Úterý 21. března 2023, svátek má Radek
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Pospíšilův recept: Nerecyklujme elity 90. let. Chce to mladou krev.

Problémem Petra Nečase je to, že není týmový hráč, říká bývalý ministr spravedlnosti Jiří Pospíšil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

Knight

Rad prevedu klidne debatu
Rad prevedu klidne debatu jinam. Myslim, ze neni nutne to ani psat tady. S tim Rampulou jsem to nepostrehl a nevim co za tim bylo nicmene Rampula byl apriori clovek ODS, CSSD a jejich kmtoru a podle toho jak Veverky skoncili tak tali do ziveho. Neverim, ze ti lide jako Pospisil jsou napravitelni nebo nedejboze ze delaji neco pro ocistu. Oni jen delaji to, co se jim nekdy mozna hodi vice. To, ze je to nyni rekneme v zajmu nas nemusi znamenat, ze to priste take tak bude. Jak jsem psal na Plzensku je velice dobre videt jejich stopa.http://www.novinky.cz/ekonomika/266010-plzen-schvalila-kontrakt-stoleti-na-depo-a-udrzbu-vozu-mhd-zaplati-12-miliard.htmlJurecko je klasicky kmotr. Nechce se verit, ze by delal neco pro nase blaho. Ma sve zajmy a podle toho kona i Pospisil. Paradoxne si tim, co udelal pozici velice posili coz bylo videt i na volbach a s tim to delal. Neni vubec hloupy jako zbytek ODS a nejde mu zatim o koryta.
0/0
22.10.2012 14:02
Foto

Murdoch

Tohle vlákno už je tak tenké,
Tohle vlákno už je tak tenké, že abych si to přečetl, musel kliknout na odpověď:-) Jemu určitě patří dík, že patřil k té skupině lidí z ODS - byť tím řádně oslabil svou pozici uvnitř strany, jež byla pro odvolání Vesecké a že dosadil zrovna Zemana. Vemte si, že už přes rok před svým odvoláním Borisek, Hrdla a další pouštěli novinářům off record zaručené info, že premiér je na Pospíšila strašně naštvanej a že je zralej na odvolání... K Véčkům a vnitru - máte pravdu, ale jak potom otočili s Rampulou, to jsem nepochopil, zřejmě jejich politická hra ve smyslu "protikorupční boj si vzít nedáme, zaútočíme na toho, kdo nám ho chce vzít".:-)
0/0
22.10.2012 13:54
Foto

Knight

Z toho, co jsem pochopil ja
Z toho, co jsem pochopil ja se vecka snazila od zacatku s tim neco delat. Protlacila zmeny v resortu policie viz pan Opicka uz nezdrzuje a nezdruzuje vsechny korupcni kauzy. Podle me protlacili odvolani Vesecke prot vuli ODS - krize a Klaus zasahoval. Proto se je ODSka pokusila rozvratit. Je mi divne, ze by se Barta tak obouval do Jurecka, kdyby to nebyl v pozadi on kdo sefoval Koci. Nedava mi smysl, ze by Pospisil byl takovy liberal a sel proti ostatnim v ODS a zaroven mu kmotr stepil vecka kuli kmotrum z ODS. Musel by hrat dvoji hru. K vymene Vesecke zavelela Vecka a to kdo tam prisel mozna sefoval Pospisil ale urcite neicioval zmenu. Privedl nezavisleho cloveka ale neni to on komu bychom meli dekovat za vyrazeni Vesecke a za napravu na statnim zastupitelstvi.
0/0
22.10.2012 13:19
Foto

Murdoch

To, že kvůli Rampulovi šly
To, že kvůli Rampulovi šly Véčka proti Pospíšilovi, je fakt. Proč, tak to nevím, možná Veverky vytušily, že vymezovat se vůči někomu z ODS má smysl jen u toho, kdo má ještě nějakou důvěryhodnost u voličstva. Nečas jí ztratil s Drobilem, Pospíšil jí taky hodně potratil Toskánskem a instalací Rampuly a počáteční dezprientací v kauze Čunek ( Ištván)sice významně potratil, ale trochu jí nabyl zpět s Zemanem... Že je ODSka nereformovatelný mafiánský spolek, to tvrdím také, přesto ještě občas propadnu bezduché naivitě... Zdravím!
0/0
22.10.2012 12:53
Foto

