Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

‚Opravujte v noci a lépe označujte práce na silnici.‘ Řidiči z nehod se silničáři viní ŘSD

Někteří silničáři se v poslední době pustili do kritiky řidičů za to, že častými nehodami demolují jejich techniku na silnicích. Podle Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) za srážky může zejména nepozornost šoférů. Ovšem ti, převážně z řad kamionů, mají jiný názor – vinu za nehody připisují ŘSD.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

4. 5. 2019 9:42

Moc se mi líbí, když jedni lopaťáci (kamioňáci) kritizují jiné lopaťáky (silničáře) a naopak. Nebylo by lepší, kdybyste se víc snažili vzájemně přizpůsobit? A silničáři se mohou přizpůsobit jen v omezené míře, kdežto kamioňáci se nehodlají přizpůsobovat vůbec. No, slyšel snad někdo o nehodě, kde by silničář srazil kamion? Jinak, pokud si pamatuji, tak řidič je povinen předvídat. A nejednou se stalo, že tito "profíci" srazili řidiče odstaveného vozidla, které bylo označeno podle všech pravidel, protože si prostě zdřímli. Počítám, že ty příspěvky na FB páni řidiči píší při řízení, jak je jejich jedním z "dobrých" zvyků...

0 0
možnosti

4. 5. 2019 14:28

No, kdysy mi jeden fyzikář řekl zajímavou věc:"Stomy odrožují auta jen v sebeobraně." Toliko k Vašemu, kdy "kamioňáka" srazí "silničář". A pokud jezdíte občas autem dálkové jízdy po D1 a máte možnost srovnání značení a postup práce se zahraničím (stačí se mrknout do Polska a na Slovensko, když Německo a Rakousko považujete za " nadstandart), pak ty rozdíly bijí do očí...

0 0
možnosti

J. Lepka

4. 5. 2019 9:23

Jo, čeští silničáři jsou kapitola sama o sobě. Už jsem se zmiňoval o neuvěřitelně chaotickém značení cca 2 dny před onou tragickou havárií u Ořechu, navíc všichni známe situace, kde na rozkopané dálnici s omezeným provozem není v pátek po poledni ani noha nebo situace na D1, kde se po opravě stačil nový povrch (!) zničit ještě před tím, něž dodělali tu druhou část.

0 0
možnosti

A. Nikoloki

4. 5. 2019 9:15

"... kdybych byl naložený, tak to mají za sebou ... " - zákon 361/2000 Sb, §18 Rychlost jízdy, odstavec (1) : Rychlost jízdy musí řidič přizpůsobit ... SMÍ JET JEN TAKOVOU RYCHLOSTÍ, ABY BYL SCHOPEN ZASTAVIT VOZIDLO NA VZDÁLENOST, NA KTEROU MÁ ROZHLED. !!!

0 0
možnosti

J. Lepka

4. 5. 2019 9:26

Jste chytrý jak radio. Zkuste znovu prosadit před každé auto běžce s praporkem, ten vám rozhled jistojistě zvýší.

0 0
možnosti

4. 5. 2019 8:38

Rychlost oprav zejména dálnic je opravdu něco naprosto otřesného. Nechápu, proč zadavatel si nedá do podmínky práci 24 hodin denně a soustředění maximálního počtu pracovníků. Zejména takové omezení kvůli neustálé výměně svodidel to je fakt chuťovka. Práce evidentně postrádají plánovitost a návaznost.

0 0
možnosti

V. Kotas

4. 5. 2019 9:07

Asi není dost peněz na to, aby si dojeli na potřebné školení do Německa.

0 0
možnosti

4. 5. 2019 7:05

V noci robia iba policajti , kuwwy, a zlodeji ! My budeme robiť radšej po-pá od 8:00 - 16:00 keď svieti slniečko a j príjenmách 20-24°C! Nebojte sa veď tú cestu nikto neukradne .

0 0
možnosti

V. Kotas

4. 5. 2019 6:53

Opravujte i v noci - tak by měla znít připomínka řidičů a k tomu i ta, že mnohé uzavírky/práce, by se nemusely dělat v pátek od 10-12h. a v pondělí s nimi začínat až po 12h. Ne všechny práce jdou však dělat i v noci. No a řidiči samotní by si měli šáhnout do svědomí, jak se věnují řízení vozidla a jsou přitom ohleduplní, dodržující dopravní předpisy.

0 0
možnosti

4. 5. 2019 7:06

?????????????????????????????Kolik jsi toho v životě najezdil? Byl jsi někde ve světě? V Torontu, kde jezdí mnohem více aut, se dálnice 401 a 427 opravují pouze v noci, nikoliv i v noci.

0 0
možnosti