Diskuze
Praha odmítá rušit přechody
Děkujeme za pochopení.
Garfield
poslední dobou po nemoci se mi špatně chodí
ale taky bych přežil,. kdyby se (jako u nás na sídlišti) zrušil jeden ze dvou přechodů, co jsou asi dvacet metrů od sebe, to už by se mohla zebrou pomalovat rovnou celá silnice
chce to trochu rozumu z obou stran, co říkáte, lidi?
tom
Praha odmítá rušit přechody
Nez rusit prechody at si radeji policie "posviti" na ty bezohledny kovboje na silnicich!
Pozdrav Tom
Jindra
Re: Praha odmítá rušit přechody
Už jsi někdy řídil auto když ti tam skočil nějaký debilní chodec?
ok
Tato zem ptřebuje změnit vše, zřejmě i lidi
Především bych zrušil ty, které nějaký vtipálek umístil bezprostředně za zatáčkou. Jsou hlavně na vesnicích a menších městech, ale člověk na ně narazí prakticky všude.
Pavel
Co se podívat, jak do dělají jinde?
Třeba v Anglii mají přechodů se zebrou minimum, jen tam, kde je to opravdu nezbytné. A jen výjimečně jsou u křižovatky, většinou uprostřed mezi dvěma křižovatkami. Jinde mají mista pro přechod, označené žlutýmy puntíky, kde chodci nemají přednost. A kdo přechází mimo přechod nebo místa pro přechod, riskuje pokutu 1000 liber. Je to bezpečné a nikoho to neomezuje a nezdržuje.
Ach jo (bls1)
Re: Co se podívat, jak do dělají jinde?
Zákon nemůže zakázat přechod mimo přechod absolutně, musí stanovit kde, jako u nás 50m od nejbližšího přechodu.
bp
Strážník Tržil si asi vozí zadel v autě...
...takže může těžko pochopit, jak moc jsou chodci proti pupkáčům, telefonistkám a frajírkům s kšiltovkami v smrdutých plecháčích omezováni.
Já se většinu času pohybuji v "malém městečku" tvořeném Prahou 1, Prahou 2 a Smíchovem, takže je pro mne daleko nejrychlejší a nejpohodlnější chodit všude pěšky. Výjimečně se kousek svezu tramvají. Když někdy musím jet autem, tak se prostě soustředím a dávám na chodce pozor, a to nejen na přechodu. V Praze prostě nemůžu jezdit jako na dálnici. Priority by měly být stanoveny následovně:
1. MHD
2. chodci
3. auta
V
Re: Strážník Tržil si asi vozí zadel v autě...
Priority by měly být stanoveny následovně:
1.silnice patří výhradně autům
2.chodníky patří výhradně chodcům.
Ivan Soudek
Rušení zeber mezi kolejemi
Rušení zeber mezi kolejemi má ovšem háček. Pokud se nejedná o vyhrazený tramvajový pás, mohou řidiči mot.vozidel jezdi po něm a právem se budou domnívat, že jich se zebra netýká. Nezbývá než vyhubit blbce, kteří nepoznají tramvaj (myslím, že i při značném smyslovém postižení je tramvaj dobře rozpoznatelná). Nebo zavést přes koleje jinou vodorovnou značku např. červenobílou zebru.
Kromně toho se ty opotřebované nebo šňůrou parkujících a jedoucích aut zakryté přechody lépe poznají právě podle zbytku mezi kolejemi. V tom směru i pouhá značka nad pruhemi nikoliv pouze kdesi daleko vpravo v půli chodníku je přínosem.
Vilma
No nevim no.
Me malem sejmulo auto na dobre osvetlenem a novem prechode, kdy jsem sel na zelenou a on ocividne jel na cervenou. To si clovek holt nevybere, jestli je prechod novej a pouzivanej nebo starej a nepouzivanej. Ridici jezdej jako prasata vsude.
Jouda
Brusle
No, hlavně by se měli používat při chůzi po přechodu brusle. Ty bílé pruhy totiž strašně kloužou
AAA
Protrzena huba Trzil
dopadne to asi tak, jako slibovana probirka znacek kratce po zavedeni bodoveho systemu. Obcim nelze nic v oblasti znaceni naridit, na zlepseni nejsou penize a pri snaze zrusit nejaky prechod se budou ekoteristi privazovat k silnici.