Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří
130 let

Lidovky.cz

Kontaktní centra migrují do cloudu kvůli zlepšení péče o zákazníky

  7:00
Podle agentury Gartner globální trh s veřejnými cloudovými službami poroste v roce 2019 o 17,5 procenta a dosáhne hodnoty 214,3 miliardy dolarů. Výjimkou není ani zákaznická péče, která se z tradičních call center přesunuje do takzvaných cloudových kontaktních center.

Cloudová kontaktní centra nahrazují klasická call centra foto: ČTK

Proč se přesun do cloudu stává trendem péče o zákazníky posledních let? Je to dáno hlavně rostoucími nároky spotřebitelů, kteří jsou dnes technologicky mnohem vyspělejší a sebevědomější. Naučili se používat všechny dostupné komunikační kanály podle toho, co je pro ně zrovna výhodnější, a to hned několik najednou: chat, SMS, e-mail, sociální sítě či telefonní hovor. Tuto multikanálovou komunikaci – tzv. multichannel nebo omnichannel – perfektně zvládají právě zmiňovaná cloudová kontaktní centra. Proto řada firem péči o zákazníky stěhuje do cloudu.

Mezi odborníky nejoceňovanější cloudová řešení patří platforma Genesys PureCloud od technologické společnosti Genesys (www.Genesys.com). Podle výročních zpráv agentur Gartner a Forrester je Genesys dlouhodobým lídrem tohoto odvětví, který nabízí komplexní řešení pro péči o zákazníky a optimalizaci pracovní síly call center.

Cloud nabízí moderní funkce za cenu pružného předplatného

PureCloud nabízí flexibilní a nákladově efektivní nástroje, které lze snadno aktualizovat a přidávat nové funkce.

Jaké technologické řešení zvolit? V užším výběru by neměla chybět platforma PureCloud od společnosti Genesys (https://www.genesys.com/cs-cz/campaign/purecloud). V roce 2018 byla označena za lídra celého segmentu v hodnotící analýze „The Forrester Wave: cloudová kontaktní centra ve třetím čtvrtletí roku 2018“. Vedle toho byla společnost Genesys jmenována lídrem ve studii „Ovum Decision Matrix: vybíráme vícekanálové cloudové řešení pro kontaktní centra 2017–2018“.

Toto cloudové kontaktní centrum nabízí mnoho funkcí pro spolupráci, komunikaci a péči o zákazníka. Řešení je vysoce škálovatelné, spolehlivé a bezpečné; je vybudováno na dlouhodobě osvědčené a vysoce spolehlivé cloudové platformě Amazon Web Services. Přináší elastickou architekturu postavenou na dobře navržených mikroslužbách.

Moderní nástroje pro zajištění péče o zákazníky výrazně usnadňují nastavení, využití i financování provozu. Podporuje tzv. omnichannel komunikaci, tedy interakci se zákazníky prostřednictvím webu, chatu, e-mailu, hlasových služeb i sociálních sítí. Dále umožňuje sběr zákaznických dat napříč kanály a personalizaci interakce pro každý kontakt. Zajistí, že každá interakce klienta s vaší firmou bude smysluplná, konzistentní a bude zasazena do patřičného kontextu, a to bez ohledu na zvolený kanál.

Důkladné personalizace a kontextové interakce je dosaženo prostřednictvím automatizovaného inteligentního routingu, který pomáhá optimalizovat pracovní zátěž pro operátory. Zákazníka vždy dovede k tomu nejlepšímu odborníkovi, který dokáže problém nejrychleji vyřídit.

Přechod do cloudového kontaktního centra je snadný a rychlý

Služba PureCloud od společnosti Genesys patří mezi nejlépe hodnocená cloudová kontaktní centra.

Platformu PureCloud je možné uvést do provozu během několika dní a škáluje se automaticky v závislosti na aktuálních potřebách a úkolech. PureCloud je ideální pro organizace, které hledají jednoduché a okamžitě použitelné řešení pro kontaktní centra ve škále od pěti po více než pět set operátorů.

V závěru vlastně nezáleží na tom, jaké konkrétní potíže klasický „on-premise“ systém způsobuje. Potenciální výhody migrace do cloudu jsou četné a jasně hmatatelné: od flexibilního financování a řízení zdrojů přes bezprecedentní škálovatelnost a přístup k těm nejlepším funkcím až po výkonné nástroje pro řízení geograficky rozptýlených týmů a zajištění vysokého uživatelského komfortu pro zákazníky. Jak cloudové kontaktní centrum funguje, je možné podrobně zjistit na https://www.genesys.com/cs-cz/campaign/purecloud.

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...