Knight

Jestli uz tehda slipka Peak
Jestli uz tehda slipka Peak nekopala spis za Prazskou galerku:-) O tom, ze by proti nemu brojili jsem nevedel a pokud tomu tak je tak mate pravdu. Ja se jenom bojim, ze Pospisil s tvari protikorupcnika a stejnou historii a pozadim jako kdokoliv jiny z ODS pujjde spasit ODS a privede jim volice. Uprimne ja mam za to, ze tahle particka je proste nereformovatelna a pro nas stat nebezpecna. Jejich soucasti je take Pospisil a to Plzensko to fakt vypada jak Praha pred nastupem Svobody... Uvidime, kez byste mel pravdu. Diky za info. Mate vetsi prehled.
0/0
22.10.2012 11:28
Foto

Murdoch

Samozřejmě s tím Jurečkou to
Samozřejmě s tím Jurečkou to je reálné nebezpečí, ale to, že prosadil Zemana, už mu nikdo neodpáře, to je holý fakt. Veverky sice dlouho brojily za odvolání Vesecké, v ODS určitě byla velká skupina hochů, kteří nad ní drželi ochrannou ruku. Zeman byl Pospíšilův kandidát, jakohé měly Veverky, netuším.. Ale k dokreslení a domotání situace ad absurdum už jen dodám, že když Zeman nastoupil, tak to byly Veverky, které zuby nehty bránily Rampulu, dokonce slípka Peake si nechala zpracovat analýzu, dle níž Pospíšil postupoval protiprávně při snaze o jeho ( Rampulovo) odvolání...
0/0
22.10.2012 11:00
Foto

Knight

V pohode, ja si rad rozsirim
V pohode, ja si rad rozsirim obzory. Souhlasim s Vami az na jednu vec. Nejsem si jist nakolik bylo dosazeni Zemana jeho zasluhou nebo spis koalici s VV. Kdyby sel jak vy rikate proti zajmu vsech v ODS sel by z vlady jiz tenkrat a necekalo by se az na Bradacovou. Ja mu neverim, protoze ma za zady Jurecka tedy stejny profil jako Bendl nebo Bem. Kmotrovsky klan v ODS.
0/0
22.10.2012 10:41
Foto

Murdoch

Aha, takže pokud tomu
Aha, takže pokud tomu rozumím, novelu jste nečetl, zato jste ale sledoval politické debaty typu Otázky Václava Hlodavce, takže Vy ty relevantní informace o té novele prostě máte! Taky dobrý:-)))
0/0
22.10.2012 9:39
Foto

Vladimir1950

Odkaz na OVM dne 22.10.2012
Vážený pane Murdochu, doporučoval bych vám se podívat na výše uvedené OVM. To vám objasní, o co v metanolové aféře jde a s čím souvisí..Ty vaše výlevy v uvedeném kontextu pořadu jsou totálně mimo mísu..Přeji vám více relevantních informaci,než něco stvoříte:-))
0/0
21.10.2012 10:40
Foto

Urvisu

Kulihrachu, na rozdíl o Shabua já používám při analytickém myšlení víc než jen první signální soustavu a především s jiným potenciálem, než by toho byl případně schopen (což podle tvaru uší vylučuji) českopoziční redakční šotek Martin, takže jeho metody pokládání otázek a podprahové metody řízení osy rozhovoru pokládám za legrační, logicky to platí i pro zdůrazňování například hedlajnů. Zdejší diskuze, potažmo nejedna diskuze na ČP obsahuje řadu mých textů, je na vás, abyste sledoval úhly pohledu, kterými se prezentuji, budete-li mít zájem. Opakování je sice matkou moudrosti, ovšem donekonečna ani dvakrát nic kopírovat nebudu. Zahraniční (značkové) vzdělání má přibližně stejný význam, jako značkové džíny – placebo effect, tzn. dáte za to více peněz, jeliman udělá dojem na jiného jelimana, ovšem reálná přidaná hodnota v tom není, podstatou módních trendů (zahraničního vzdělávání) není praktický účel, ale ikonografie. K úrovni vzdělávání  na zahraničních univerzitách se v diskuzi na ČP vyjadřují i docenti, profesoři, anebo významní komentátoři. Musíte sledovat a číst, Kulihrachu, především významné komentátory, pokud se budete věnovat pouze výměnám plků s Pacienty :), ztrácíme oba dva čas.
0/0
20.10.2012 14:37
Foto

