náhledy
Andrej Babiš líbající po volbách svého marketingového poradce Marka Prchala. Fotografie Michala Čížka zvítězila v soutěži Czech Press Photo v kategorii Aktualita.
Autor: Michal Čížek, AFP
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Ilustrační foto.
Autor: Lukáš Zeman