Pátek 20. května 2022, svátek má Zbyšek
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Danone uvádí na trh novinku v recyklovatelném obalu

– KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Společnost Danone, světový lídr ve výrobě jogurtů s více než stoletou historií, uvádí na trh novinku v podobě jogurtu pod vlastní značkou.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Lidovky.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na Lidovky.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Danone uvádí na trh novinku v recyklovatelném obalu foto: Danone

Lahodná chuť, výroba v prvotřídní kvalitě a lokální suroviny s velkými kousky ovoce – to vše spotřebitel najde v ekologickém kelímku s příběhem nabádajícím k recyklací na zadní straně obalu. Jogurtová novinka naplňuje firemní strategii Jedna planeta. Jedno zdraví (One Planet. One Health).

Lokální příchutě, výroba v České republice a recyklovatelný obal

Danone jogurt má jedinečnou lahodnou chuť a je vyroben podle standardů kategorie v prvotřídní kvalitě bez přidaných umělých ingrediencí. Společnost Danone zvolila oblíbené příchutě jako jahoda, meruňka, čokoláda a dostupný je i bílý neochucený variant. Spotřebitelé se tak mohou těšit na jogurt s velkými kousky ovoce, vyrobený v českém závodě v Benešově, jogurt, ke kterému se budou neustále vracet. Výrobek se bude vyvážet i na Slovensko a do Maďarska.

Máme jen jednu planetu, kterou musíme chránit, a proto výrobce zvolil recyklovatelný obal z polypropylenu (PP), který je 100% recyklovatelný. Kelímek neobsahuje plastovou ani papírovou vnější vrstvu, která by sice byla vizuálně atraktivnější, ale ztížila by následnou recyklaci.

Je třeba chránit zdraví člověka a zdraví planety

Danone uvádí na trh novinku v recyklovatelném obalu

Součástí uvedení nového jogurtu Danone na trh je i edukace spotřebitelů o cirkulární ekonomice. „V rámci komunikace této novinky nabádáme spotřebitele vychutnat si jogurt a následně obal správně separovat, aby dostal šanci na recyklaci. Uvědomujeme si naši odpovědnost za obaly, které přinášíme na trh, a chceme podpořit cirkulární ekonomiku,“ uvedl Jakub Špiller, Development Manager CZ & SK v Danone. Na obalu samotného jogurtu je uveden QR kód, který vyzývá všechny o zapojení se do strategie společnosti Danone „Jedna planeta. Jedno zdraví“.

„Udržitelnost, ať už ve smyslu ochrany životního prostředí nebo podpory zdraví, je pro nás velkým tématem. Kromě použití recyklovatelného obalu jsme se proto rozhodli na obal Danone jogurtu uvést i nutriční označování NutriScore, kterým chceme spotřebitelům zjednodušit orientaci v rámci správné výživy,“ dodal J. Špiller.

Spotřebitelé očekávají od potravin více než jen nasycení

Trh s mléčnými výrobky se neustále mění, přičemž trh s jogurty tvoří více než 45 % celkové mléčné kategorie a v porovnání s minulým rokem zaznamenáváme nárůst okolo 1 %. Z dlouhodobého hlediska je vidět přesun spotřebitelů z klasických kategorii do novějších a modernějších výrobků s přidaným benefitem. Mnozí spotřebitelé se zaměřují na zdravější životní styl, což způsobuje, že více vyhledávají zdraví prospěšné potraviny. Očekávají výbornou chuť, dostupnost a zároveň se snaží vybírat si potraviny, které jsou udržitelné a šetrné k životnímu prostředí. Novinka od Danone splňuje všechny atributy k tomu, aby byla oblíbenou u spotřebitelů každé věkové kategorie.

O společnosti

Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Její výrobky je možné zakoupit na více než 120 trzích po celém světě, nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Danio, Oikos, kostice a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO a Provamel, jakož i široký sortiment dětské výživy značek Hami a Nutrilon. Součástí širokého portfolia Danone na Slovensku je i klinická výživa, například Nutridrink, sondová výživa atd. Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě.

Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojeno s životním prostředím a udržitelností zdrojů na celé stále více propojené planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

Půst, občas večeře, čtyři kávy denně. Jak jíst podle výživového poradce Havlíčka

Premium Strava ovlivňuje nejen naši váhu či kondici, ale i náladu a zdravotní stav. Ostatně až dvě třetiny všech nemocí mají...

Vláda má 20 korun z každého litru benzinu, říká šéf sítě levných čerpacích stanic

Premium Nikoho nenechají na pochybách, že tohle je nízkonákladová firma, kde se nehýří. Okázalost tu nemá místo. Spolumajitel...

Všechno vymyslela Škrlová. Je to hlava manipulace, říká režisér Síbrt

Premium Před patnácti lety Česko šokovala kuřimská kauza. Týrání malých chlapců nejbližšími příbuznými i podivná role „Aničky“....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Mohlo by vás zajímat