Sobota 20. dubna 2024, svátek má Marcela
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Pivovary předvádějí v reklamách buranské a lehce homoerotické fantazie, říká grafický designér

Grafický designér Pavel Fuksa (35) vstoupil do povědomí široké veřejnosti sérií ” prezidentských známek “, reagujících na přešlapy Miloše Zemana. ” Mrzí mě, jak tenhle sarkastický a lehce zoufalý výkřik vlastně svým dosahem rozdrtil všechno ostatní, na čem jsem celý život pracoval, “ posteskl si v našem rozhovoru.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

2. 8. 2018 8:02

Čest výjimkám. Dlouhodobě mezi ně patří nápaditý a nepodbízivý Budvar, lehce provokující |Bernard a v poslední době i Prazdroj. Jako by tu byla spojitost: dobrá značka = smysluplná reklama. Neházel bych tedy všechny do jednoho pytle.

0 0
možnosti
PH

P. Horák

24. 7. 2018 23:01

Co mám ale potřebu měnit, je hymna. Vždycky jsem měl pocit, že není dostatečně monumentální. (směje se ironicky)

- na dojcland dojclan uber ales to nema :)

0 0
možnosti
PH

P. Horák

24. 7. 2018 23:00

no podle fotky je on sam bukvice uplne jasna, takze chapu ze hoto vzrusuje :)

0 0
možnosti
JB

J. Black

24. 7. 2018 10:47

homoeroerotické?

0 0
možnosti