PRAHA Internet loni inkasoval celkem pět miliard korun od domácích zadavatelů reklamy. Pro letošek odhadují provozovatelé internetových médií meziroční nárůst téměř 26 procent. V rámci plošné reklamy inzerenti investovali do internetu 3,3 miliardy korun, v reklamě ve vyhledávání jednu miliardu a v reklamě v katalozích tři čtvrtě miliardy korun v ceníkových cenách. Uvádí to zpráva Sdružení pro internetovou reklamu s odvoláním na průzkum realizovaný výzkumnou agenturou Factum Invenio. „Podíl internetu tak dosáhl téměř devíti procent na celkových investicích do reklamy za rok 2008 u nás a je na třetím místě hned za televizí a tiskem,“ uvádí sdružení.
Pět miliard za loňský rok
INTERNET
Překvapení ve schránce: daň z nemovitosti vzroste i násobně. Víme, kolik si připlatí v konkrétních městech
Armáda kupuje nová nákladní auta, už to ale nebudou kopřivnické Tatry. Nahradí je vozidla značky Volvo
Jak ukončit válku na Ukrajině? Turci předložili nový návrh: zmrazení hranic na současné frontové linii
Změny pro nový školní rok: ukrajinské třídy i asistenti mají skončit. Škrty pocítí také čeští žáci
eMimino soutěží: Vyhrajte balíček v hodnotě 1 000 Kč z dm drogerie
Milovníci kosmetiky pozor! Tento týden soutěžíme o pět velkých balíčků v celkové hodnotě 5000 Kč. Zapojte se do soutěže a vyhrajte lákavý balíček...