Úterý 21. března 2023, svátek má Radek
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Pospíšilův recept: Nerecyklujme elity 90. let. Chce to mladou krev.

Problémem Petra Nečase je to, že není týmový hráč, říká bývalý ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Urvisu

Dobrý večer, Vladimíre… model řízení státu prostřednictvím politických stran je pro desetimilionový národ nepoužitelný, Česká republika je v podstatě zvící jedné světové metropole. Stará anebo mladá krev je téma pro holky na vdávání – mladý chlapec potřebuje urvat věno, starší pán nesmí naletět zlatokopce :) Pro řízení desetimilionového státu je vhodný městský systém správy, manažerský systém správy. PS: Nechápete Pospíšilův servilní postoj vůči premiérovi… Vladimíre, do jaké míry jste seznámen se vzorci chování, fenotypem homosexuálů?
0/0
18.10.2012 19:33
Foto

Vladimir1950

Dobré odpoledne
Nedomnívám se, že by stát mohl fungovat bez stran, nikde takový model ve světě není..A znova se učit podle nových pravidel? Starého psa novým kouskům nenaučíš a mládí je zas chybující..Myslím si, že na novátorství není ten správný čas, když podle světpvých ekonomů se zvedá další krize..Byly by to zas vyhozené peníze, které by se daly využít jinak. Spíš je potřeba se soustředit na současnost, z ní pak vyjde budoucnost..S  "čtyřprocentními" žádný problém nemám, toleruji je, tedy i Pospíšila.Ikdyž letošní Prag Pride už byl tak trochu mimo mou toleranci.. 
0/0
19.10.2012 11:02
Foto

Urvisu

Vaše spřežka "ikdyž" (iDNES?) by se dala s úspěchem zobecnit, Vladimíre, viz nahoře. Taková hesla, jako dožadovat se mladé krve a nerecyklovat stáří a zkušenost, bych očekával spíš na erotické seznamce. Snad si nemyslíte, že já se čtyřprocentními nějaký problém mám, tedy iKDYŽ občas mám… já jsem si musel odbouchat 2 roky na tvrdo, zatímco homosexuál dostal automaticky modrou, zkuste mi vysvětlit proč, Vladimíre? :) Pokud tuhle moji poznámku rozebereme až na dřeň, bude po toleranci veta. Homosexualita se před ''89 pečlivě utajovala, zatímco před odvodní komise nakračovali homosexuálové s vítězným pohledem. O čem to vypovídá? Něco o riziku šikany v maskulinním kolektivu? Nikdo by se to přece nedozvěděl, homosexualita byla pečlivě utajovaná. Vypovídá to něco o povahových vlastnostech homosexuálů. PS: "Nikde ve světě takový model není"… taky to podle toho ve světě vypadá. Je čas na změnu, na Nový řád, Vladimíre. Anebo se domníváte, že Masajové anebo Křováci ("Bohové musí být šílení"), ti lidé, kteří spolu dokáží vycházet na principu rodových klanů, znají pojem "politická strana"? Americká společnost funguje na bázi politických stran anebo rodových klanů finančních oligarchií? Co je pouze zástěrka a co realita? A proč ne taky v Česku?
0/0
19.10.2012 13:02
Foto

Vladimir1950

no comment
No comment:-)
0/0
19.10.2012 16:26
Foto

Křivan

Mladí, pokud možno z jiné planety.
Samozřejmě té myšlence není co vytknout, ale mocenské elity se vždy snaží mladou ambociozní krev ekonomicky pacifikovat hned, jak "dostane rozum". Určitě o tom své ví i autor tohoto receptu, kterého si jinak lidsky vážím. Pro občany nyní tu staronovou planetu u nás představují komunisté. Marťané Jiřího Paroubka se nedostavili.
0/0
18.10.2012 15:04
Foto

Josef Zaruba

skvely rozhovor. fandim vam
Rada komentaru mu vytyka uhybani. On byl naopak mimoradne konkretni, takove to praskani do stolu o korupci a vety "tady se to musi zmenit" jsou vetsinou vykriky. Pospisil se v politice jako zbabelec nechova. proto byl odvolan a proto se ho rada lidi boji. 
0/0
18.10.2012 10:32
Foto

