• schránka
  • Přihlásit Můj účet

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K68v27ě94t21a 28P60o41ř35i37c56k11á

28. 2. 2011

následovníků.Ti první neměli rudé knížky, ale vychivali mj.dva nositele Nobelovy ceny.než odešli do důchodu,stačili odchovat i řadu dobrých komanči nezkažených pedagogů dříve, než nastala všeobecná povinnost soudruhovat a mít pajdák.Tyto dvě generace vydržely ve školství tak max. do r. 2000 a jsou v důchodu. Žezlo ve školství naplno převzali souzi a soužky profesorky, ti kteří přežili i Husákovy čistky a jejich odchovanci.Výsledek jejich snažení, či ne/umění prokázal nedávný mezinárodní srovnávací test. Inu, jestli nebude základní vadítko spíše v těch, kteří ty vysokoškolské diplomy rozdávali a vesele rozdávají.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T77o40m39a41s 96P88a64n54s10k12y

28. 2. 2011

... zacatku krize je nesmyslnym organem - neni voleny a nema zadnou zodpovednost.  Pouze dela neco, co je v pravomocich a povinostech vlady.  Tohle je nebezpecny precedens.  Ono nemusi totiz zustat pouze u NERVu, mohou tu vznikat dalsi a dalsi pseudo-organy s nejasne definovanymi pravomocemi.  Ono uz tu totiz existuje cela rada jakychci fondu prelevajicich statni penize (dane) sem a tam a malokdo ma predstavu, kdo za co zodpovida a k cemu jsou penize pouzivany. 

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M24i17l17o37š 50K77r30a98c97í65k

28. 2. 2011

NERV pouze radí vládě, byl vládou k tomuto účelu vytvořen. Sám nerv si nic neschvaluje...

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T94o46m14á55š 88H81o32u24š10k59a

28. 2. 2011

Dobrý učitel nevzniká tím, že to vystuduje a zestárne, jak nám ukazují odbory a tarifní tabulky. Dobrý učitel je ten, koho to baví, něco umí a nebojí se dělat víc práce než musí. Ten návrh není o snížení kvality učitelů, ale o snížení bazírování na jejich (doslova) formálním vzdělání.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T36o44m58á95š 93J89u94r76č14í43k

28. 2. 2011

Pane Houško, bohužel většina těch, kdo něco umí, vydělává za obdobnou práci jinde mnohem víc než ve škole.

Dobrý učitel vzniká tím, že talentovaný mladý muž vystuduje vysokou školu (nemusí to být jen pedagogická fakulta, bývá to i absolvování jiných fakult na univerzitě), nastoupí nikoli do nějaké firmy, ale do školy. Během několikaleté praxe se z něj stává erudovaný pedagog. Vzhledem k perspektivě 25 tisíc měsíčně po mnohaleté praxi z nich ve škole zůstávají jen opravdoví pedagogičtí nadšenci. Těch je však velmi málo. Proto je tucet žen sotva jeden učitel, a to i ke škodě samotných učitelek, protože mladé drsňáky zvládají hůře než "chlapi".

To, že fakulty produkují nedostatečně připravené učitele, je důsledkem někdejších kádrovacích systémů, které před talentem upřednostňovaly ideologicky spolehlivé pedagoggy. Bohužel záhy po Listopadu byly tyto "pořádky" zakonzervovány nedomyšleným vysokoškolským zákonem.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T82o67m92á34š 53J19u86r83č77í82k

28. 2. 2011

Návrh NERVu, aby učitelům kromě základních škol, které podle něho potřebují učitele s magisterským vzděláním, stačilo bakalářské studium, doplněné pedagogickým minimem, je výplodem chorých mozků, jejichž hlavní starostí je ušetřit na učitelských platech.

Uvědomujete si, pánové, že plánujete další zhoršení stavu učitelských sborů? Navíc v době, kdy ani vysokoškolské vzdělání není v důsledku mnohaleté devastace školství špatně placenými učiteli, na žádoucí úrovni? Mnoho bakalářů nedosahuje ani úrovně maturantů z předcházejících desetiletí. Do jejich rukou chcete vložit péči o to nejcennější, co každá, tedy i naše společnost má? A s tím i budoucnost naší země?

Postarejte se o omezení tunelování, zrušení akcií na držitele, jednoho z hlavních prvků korupčního jednání, atd. V tom případě nebudete muset hledat prostředky na nezbytné zvýšení investic do školství z HDP na průměr vyspělých zemí. Omezení korupce přinese do státní kasy řádově vyšší příjmy.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F21r35a39n89t16i41š36e83k 52K24u65s50á54k

28. 2. 2011

Podle mého názoru je situace v základním školství katastrofální. Totální feminizace a osnovy mimo realitu. Úroveň vzdělání neustále klesá a morálka a kázeň také. Přitom většina pedagogů má  pedagogické vzdělání dobré. Tak kde je chyba? Myslím, že je opravdu nutné, aby ve školách bylo více praktiků. Jak může někdo vyučovat  finanční gramotnost, když sám nezná rozdíl mezi debetní a kreditní kartou nebo není schopen vysvětlit jak fungují finanční toky. To samé v matematice nebo fyzice.  Takže jsem naprosto pro. Stovky vysokoškoláků po padesátce nemá práci a přitom ve školách učí lidé, kteří neví, jak funguje normální firma.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P74e78t58r 21F43i59a81l52a

28. 2. 2011

Pokud nějaký jazyk povinně tak němčina. Proč?

Jaká je obchodní výměna a komunikace ČR s Německem? Neporovnatelná s ostatním státy. Čím lepši bude kommunikace s generálními dodavateli pro Čínu tím lépe. A univerzity v Německu mají stejný věhlas jako v GB či USA, určitě se nepřednáší anglicky. A po ukončení studia se více absolventů může snadno uplatnit v německých firmách a mohou tam dojet auty či vlaky za pár hodin.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

F94r63a81n37t52i78š11e78k 94K48u45s27á48k

28. 2. 2011

Nemám nic proti němčině, ale stavět ji proti angličtině nelze.. A praxe  je taková, že dnes stejně většina vzdělaných Němců mluví výbornou angličtinou. Já bych spíše navrhoval znalost obou jazyků. U malých národů je znalost více jazyků naprosto běžná.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít

N11e15č67a88d61a 63M21a34r88e77k

1. 3. 2011

Žádný jazyk (krom českého, pochopitelně) by neměl být vyučován povinně. Nechť si žák vybere.

 
Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není