Tím spíš, že v Praze jsou divadla, jejichž vedení jsou starší a umělecké výsledky ne tak prokazatelné. Přinejmenším by se mělo měřit všem stejně. Ředitel magistrátního odboru kultury a cestovního ruchu Jiří Sulženko ale odmítá, že by šlo o něco jiného než o dodržení stanovených usnesení města.
Lidovky.cz: Proč jste vyhlásili výběrová řízení právě na tato dvě divadla?
Je to jednoduchá technická věc, která vyplývá z usnesení rady. A to říká, že po šesti letech se mění ředitelé v kulturních organizacích města a jdou do výběrového řízení. Bohužel jsme se zdrželi kvůli covidu, což není období, kdy se nedá hodnotit, zda byla příslušná organizace úspěšná či ne. Postupně doháníme skluz, který nastal, čili teď jsme začali těmito dvěma divadly, která byla na řadě, harmonogram je podle toho, jak ředitelé nastupovali, a právě na tyto dvě scény podobně proběhlo výběrové řízení v roce 2013.