Murdoch

Taktéž zdravím, kdo ještě?
Taktéž zdravím, kdo ještě? Těch nerozhodných senátorů bylo tenkrát povícero. To mají všichni dezorientovaní poradenskou smlouvu s Hradní kanceláří?:-))
0/0
20.10.2012 12:31
Foto

J86a83n 15K59u96l32i57h44r90a48c20h 9723982307676

...
Zdravím. A kdyby jen on...!  
0/0
20.10.2012 12:20
Foto

J19a57n 31K83u59l74i35h75r72a38c84h 9273352497726

Ach božínku...! za prvé, je
Ach božínku...! za prvé, je to rozhovor, čili toto neříká pan Shabu, ale pan Pospíšil. Za druhé explicitně mluví o lidech, kteří mají zahraniční vzdělání, nějaká léta tam žili a živili se tam prací (ne jen studiem a ne jen daňovým domicilem jako Rittig), vědí jak funguje politika v cizině a mají už nějakou životní zkušenost. Vím, že tato vize v Česku bude prorážet těžko, ale tudy skutečně cesta povede. Pokud dřív nenastoupí komunisté a neudělají tady nový Vítězný únor, březen, duben, nebo co, za patnáct let snad jejich postavení na vysokých funkcích v exekutivě (i ve veřejném sektoru, nejen v soukromém) bude normální.  Že zatím nejdou do bahna české politiky, není vůbec překvapivé - ti, kteří to zkusili, byli buď vyštípáni spolustraníky, anebo nezvoleni voliči. Pro českou politiku je to škoda, ale to si nejdřív musí začít uvědomovat sami voliči.
0/0
20.10.2012 12:19
Foto

Murdoch

Knighte, nechci Vás nějak
Knighte, nechci Vás nějak mentorovat, ale ďábel tkví v detailu a v něm Vaše argumentace selhává... Když Koláček s spol kradli MUS, byl Pospíšil ještě studentem a možná ještě řadovým členem ODA. Reálně mohl MUS ovlivnit až jako ministr o cca 10 let později - a to jen zprostředkovaně výběrem Nejvyšší státní zástupkyně a přes ní Vrchního státního zástupce. V tomto selhal a sám to přiznal. Ovšem kdo a jak to vyšetřoval, dokud byla kauza ještě tzv. živá, když o tom pan Léko, Motejlek a další psali, co se tam děje?! Čekat 10 let a pak tvrdit, že to Pospíšil s Rampulou zazdil, je trochu krátkozraké...  A druhý zásadní detail - kvůli Vesecké a kauze Čunek byl Pospíšil dík svým postojům na odchodu z Topolovy vlády, přiznává to nejen on, aby sbíral pozitivní body, ale přiznal to i Topol, že kdyby jeho vláda nepadla, tak by byl Pospíšil odvolán. To, že namísto Vesecké prosadil Zemana na pozici Nejvyššího státního zástupce, byla možná naprosto klíčová a průlomová změna v české justici za 20 let. Od té doby se věci dávají alespoň trochu do pohybu... Tím neříkám, že je vzor ctností, ale v rámci mafiáské pracky se přece jen trochu vymyká.
0/0
20.10.2012 12:09
Foto

Urvisu

Mladý jeliman se poučit dokáže… ovšem co to má společného s placením hypotéky na jeho dům, s placením leasingu na jeho automobil? Raději zkušeného, který si už nakrad a dostal jasné varování, než poučeného, který si nakrást teprve pokusí… protože politika není perspektivní zaměstnání, je to jen dočasná příležitost. Jakmile jde o prachy, Kocourkovskej, nevěřte nikomu.
0/0
19.10.2012 22:10
Foto

Knight

Romanova parta tady do jiste
Romanova parta tady do jiste miry sefuje lecos ale ja proste nebudu do nebe vynase cloveka, ktery s nimi zpival a sel jim na ruku. Kauza MUS je toho jasny priklad. Nikdo neni bez chrichu ale Pospisil se na tom sam dost aktivne podepsal a ne ze ne. To, ze kuli veckum vymetl Rampulu a to, ze je chytrej a vi na jakou stranu se postavit z nej nedela hned slusneho cloveka. Ja jsem na kluky z ODSky hodne opatrny. Oni se dokazi tvarit vselijak maji dobry vzor v Kikine ale podle me v te zlocinecke organizaci nemuze slusny clovek vyrust. ODSka byla proti vymene Vesecke vcetne Pospisila tak mi nerikejte jake je to bourak. 
0/0
19.10.2012 21:01
Foto

