19. listopadu 2018 7:00 Lidovky.cz > PR > PR sdělení komerční

Informace jsou základ. PVK mají čtyři hlavní informační kanály

Informace jsou základ. PVK mají čtyři hlavní informační kanály | na serveru Lidovky.cz | aktuální zprávy Informace jsou základ. PVK mají čtyři hlavní informační kanály | foto: PVK

K provozu jakékoliv vodárenské společnosti bohužel neodmyslitelně patří i havárie. Některé z nich odběratelé nepocítí, některé však mají přímý vliv na zásobování pitnou vodou. Proto je nutné zákazníkům poskytnout rychlé a úplné informace o průběhu havárie.

Pražské vodovody a kanalizace mají čtyři informační kanály, kterými data ke klientům míří. Webové stránky www.pvk.cz , zákaznickou linku a pro ty, co se zaregistrovali, bezplatnou službuSMS-INFO nebo mobilní aplikaci Moje Veolia.

Webové stránky


V režimu on-line mohou odběratelé průběh jednotlivých havárií sledovat na stránkách www.pvk.cz, kde jsou informace ve speciální sekci. Dozví se přesné místo havárie včetně upřesnění, zda má vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde jsou případně umístěny cisterny s náhradním zásobováním. Vše je dostupné i na google mapách.

Informace jsou základ. PVK mají čtyři hlavní informační kanály

Jsou zde i informace o plánovaných výlukách v dodávkách pitné vody, a to v písemné formě i zakreslené do mapových podkladů.

Zákaznická linka

24 hodin denně 7 dnů v týdnu je v provozu zákaznická linka PVK - 601 274 274 nebo 840 111 112.Jedná se o specializované pracoviště, které kromě informací o aktuálních haváriích a plánovaných výlukách, nabízí informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, či kvalitě vody.

Informace jsou základ. PVK mají čtyři hlavní informační kanály

Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně.

Služba SMS-INFO

Jedná se o bezplatnou službu, kdy veškeré informace o pražském vodárenství míří na zákazníkem určené mobilní telefonní číslo. K přístupu ke službě SMS-INFO je nutná pouze registrace. Při ní si klient určí, zda si nechá zasílat informace z celé Prahy, vybrané lokality či ulice. Vždy záleží na jeho volbě.

Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 601 274 274 nebo 840 111 112 či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10. Další možností je zaslat sms zprávu s textem VEOLIA na číslo 720 001 112, kdy bude operátor klienta kontaktovat a provede s ním rychlou a pohodlnou registraci služby SMS-INFO.

Jaké informace služba SMS-INFO nabízí:

  • významné plánované odstávky vody
  • velké havárie vodovodního a kanalizačního potrubí ve Vašem okolí, které by vás mohly na delší dobu omezit v odběru pitné vody nebo v odkanalizování
  • výjimečné provozní události s možným dopadem na zdraví a bezpečnost obyvatel (povodně, intoxikace pitné vody ve veřejném vodovodu apod.)
  • aktuální ceny vodného a stočného, provozní dobu zákaznických center a call center, změny adres nebo telefonních čísel

Mobilní aplikace a zákaznický portál

Společnost PVK podobně jako ostatní vodárenské společnosti ze skupiny Veolia připravila pro zákazníky přehledný a uživatelsky vstřícný zákaznický portál a mobilní aplikaci. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách PVK nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz.

Na obou platformách mohou zákazníci vyřídit vybrané požadavky on-line. Najdou zde i veškeré informace k haváriím a výlukám v dodávkách vody. Mobilní aplikace Moje Veolia je určena nejen zákazníkům, ale také spotřebitelům, a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS.

www.pvk.cz

Najdete na Lidovky.cz