Za tímto účelem P&G zorganizoval v mnoha evropských zemích online iniciativu #KeepClapping, během které zaměstnanci P&G tleskali a aplaudovali, aby tak vyjádřili vděčnost dobrovolníkům a všem, kteří v první linii zachraňují životy po celém světě.
V uplynulých dvou měsících Procter & Gamble podpořil celosvětové aktivity Českého červeného kříže proti koronaviru finančně i svými produkty. V České republice P&G zatím věnoval více než 100 000 kusů produktů svých značek Ariel, Lenor, Mr. Proper, Pampers, Always, Naturella, Discreet a Tampax a další dotace jsou v plánu.
„Kromě produktové a finanční podpory jsme chtěli vyjádřit naši vděčnost a uznání, a tak jsme s několika stovkami našich kolegů z 11 evropských zemí spustili tuto iniciativu,“ uvedla manažerka korporátní komunikace Procter & Gamble Yvette Krubl a dodává: „8. května jsme chtěli potleskem poděkovat za práci dobrovolníků a vyjádřit naši solidaritu s těmi, kdo bojují s virem v první linii, ať už se jedná o lékaře, zdravotní sestry nebo dobrovolníky Červeného kříže a dalších organizací.“
Nemůžeme předvídat, jak a kdy tato globální krize skončí, ale P&G je odhodlán být součástí řešení. P&G zmobilizoval veškeré své síly a partnery, aby pomohl v této době a byl k dispozici pro zaměstnance, spotřebitele a místní komunity – P&G bude pomáhat tak dlouho, jak jen to bude potřeba.
Děkovné video lze shlédnout na: https://youtu.be/FvA8KJ94MZ0