Murdoch

Ano, máte pravdu,
Ano, máte pravdu, alkohol/etanol je taky zabiják. Ale člověk může vyblemcat 1000 litrů vodky během x let a může i nemusí mít cirhozu, zato, když vypije litr metanolu neředěného nebo 1:1 naředěného, tak má skoro jistotu, že zdravý z toho neyvyjde. Trochu nepoměr, nemyslíte? A to nejhorší je, že to dělali naprosto vědomě!
0/0
19.10.2012 17:44
Foto

L30a45d58i82s58l79a67v 10N15o53v18á64k 2907313284883

Terapie v praxi
Není nad to si ji vyzkoušet ... naživo (on-line). :-D
0/0
19.10.2012 16:54
Foto

L62a90d74i13s63l60a18v 41N30o21v14á32k 2937283634403

Doživotní trest?
Problém vidím v tom, že se zamlčuje řádově vyšší množství konzumentů legálně vyrobeného a prodávaného alkoholu, kteří každoročně zemřou - na otravu legálně vyrobenými a prodávanými lihovinami. Část z těch mrtvých by dřív nebo později skončila podobně i bez metanolu.
0/0
19.10.2012 16:50
Foto

L90a37d98i31s60l74a71v 14N90o74v30á32k 2647733924943

Vyhnat jen ty, kteří se poučit z vlastních chyb nedokázali
On ten "mladý jeliman" s dobrými školami a znalostí historie se často dokáže poučit z chyb cizích, aniž by si je nutně musel zopakovat na vlastní kůži.Není to nakonec i základní kritérium odlišení člověka moudrého od hlupáka? ;-)
0/0
19.10.2012 16:43
Foto

Vladimir1950

no comment
No comment:-)
0/0
19.10.2012 16:26
Foto

Murdoch

Musíte vycházet z toho, že v
Musíte vycházet z toho, že v době, kdy se Romanova parta ujímala vlády ve Škodovce a kdy ovládla zakázky ČEZ, všech krajských DP a ČD, neměl Pospíšil žádnou reálnou politickou moc, byl řadovým sotva třicetiletým členem modrostrany a asistentem na škole. Takže představa, že někam přijde, bouchne do stolu a řekne "Romana a jeho grupu tady nechcu" a "Kindla a jeho grupu tady nechcu" je víceméně úsměvná:-)  V rámci plzeňské regionální politiky to samozřejmě má i druhý důvod - nikdo z regionálních politiků, pokud není padlý na hlavu, nebude brojit proti místním podnikům, které zaměstnávají tisícovku lidí, byť se majitel dostal k majetku krádeží za bílého dne... 
0/0
19.10.2012 15:44
Foto

Knight

To mate pravdu proto mi tam
To mate pravdu proto mi tam moc nezapada ten chybujici a obrodivsi se Pospisil. Byvaly ministr chudak nebyl schopen v kraji zastavit takovou zlodejinu, ve skole takovy hnus a na ministerstvu Rampulu kdyz strkal kauzy do supliku. Jesteze se nam ted polepsil. Hned se mi ulevilo.
0/0
19.10.2012 14:33
Foto

Murdoch

Obávám se, že Romanovi hoši
Obávám se, že Romanovi hoši mají vyšší mety, ti jsou zaháčkování nikoli na regionální, ale na centrální úrovni. Nejen DPP, ale donedávna i ČD a DP po celé republice vyjma Ostravy:-)
0/0
19.10.2012 13:57
Foto

Knight

Ja bych ho zase nepodcenoval.
Ja bych ho zase nepodcenoval. Ono to vsem vyhovovalo, ze to funguje jak to funguje a nejen tam ale celkove.  Rozhodne si nemyslim, ze by se najednou chtel chovat jako slusny  clovek nebo neco reformovat. Oni to kluci z ODS s CSSD zvladnou v Plzni take rozjet ve velkem stylu.http://www.novinky.cz/ekonomika/266010-plzen-schvalila-kontrakt-stoleti-na-depo-a-udrzbu-vozu-mhd-zaplati-12-miliard.htmlPres Appian se krasne dostanete do DPP atd atd.
0/0
19.10.2012 13:09
Foto

