Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Alopecie – Lidská květina: Fotografie zobrazuje květinu z lidských hlav dětí, které onemocněly alopecií. Květina symbolizuje, že i lidé bez vlasů neztrácejí půvab. Cílem fotografie je šířit osvětu o této stále rozšířenější nemoci. Nemocní se totiž nejčastěji setkávají s tím, že jejich okolí si myslí, že mají rakovinu.
Autor: Miloš Nejezchleb
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Dust&Light the Burning Man Collection: Dust&Light je sérii ze světově známého festivalu Burning Man. Zobrazuje fotky uměleckých instalací, nápaditých alegorických vozů a bláznivých kostýmů i portréty účastníků.
Autor: Marek Musil
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Móda na dostizích: Česká republika má dlouhou a význačnou historii koňských dostihů. Každé závodiště je specifické svým unikátním prostředím, pro které je vyhledáváno diváky. Na počátku 20. století byly koňské dostihy sport pro elitu a bohaté, a diváci tak využívali příležitost předvést své bohatství a společenské postavení prostřednictvím módy. Tento postoj se částečně zachoval i do dnešní doby.
Autor: Roman Vondrouš
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Telefon: Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Portrét Jiřího Kalfaře: Jiří Kalfař – módní návrhář ve svém ateliéru, březen 2018
Autor: Jan Zátorský, MAFRA, a.s.
Dobrou...: Závěrečný snímek ze série „TELEFON“. Série inscenovaných fotografií, která kritizuje současnou přehnanou závislost lidí na chytrých telefonech. Jedná se o příběh jednoho dne páru. Hlavní roli sehrál zpěvák David Kraus a světová tenistka Barbora Strýcová. Série vznikla pro výstavu „Love is HARD“ (11/2017) a byla prezentována formou cinemagrafového videa se zvukem a originální hudbou.
Autor: Matěj Dereck Hard
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Pod pražskými věžemi: O Praze se často mluví jako o stověžatém městě. Z pražských věží je samozřejmě dobře vidět krása okolních barokních a gotických památek, ale co když se rozhodnete podívat se přímo dolů, na křižovatky a chodníky pod vámi? Objevíte docela nový svět.
Autor: Tomáš Vocelka
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Život v centru Prahy: Cílem tohoto fotografického souboru je nejenom zachytit změny života a prostředí centra Prahy, kdy se čím dál víc malé pražské centrum otevírá turismu a komerci a kdy se počet obyvatel žijících v centru diametrálně zmenšuje. Stejně tak se snaží poukázat na určitou mentální vyprázdněnost života v centru města a následnou lidskou odcizenost.
Autor: Michal Čížek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Obnova Stromovky: Královská obora Stromovka je jedním z nejvýznamnějších pražských přírodně krajinářských parků.
Autor: Lubomír Stibůrek
Pes hyenovitý na lovu telete buvola afrického, Moremi Game Reserve, delta řeky Okavango, Botswana. Psi hyenovití patří k nejefektivnějším lovcům africké divočiny. Přesto jim občas obstarání potravy zabere delší čas. Samice buvola bránila mládě několik desítek minut.
Autor: Ondřej Prosický
Pes hyenovitý na lovu telete buvola afrického, Moremi Game Reserve, delta řeky Okavango, Botswana. Psi hyenovití patří k nejefektivnějším lovcům africké divočiny. Přesto jim občas obstarání potravy zabere delší čas. Samice buvola bránila mládě několik desítek minut.
Autor: Ondřej Prosický
Pes hyenovitý na lovu telete buvola afrického, Moremi Game Reserve, delta řeky Okavango, Botswana. Psi hyenovití patří k nejefektivnějším lovcům africké divočiny. Přesto jim občas obstarání potravy zabere delší čas. Samice buvola bránila mládě několik desítek minut.
