Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Pohádka Pravý rytíř ovládla štědrovečerní obrazovky. Nova zaznamenala propad

Kultura

  12:09
PRAHA - Nejvíc diváků přilákala na Štědrý den k obrazovkám stejně jako loni premiérová pohádka České televize. Příběh Pravý rytíř si vybralo v průměru 2,7 milionu lidí ve věku od 15 let, měl tak víc než 64procentní podíl na sledovanosti. V neděli to sdělila mluvčí ČT Alžběta Plívová. Česká televize měla nejvyšší večerní i celodenní sledovanost, vyplývá z informací serveru Mediaguru.cz.

Herci Lucie Černá a Jan Komínek z pohádky Pravý rytíř. foto: Česká televize

Pohádková konspirace. Tři oříšky pro popelku zrcadlí normalizační filmový průmysl

Pohádku Tři oříšky pro Popelku, kterou ČT odvysílala po 20:00 po premiérové pohádce, zhlédlo v průměru 2,56 milionu diváků, tedy 55 procent lidí u televizí. Americkou komedii Sám doma na Primě si ve stejném čase vybralo 523.000 diváků a zaznamenala podíl 12 procent. Pohádku Princezna se zlatou hvězdou v televizi Nova v té době v průměru vidělo 506.000 diváků, tedy 11 procent. Prvních osm nejsledovanějších pořadů za celý den odvysílala ČT1.

U diváků od 15 let měly stanice České televize za celý den sledovanost přesahující 52 procent, kanály Novy téměř 23 procent a Primy víc než 11 procent. Prima si podíl udržela, Nově klesl z loňských téměř 27 procent a České televizi se zvýšil ze 45 procent o loňském Štědrém dni.

V hlavním večerním vysílacím čase měla Česká televize sledovanost v průměru 58,5 procenta, Nova víc než 17 procent a Prima téměř 11,5 procenta. Česká televize a Prima si proti loňsku polepšily, Nově se podíl propadl z loňských více než 31 procent.

Autor:

Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko

Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...