Urvisu

Vaše spřežka "ikdyž" (iDNES?) by se dala s úspěchem zobecnit, Vladimíre, viz nahoře. Taková hesla, jako dožadovat se mladé krve a nerecyklovat stáří a zkušenost, bych očekával spíš na erotické seznamce. Snad si nemyslíte, že já se čtyřprocentními nějaký problém mám, tedy iKDYŽ občas mám… já jsem si musel odbouchat 2 roky na tvrdo, zatímco homosexuál dostal automaticky modrou, zkuste mi vysvětlit proč, Vladimíre? :) Pokud tuhle moji poznámku rozebereme až na dřeň, bude po toleranci veta. Homosexualita se před ''89 pečlivě utajovala, zatímco před odvodní komise nakračovali homosexuálové s vítězným pohledem. O čem to vypovídá? Něco o riziku šikany v maskulinním kolektivu? Nikdo by se to přece nedozvěděl, homosexualita byla pečlivě utajovaná. Vypovídá to něco o povahových vlastnostech homosexuálů. PS: "Nikde ve světě takový model není"… taky to podle toho ve světě vypadá. Je čas na změnu, na Nový řád, Vladimíre. Anebo se domníváte, že Masajové anebo Křováci ("Bohové musí být šílení"), ti lidé, kteří spolu dokáží vycházet na principu rodových klanů, znají pojem "politická strana"? Americká společnost funguje na bázi politických stran anebo rodových klanů finančních oligarchií? Co je pouze zástěrka a co realita? A proč ne taky v Česku?
0/0
19.10.2012 13:02
Foto

Murdoch

To máte určitě pravdu,
To máte určitě pravdu, Knighte, ale ono vědět a moci s tím něco udělat - z pozice postgraduála/asistenta - je asi poněkud větší sousto. Vrátil se tam až poté, co skončila Topolovaě vláda jako děkan, tehdy nějakou pravomoc a sílu měl, ale byly holt i větší šajby, takže vanitas vanitarum et omnia vanitas... Sám to přiznal a radost z toho neměl. Pokud to tedy nebyla taková odesácká zástěrka zástěrky:-)))
0/0
19.10.2012 12:45
Foto

Urvisu

Ohledně České pozice jako platformy metamorfující ke skupinové psychoterapii společenských deprivantů přidám také jednu historku: AKTIP – Konzultační a terapeutický institut Praha Skupinová psychoterapie je přístup, který využívá k léčebným účelům skupinovou dynamiku – vztahy a interakce mezi členy skupiny a tím nabízí prožití širší sociální a vztahové roviny než terapie individuální. Nejdůležitějšími faktory jsou skupinová koheze (soudržnost), emoční podpora, projekce, sdílení problémů, naslouchání a měnící se vztahy a vzájemné role uvnitř skupiny, sebeprojevení a zpětná vazba. Užíváme techniky z různých terapeutických směrů, sociální a psychologické hry, nácvik sociálních dovedností (poznámka ID: pomluvy, nenávist, zesměšňování, napadání, dehonestace).
0/0
19.10.2012 12:31
Foto

Knight

Mozna to mimo misu je mozna
Mozna to mimo misu je mozna ne, ja jsem jeho kroky nesledoval, to ze tam studoval a ze to tam bylo verejnym tajemstvim je pravda. Vzesel odtud. Diky mediim to dopoadlo jak to dopadlo nicmene kdyby na to neupozornili frcelo by to jeste ted a vedeli o tom vsichni vcetne P.
0/0
19.10.2012 12:22
Foto

Murdoch

Ohledně ODS a vetchého
Ohledně ODS a vetchého staříka přidám pitoreskní zprávičku:exsenátor Kalbáč (KDU-ČSL) kolabující a opět ožívající jak bájný Fénix při prezidenstké volbě v roce 2008, aby se nakonec stal rozhodujícím elementem při zvolení Kikiny na Hrad, dělá momentálně - světe, div se (!) - poradce prezidentu republiky a vyzývá k podpoře senátorského kandidáta Zahradníka. Čteno mezi řádky: takže ona mu nestačila igelitka na vylepšení zkroušeného zdraví, ještě museli Topolovic a Weiglovic emisaři nabídnout poradenskou smlouvičku, až skončí paně senátorův mandát:-)  Postě ODS a vetchému staříkovi nic cizího není lidské:-))
0/0
19.10.2012 12:07