Vladimir1950

...
Jestli to nevíte, tak Pospíšil má na svědomí změnu zákona  nepovolené výrobyalkoholu z trestného činu na přestupek. Tím pomohl odstartovat aféru metyl..
0/0
18.10.2012 15:12
Foto

Knight

Ten ma na svedomi hlavne
Ten ma na svedomi hlavne pomery na vrchnim statnim zastupitelstvi Rampulu. Nereseni MUS Grippenu, Panduru apod. Proberte se lidicky!! To je jen PR ODSky. 
0/0
18.10.2012 19:51
Foto

Murdoch

Knighte, budhažel člověk je
Knighte, budhažel člověk je tvor omylný. Chyby dělá každý, ale přiznat si je a poučit se z nich, to je ctnost, kterou málokdo z ODSky disponuje. Místo toho se většinou snaží dehonestovat protivníka, bagatelizovat vlastní vliv a podíl na věci. Pan Pospíšil instaloval Rampulu, ale na rozdíl od jasně nalinkované ODSácká strategie přiznal svou chybu a více než rok se snažil svůj omyl napravit. Nakonec ho to i křeslo ministra stálo, ale změny docílil, takže by zasloužil spíš poděkování, že se s tím nesmířil a neupřednostnil vlastní kariéru před sesazením Rampuly.  Ohledně komentáře k výrobě alkoholu - takovej blábol, cožpak metanol je to samé jako pokoutná výroba potravinářského etylalkoholu, probůh? Vsadím se, že v té zmiňované novele není o metanolu ani čárka. V určitých oblastech republiky se prostě pálí kdejaké ovoce,  s přimícháváním metanolu do potravinářského lihu to nemá vůbec nic společného, s tím má souvislost leda tak zvyšující se spotřební daň na etanol a mizerná kontrola ze strany celníků...    
0/0
19.10.2012 10:08
Foto

Knight

Vetsinou s Vami souhlasim
Vetsinou s Vami souhlasim nicmene v  otazce Pospisla bych byl velice opatrny. Ja vim jak fungovali Plzenska prava a take vim, ze to je bezpaterni clovek. Nemyslim si, ze by si v jakemkoliv postu ODS trpela slusneho cloveka.  Ma v zadech Jurecka.Spis bych rekl, ze ma jako jeden z mala v ODS nejaky pud sebezachovy a jako jeden z mala chape, ze to nejsou jen kosmeticke upravy co si lid zada a ze se casy meni.Mylit se muze kazdy, pochopitelne i ja, ale ja bych mu neveril.Alkohol predpokladam smeroval na nekoho jineho, k tomu jsem se myslim nevyjadroval.
0/0
19.10.2012 11:08
Foto

Murdoch

Tak ohledně těch práv v Plzni
Tak ohledně těch práv v Plzni si myslím, že nejste k P. úplně korektní. V době, kdy tam byl jako elév asistentský, těžko mohl něco změnit, poté jako děkan se snažil Kindlovu skvadru vyeliminovat. Že se to moc nepovedlo a nakonec došlo k exodu právnických kapacit ( např. i autor nového Občanského zákoníku...) a Kindlovci věrní zůstali, to se prostě stává, ale házet to na P. je trochu mimo mísu, obávám se...
0/0
19.10.2012 11:27
Foto

Knight

Mozna to mimo misu je mozna
Mozna to mimo misu je mozna ne, ja jsem jeho kroky nesledoval, to ze tam studoval a ze to tam bylo verejnym tajemstvim je pravda. Vzesel odtud. Diky mediim to dopoadlo jak to dopadlo nicmene kdyby na to neupozornili frcelo by to jeste ted a vedeli o tom vsichni vcetne P.
0/0
19.10.2012 12:22
Foto

S. Marková

A vy si jako
myslíte,že kdyby to zůstalo trestným činem,tak aféra metyl nebude??To jste vážně tak naivní?Je to stejné jako u řízení auta bez řidičáku.Kdyby to nezměnili,budou basy ještě plnější,a to lidi typu- vypálím si pokoutně doma,zajedu někam,přestože jsem vybodován atd.Zkrátka a dobře budou basy plné vskutku urputných zločinců.Ale určitě ne těch,kteří by tam měli být.
0/0
18.10.2012 20:57
Foto

Vladimir1950

Odpověď viz výše
Máte stejný názor jako pán před vámi, odpověď viz u jeho komentáře..Hezký podzimní den přeji..
0/0
19.10.2012 10:43
Foto

