typickým voličem extrémních politických hnutí, tedy komunistů a fašistů, jsou lidé s IQ výrazně pod 100. Naopak, u liberálních a konzervativních stran je IQ voličů jasně nejvyšší. Ve statistikách a analýzách se to prezentuje jako vzdělanost a ta, jak sám snad uznáte, je s IQ v celkem jasném souběhu ....

0 0
možnosti