Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. Lidové noviny neovlivňují jejich obsah a nejsou jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na Lidových novinách. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
- 1. Jak vyčistit pračku? Osvědčené tipy a babské rady na jednom místě!
- 2. Účetní dvůr EU vidí závažné chyby v pandemických podporách
- 3. Jak na kvalifikované ověřování dokumentů?
- 4. Tvorba Veroniky Bromové, Markéty Othové a Kateřiny Vincourové v GASK
- 5. Zubní protézy, korunky, implantáty či můstky: Jaké řešení je nejlepší?
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý až 90 znaků a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}