Murdoch

Božíčku, a myslíte si, že se
Božíčku, a myslíte si, že se nepovolená výroba alkoholu týkala metanolu? Svatá prostato, vždyť už žáček 7. třídy základní školy ví, že metanol je jedovatý a při pálení se může objevit jako kontaminant, pokud nejsou dostatečně dlouhé chladící trubky v koloně. Ale určitě ne v řádu x procent či dokonce desítek procent, to by to alkoholové kvašení cukrů probíhalo nějak divně:-)
0/0
19.10.2012 10:18
Foto

Psipacka

to je pecka
Ten si dává hodně pozor, aby neřekl vůbec nic. Esence srabáctví.
0/0
18.10.2012 9:45
Foto

Ctenarcp

Už je to otravné
Ať Jiří Pospíšil raději povypráví o své návštěvě v Toskánsku. A ať se nevykrucuje. Hlavní figury mají velmi těsný vztah k Pospíšilově Plznihttp://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=644329 http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=644375 Roman Jurečkohttp://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=654138Roman Jurečko stojí v čele představenstva Plzeňské teplárenské, o jejíž koupi usiluje skupina J&T. Na návrh Aleše Řebíčka zasedá také ve správní radě Správy železniční dopravní cesty. Provozoval také restauraci Golf Park v areálu golfového hřiště Golf Park Plzeň. Jeho akcionářem je právě podnikatel Petr Šikoš, s nímž se Jurečko s Pospíšilem potkali v Toskánsku http://m.audiklub.cz/post.php?sid=364813d96c4cdca60eaea5c12761d396&type=html&topic_id=248302 
0/0
18.10.2012 9:09
Foto

Vlkodlac

"Problémem" Nečase i
"Problémem" Nečase i Pospíšila je, že jsou to ničemové. Nemůžou být nic jiného, když jsou ve vedení ničemné, tunelářské partaje. ODS není pravicová strana, je to zlodějská mafiánská organizace, která jen dopředu nastrkuje dosud málo profláknuté ničemy "s lidskou tváří".Handrkují se o bezvýznamné procento DPH, přitom podstatné problémy nikdo neřeší. Pro začátek by stačilo zrušit tunel důchodové deformy.  Zrušit zbytečné zdravotní "pojišťovny" (další připravovaný tunel). Zrušit protiústavní zákony na "podporu fotovoltaiky" (daleko největší loupež v polistopadové éře, v řádu stamiliard). Přes své žvanění o rozpočtové odpovědnosti nás akorát rekordním tempem zadlužují, což není nic jiného, než jen další tunel.Socani jsou totéž v oranžovém. Komanči hanba mluvit. Pravda je,  že to chce mladé nezkompromitované lidi. K tomu je nezbytné zrušit nebo podstatně snížit protiústavní pětiprocentní uzavírací volební klauzuli, která má na tom bordelu nemalou vinu. 
0/0
18.10.2012 7:39
Foto

Provazník

ODS není pravicová strana, je to zlodějská mafiánská organizace
100% souhlas. Zmínka Pospíšila o "pravdolásce" potvrzuje vaši teorii o málo profláknutém ničemovi "s lidskou tváří". Další vývoj v ČR však vidím chmurně, protože stovky, možná tisíce lidí sice čtou Českou pozici, ale milonům lidí jsou systematicky vymývány mozky Bleskem a televizí Nova. Ke změně tohoto stavu je naprosto nevyhnutelný vznik nezávislé televize, která vedle dobré zábavy dodá divákům přijatelnou formou pravdivé a nezávislé informace. K takovému projektu však nestačí úspory běžného čtenáře České pozice.
0/0
18.10.2012 8:33
Foto

I45s20t71v26á64n 70L77é73k48o

Ano, tohle bych podepsal. Ale
Ano, tohle bych podepsal. Ale přesto budeme dělat dál to, co děláme.
0/0
18.10.2012 11:25
Foto

