Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Hutka pro LN: Je to radostná píseň

Písničkář Jaroslav Hutka znovu oživil kauzu spolupráce Jaromíra Nohavici s komunistickou StB. Tentokrát vyjádřil svůj názor ve verších.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xxxx

19. 11. 2007 14:01
škoda že byl Hutka takový posera

že zdrhnul do Nizozemí, měl tady trpět s námi

0 0
možnosti

Kecal

19. 11. 2007 10:10
Pane Hutko, končíme.

Písničkář nemůže být udavač. A pakliže je udavač, tak nemůže být písničkář.

0 0
možnosti

Jindra

19. 11. 2007 12:29
Re: Pane Hutko, končíme.

R^

0 0
možnosti

Anna

19. 11. 2007 9:19
jediný spravedlivý

Nechápu, co vedlo pana Hutku k tomuto kroku. Už není o jeho osobu zájem? Tak je třeba se zviditelnit. Nebo je pan Nohavica snadnější cíl, než páně Hutkovi kamarádi, kteří ale sedí na vyšších postech? Pan Hutka si osobuje právo rozhodovat o tom, kdo je a není písničkář? Tak já také- Pan Nohavica písničkář je a pan Hutka je pokus o písničkáře. Jeho písničky mě moc neberou a navíc, kde byl pan Hutka, když tady vládl bolševik? Nechci se szbytečně rouzčilovat, ale  tento pokus o zviditelnění je velmi ubohý. Doufám, že se písničkář pan Nohavica nebude takovým chudákem zabývat. Ať to bere tak, že psi štěkají, ale karavana jde dál. Pan Hutka by mohl také, ale opačným směrem.

0 0
možnosti

Jindra

19. 11. 2007 9:21
Re: jediný spravedlivý

Asi ho se........rou estébáci jako mě.

0 0
možnosti

Milaz

19. 11. 2007 3:46
udavač?

Udavač je ten, kdo SÁM dojde za fízlem a něco práskne. Ten, kdo je vyzván k výslechu (je jedno, kde se odehrává) a tam podlehle, tak ten není udavač, ale prostě podlehl nátlaku. Hudka před tímto nátlakem zdrhl, Nohavica mu podlehl - nevidím mezi těma dvěma žádný rozdíl. Snad jen ten, že Nohavica je PAN písničkář a Hudka je kuňkavý vrzal.

0 0
možnosti

Jindra

19. 11. 2007 9:22
Re: udavač?

Hudku neznám, Nohavice je normální práskačská svině a de/bil. V roce 88 každý věděl že komouši končí. Vsázeli jsme se v práci kdy to rupne.

0 0
možnosti

Dědek

18. 11. 2007 21:56
Kdo je lepší

Pan Hutka emigroval a nikdo nedokáže odhadnout co by on tady. Nohavica tady byl s námi a v té bídě nám aspoň trochu pomáhal. Každý nebyl tak statečný aby se jednoznačně vzepřel ale dělal tady aspoň něco málo.Budiž mu za to dík.VV

0 0
možnosti

Anna

19. 11. 2007 9:19
Re: Kdo je lepší

Souhlas, souhlas, souhlasVV

0 0
možnosti

Dědek

18. 11. 2007 21:50
Hutka ví houby

0 0
možnosti

davidaaronson

18. 11. 2007 15:34
Je mi smutno, je mi neveselo

Netusim proc pan Hutka napsal jak sam rika SPONTANE tuto rikanku v predvanocni cas.Ano urcite si  nikdo  nepreje aby  mlcel.Ale pokud ma tato 'VESELA A RADOSTNA PISEN" prispet ke zlepseni atmosfery v zemi ,a podivam se co to prineslo  a prinasi,tak Vam gratutuluji - komuniste maji z Vas urcite radostRv

0 0
možnosti

R.J.

16. 11. 2007 9:27
Takže vážení

raděj se koukejte dovzdělat, něco dočíst a doposlouchat, ať z vás nepadají perly typu: Hudka - se schválně špatnou gramatikou; dál: kde bere status - taky bych si rád vzal někdy nějaký status, ale ono to dost dobře nejde; anebo z toho, že se do pár slok nevešla jmenovitě polovina národa, vyvodit, že těm nejmenovaným leze do zadku.

To byly 3 poslední příspěvky a ty byly zároveň celkem reprezentativní vzorek úrovně toho, co v téhle diskusi většina z vás předvedla, když se snažili alespoň trochu přemýšlet.

Dost ubohý, nemyslíte?

0 0
možnosti

sock

19. 11. 2007 10:29
Re: Takže vážení

Tady ti zamindrákovaní češtináři léčící si komplexy mě vždy dostanou....uvědomte si, že tady každý píše a vyjadřuje svou myšlenku a je to tu všehochuť generační i intelektuální!

Soustružník, který mluvnici viděl před dvaceti lety a student vš, do kterého to hučí dvacet let, je přece strašný rozdíl, ale je svoboda a každý zde projevuje své!!    

0 0
možnosti

Hutkovo pokrytectví

15. 11. 2007 18:01
A co agenti StB v církvi

A co agenti StB v církvi ? Ta pořád hlásá morálku a poučuje kdekoho... A kolik farářů donášelo.... A udavači stojí i v čele a vedení některých církví, jako třeba Bratrská jednota baptistů.... A navíc jejich provoz a činnost platíme z daní. A to nevadí ? O tom písnička nebude ? A tak by se dalo poračovat... A o tom jak špiclují tajné služby lidi dnes ? Dnešní "spolupracovníci" jsou v pořádku ? Se chce zviditelnit strefováním do jednoho "kolegy"  (konkurenta?) ?? A jiným leze....

0 0
možnosti

Pidas

15. 11. 2007 14:21
umělec a umění

Čert vem osobní spory mezi panem Hudkou a panem Nohavicou. To proč tuto píseň pan Hudka napsal, je zjevně osobní a je to jeho věc. Pokud je ale někdo umělec, měl by dělat umění. A upřimně tahle píseň kolem umění ani neprošla.

Současný stav populární hudby, která se na nás hrne ze všech možných rádií, se řídí jedním zásadním pravidlem - HLANĚ NEURAZIT!Jako příklad slouží tříakordové kapely typu Chinasky. Umělecká stránka je zcela nepodstatná, hlavně ať se to prodá. Obávám se ale, že tenhle výplod snad i urazí. Uměleckou hodnotu bych zařadil někam mezi Holki a Lumetic.

Jestli pan Hudka opravdu píše normálně takovéto odrhovačky, tak nechápu, kde bere ten status kritizovat umění kohokoli jiného. 

0 0
možnosti