V zisku nejsou započítány jednorázové mimořádné účetní položky. Provozní zisk se podle Marečka pohyboval na úrovni předchozích let. Finanční rok pivovaru skončil letos 31. března.
„Trh ovlivnilo výrazné zvýšení spotřební daně a DPH letos v lednu i loňský růst nezaměstnanosti. Po několika letech růstu spotřeba na českém pivním trhu již druhý rok po sobě poklesla,“ řekl generální ředitel Doug Brodman. Hospodářské výsledky podle něj odrážejí zaměření Prazdroje na rozvoj prémiového portfolia, zejména značky Pilsner Urquell, a včasného zavedení Gambrinusu 11° Excelent do rostoucího „jedenáctkového“ segmentu.
Pivovar podle studie Ernst&Young pro Brewers of Europe ze srpna 2009 vytváří a podporuje přibližně 33 600 pracovních míst, ať už svých 2400 zaměstnanců, nebo zprostředkovaně v dopravě, maloobchodě, pohostinství, jiných službách a zemědělství. Dává tak přes 60 procent všech pracovních příležitostí, které v Česku vytváří celý pivovarský sektor. Za služby a suroviny zaplatil Prazdroj dodavatelům 6,2 miliardy korun, z toho většinu českým výrobcům a obchodním partnerům.