Hned za Trojanem skončila na druhém místě herečka Anna Schmidtmajerová, která si vedle Trojana zahrála nastávající maminku. Finálovou pětku pak uzavřel „mladý lékař“ Václav Neužil ml. O zvláštních cenách nerozhodovala porota, ale lidé, a to ve veřejné anketě.
Předsedou poroty byl pro letošní rok spisovatel Michal Viewegh. Ten se o výsledcích radil s experty z různých uměleckých oborů, mezi nimiž byli například režisérka Irena Pavlásková, ředitel výzkumné agentury STEM/MARK Jan Tuček či kameraman Jakub Hejna. Večerem provázel herec Jakub Kohák.
V rámci předávání výročních cen za kreativitu v české a slovenské reklamě bylo rozdáno na dvacet cen. V soutěži, do které se přihlásilo 42 subjektů, dominovalo Slovensko. Jedinou českou agenturou, která získala dvě ocenění, je Havas Worldwide Prague, která porotu zaujala reklamou k výstavě Retro pro Národní muzeum.
Po dvou oceněních získaly vedle Havas Worldwide Prague slovenské agentury Zaraguza, Mayer/McCann-Erickson, Wiktor Leo Burnett a Made by Vaculik.
Úspěch slavila například slovenská kampaň Pověz mi to do očí (agentura Mayer/McCann-Erickson), upozorňující na rozdíly v komunikaci na sociálních sítích a v osobní komunikaci. Ta získala dvě ocenění, stejně jako Zlatý bažant 1973 či již zmíněná reklama Retro. Ceny za TV spoty získaly Klinika inovativní péče pro T-mobile, Klub přátel pro Člověka v tísni, Šatky pro Dobrého Anděla, Pivo pro VŠMU a Naši hrdinové pro Heineken.
„Musím říct, že jsem se objevila v dobré společnosti. Už ta nominace mi stačí,“ děkovala jediná žena z finálové pětky na Facebooku.