PRAHA Podle odhadu společnosti Recma Ranking, vydaném začátkem srpna, zůstává největší českou mediální agenturou OMD, následovaná agenturami Mediaedge:cia a Médea. Na dalších místech se objevují agentury Mediacom, PHD, Starcom MediaVest, Universal UM, Carat, MindShare a Initiative. V českých médiích se podle odhadu utratilo 1,369 miliardy eur v roce 2008 (nárůst oproti 2007 o 5 %), z toho mediální agentury nakoupily 81 % objemu.
OMD zůstává číslo jedna, Médea je třetí
ODHADY
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Kelímek od jogurtu: mýt, či nemýt? Řada lidí stále tápe, co a v jakém stavu patří do tříděného odpadu
Matka oběti: mluvila jsem s blízkým vraha. Lenka Šimůnková hledá odpovědi na to, co se stalo na filozofické fakultě
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
V matematice je vidět zhoršení. Velký problém dělala úloha se švadlenami, říká šéf Cermatu po přijímačkách na SŠ
Klíčový aktér kauzy Dozimetr žádá výslech Rakušana a dalších členů hnutí STAN. Ministr se už vyjádřil
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...