Podle viceprezidentky Prvního dámského pivního klubu Hany Černé-Šípkové si anketa kladla za cíl prezentovat názor dámské části české populace na pivo.
"I když se v posledních letech přece jenom změnil názor na ženu, která si v restauračním zařízení poručí pivo, je ještě hodně mužů, kterým je proti mysli, když žena zabloudí do jejich výsostných vod," uvedla. Klub se podle ní pokouší změnit image žen, které rády pijí pivo.
Dámská volba potěšila spolumajitele humpoleckého pivovaru Stanislava Bernarda. "Jsem rád, že se nám daří pivo vařit a prezentovat jako ušlechtilý nápoj, který si vychutnává čím dál více žen," řekl.
Pivovar Bernard získal ve čtvrtek také stříbrné ocenění v novinářské soutěži Naše pivo. Loňské prvenství v 10. ročníku této ankety obhájil ležák Pilsner Urquell z Plzeňského Prazdroje.
"Novinářská anketa Naše pivo je výjimečná. Hlasování redakcí vyjadřuje pozici značky a zároveň i to, jak lidé vnímají chuť piva. Že jsme v této anketě dlouhodobě druzí, považuji za skvělý výsledek," dodal Bernard.