Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek
130 let

Lidovky.cz

V LCG New Media rostou tržby, kanceláře i zaměstnanci

V LCG New Media rostou tržby, kanceláře i zaměstnanci foto: ČTK

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. Lidovky.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na Lidovky.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

Fullservisová digitální agentura LCG New Media si k první dekádě nadělila větší prostory, které budou lépe odpovídat rozrůstajícímu se týmu. Ten aktuálně tvoří 30 lidí, třetina přibyla jen za poslední rok. O třetinu narostl i meziroční obrat agentury, který v roce 2021 dosáhl 43 milionů korun.

Pro mnohé nepředvídatelný rok 2021 skončil pro digitální agenturu LCG New Media velice pozitivně. O třetinu rostl jak tým, tak obrat agentury. Do své účetní závěrky si za uplynulý rok zanese částku 43 milionů korun. „Loni se nám podařilo získat nové klienty, například značky Pandora, Lotus Bakeries, Roku Gin nebo Acco Brands. Celkově jsme pracovali na více než 35 projektech,“ hodnotí uplynulý rok CEO agentury Vojtěch Lambert. „Cíl obratu na letošní rok jsme si stanovili na více než 50 milionů Kč, očekáváme také další růst týmu,“ doplnil.

Začátek roku 2022 se pro rostoucí agenturu nese ve znamení rozšiřování kanceláří. „Přikoupili jsme prostory vedle našich současných kanceláří v Karlíně. Celkově se tak naše prostory zdvojnásobily, finalizace kanceláří proběhla v  únoru,“ shrnuje Vojtěch Lambert.

LCG New Media se za deset let své existence etablovala jako agentura vyhledávaná u klientů a respektovaná v marketingových kruzích. Doménou jsou zejména brand a performance kampaně v digitálním prostředí. CEO Vojtěch Lambert přednáší na marketingových konferencích a připravuje analýzy trendů a komentáře pro marketingová i ekonomická média.

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Mezi aktuální klienty patří BAYER, STOCK, HONOR, Huawei, Pandora CinemaCity, Schuelke, PackWay, MAPO Group, Nemocnice Šumperk, Loterie Korunka, Festo, Bondster, Perrigo a další firmy. V referencích má agentura společnosti jako Omega Pharma, OC Galerie Harfa, Bubbleology, Edenred, Grandhotel Pupp, BTL, Hrady CZ, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard nebo Ferring. V roce 2020 se agentura stala absolutním vítězem soutěže WebTop100 se svou kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. V roce 2021 pak dosáhla na 3. místo v rámci výkonnostní kampaně roku pro značku Supradyn, společnosti Bayer. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz.

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.