Insiderout

CP neni fanklubem
Pane sefredaktore Leko, kdyz to podepisujete, proc takovehle bezobsazne rozhovory CP publikuje? Vyzpovidejte si Pospisila k cemu chcete, ale kde je smrst otazek na pana Jurecka, velekmotra plzenskeho, vzdyt on je prece hlavnim Pospisilovym vodicem... Janouskove, Hrdlickove a spol prezivaji a oslabuji, jsou verejne (zcela popravu) niceni, ale usmevavy Pospisil na nic kolem Jurecka odpovidat nemusi. A kde jsou dotazy na prvni pusobeni Pospisila, jeho opravdu prusvihove kroky, ktere v zasade jen napravoval? Ach jo....
0/0
19.10.2012 9:39
Foto

Knight

Vy pisete o Nove a Blesku,
Vy pisete o Nove a Blesku, pokud si prectete idnes nebo MF Dnes, sledujete CT vsechny podporuji vladni garnituru a jdou na ruku zlodejum typu kmotri. Mate pravdu ale bohuzel nejde jen o ta media, ktera zminujete. Bylo obdobi, kdy o kauzach informovala spis Nova nez CT.Co se tyce Pospisila je to klasicky vyplod ODS s kmotrem v zadech. Mozna si vzpomenete kdo spolu s Langerem pomahal osetrit justici. Jmenoval Veseckou.... Tenhle clovek jmenoval Zemana kuli VV a ted si bude hrat na nejakeho reformatora. Umi PR jinak je to strasna sv ine. 
0/0
18.10.2012 18:53
Foto

Knight

Co se tyce ODS tak absolutni
Co se tyce ODS tak absolutni souhlas. Je to zlocinecka organizace.Pro asi u nas investuji miliardari do nakupu periodik, medii apod? U nas maji velkou moc. Vetsina lidi jak spravne pisete nema vlastni nazor a sleduje media at uz zaplacena nebo pro slaboduche. Bohuzel. Je pred nami jeste dlouha cesta.
0/0
18.10.2012 19:59
Foto

Tomáš

naprosto s Vámi souhlasím
Pospíšil není žádný politický panic.  Nezaujetí stanoviska ke korupci   znamená, že pouze kličkuje obratněji  než ostatní papaláši ODS
0/0
18.10.2012 6:38
Foto

Milota

Na rozdíl od Nečase považuji
Na rozdíl od Nečase považuji Pospíšila za slušného člověka.  A nejen já, ale i voliči v Plzeňském kraji. Nicméně se zcela vyhnul jednomu, pro občany zcela zásadnímu tématu, a to je korupce a ovládnutí strany kmotry. Proč by i velmi rozumný občan měl akceptovat reformní kroky v podobě škrtů a zvyšování daní, když vládnoucí klika, pardon koalice, aktivně nedělá nic proti děsivému rozkrádání veřejných rozpočtů. K tomu musí Pospíšil zaujmout jasné stanovisko.
0/0
18.10.2012 5:26
Foto

L96a78d58i49s60l77a29v 35N50o65v84á66k 2297263864743

Nerecyklujme elity 90. let. Chce to mladou krev.
Naprostý souhlas! ;-)
0/0
18.10.2012 3:28
Foto

Urvisu

Takže pokud si někdo projde politikou, naseká chyby, ze kterých se poučí a získá tolik potřebné zkušenosti, je načase ho nahradit novým jelimanem, který naseká znovu tytéž chyby, ze kterých se poučí, získá tolik potřebné zkušenosti a bude rovněž vzápětí nahrazen novým jelimanem… Kocourkovskej, vy jste logik! :)
0/0
19.10.2012 10:51
Foto

L60a45d94i41s80l50a68v 97N70o93v41á77k 2607753844293

Vyhnat jen ty, kteří se poučit z vlastních chyb nedokázali
On ten "mladý jeliman" s dobrými školami a znalostí historie se často dokáže poučit z chyb cizích, aniž by si je nutně musel zopakovat na vlastní kůži.Není to nakonec i základní kritérium odlišení člověka moudrého od hlupáka? ;-)
0/0
19.10.2012 16:43
Foto

Urvisu

Mladý jeliman se poučit dokáže… ovšem co to má společného s placením hypotéky na jeho dům, s placením leasingu na jeho automobil? Raději zkušeného, který si už nakrad a dostal jasné varování, než poučeného, který si nakrást teprve pokusí… protože politika není perspektivní zaměstnání, je to jen dočasná příležitost. Jakmile jde o prachy, Kocourkovskej, nevěřte nikomu.
0/0
19.10.2012 22:10