Tato reklama se ve Velké Británii příliš dlouho nevysílala. Byla totiž zakázána společností ASA kvůli přílišné agresivitě.
O co šlo? britská Asociace policejních náčelníků (ACPO) si totiž nechala od reklamní agentury Talksport vytvořit spot, který měl ukázat typické známky podezřelého chování u lidí, kteří by mohli být teroristé. Normální občané, kteří tak někoho identifikovali, pak měli zavolat na důvěrnou protiteroristickou linku.
Jenže právě podtext reklamy vyvolal u osmnácti posluchačů negativní reakce a ti pak poslali organizaci ASA stížnost, že reklama je příliš agresivní a může nabádat občany k udávání jejich sousedů. Deset z nich si stěžovalo, že reklama může být urážlivá pro ctihodné občany, a zbytek poukazoval na to, že reklama může sloužit hlavně k vydírání a šikaně sousedů. Dalším argumentem pak bylo tvrzení, že reklama vyvolává nepatřičný pocit strachu.
Podle Metropolitní policie je chování obsažené v reklamě inspirováno skutečným chováním teroristů. ASA však přesto rozhodla, že reklama v této podobě nesmí být vysílána.