Autor: Ondřej Prosický
Pes hyenovitý na lovu telete buvola afrického, Moremi Game Reserve, delta řeky Okavango, Botswana. Psi hyenovití patří k nejefektivnějším lovcům africké divočiny. Přesto jim občas obstarání potravy zabere delší čas. Samice buvola bránila mládě několik desítek minut.
Autor: Ondřej Prosický
Pes hyenovitý na lovu telete buvola afrického, Moremi Game Reserve, delta řeky Okavango, Botswana. Psi hyenovití patří k nejefektivnějším lovcům africké divočiny. Přesto jim občas obstarání potravy zabere delší čas. Samice buvola bránila mládě několik desítek minut.
Autor: Ondřej Prosický
Pes hyenovitý na lovu telete buvola afrického, Moremi Game Reserve, delta řeky Okavango, Botswana. Psi hyenovití patří k nejefektivnějším lovcům africké divočiny. Přesto jim občas obstarání potravy zabere delší čas. Samice buvola bránila mládě několik desítek minut.
Autor: Ondřej Prosický
Pes hyenovitý na lovu telete buvola afrického, Moremi Game Reserve, delta řeky Okavango, Botswana. Psi hyenovití patří k nejefektivnějším lovcům africké divočiny. Přesto jim občas obstarání potravy zabere delší čas. Samice buvola bránila mládě několik desítek minut.
Autor: Ondřej Prosický
Pes hyenovitý na lovu telete buvola afrického, Moremi Game Reserve, delta řeky Okavango, Botswana. Psi hyenovití patří k nejefektivnějším lovcům africké divočiny. Přesto jim občas obstarání potravy zabere delší čas. Samice buvola bránila mládě několik desítek minut.
Autor: Ondřej Prosický
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Žabí hlídka: „Každý rok u nás na vesnici přechází stovky ropuch obecných přes frekventovanou silnici do blízkého rybníka, aby tu dokončily svoji rozmnožovací misi. Bohužel oblast nespadá pod žádné ochranné pásmo a to, že zde auta každoročně zabíjí stovky žab, nikoho nezajímá. Letos jsme v kyblících přenesli přes 500 ropuch obecných a doufám, že jsme pomohli posílit místní populaci.“
Autor: Ludmila Korešová
Polární liška: Před příchodem mrazů využívají lišky krátkého léta k lovu lumíků a jiných drobných hlodavců. Početní stav lišek je závislý na množství těchto hlodavců. Často se přiživují na kořisti ledních medvědů. Churchill, Manitoba, Kanada.
Autor: Robert Hlavica
Ilustrační foto.
Autor: Lukáš Zeman
Čekání na zubaře: V zoologické zahradě Dvůr Králové musel 40letý samec Isis nosorožce dvourohého podstoupit trhání dvou zubů. Zároveň mu byl čištěn zánět, který měl kvůli špatným zubům pod levým okem. Isis přišel do Dvora Králové z Cincinnati a zplodil tu už 10 mláďat.
Autor: Martin Veselý, MAFRA, a.s.
Trenér: BK JiP Pardubice je jeden z nejstarších a nejúspěšnějších klubů v ČR. Hlavním trenérem je Američan Levell Sanders. Díky jeho vedení a skvělému výkonu hráčů skončil klub na celkovém 3. místě. Může tak hrát v kvalifikaci o účast v Eurolize basketbalu. Trenérův energický způsob vedení týmu dokáže motivovat hráče k maximálnímu nasazení.
Autor: Petr Kleiner
Trenér: BK JiP Pardubice je jeden z nejstarších a nejúspěšnějších klubů v ČR. Hlavním trenérem je Američan Levell Sanders. Díky jeho vedení a skvělému výkonu hráčů skončil klub na celkovém 3. místě. Může tak hrát v kvalifikaci o účast v Eurolize basketbalu. Trenérův energický způsob vedení týmu dokáže motivovat hráče k maximálnímu nasazení.
Autor: Petr Kleiner