Středa 29. března 2023, svátek má Taťána
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lidovky.cz

Diskuse k článku

Protesty proti KSČM: Vztek nad vlastním selháním

Protesty proti komunistům v krajských koalicích jsou jen morfium těch, kdo připustili rozklad demokratické politiky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P82a90v36e43l 47M97i62c61h22a15l 9373125873

Česko jako aztékové
Naučená bezmoc s komunisty nebo bez nich přijde nastejno. Politické strany ji jen prohlubují, potřebují závislé, odkázané, a ty potom zachraňují a sebe potvrzují posilují. Stačí nabídnout levné bydlení, snadnou práci, a člověk je jen pro posměch. Sociálce se nedá konkurovat, jednak mnozí při nejlepší vůli neodvedou práci za minimální mzdu, jednak dávno nejde o bydlení, ale spíše o reprezentaci adresou, počtem místností, vybavením, ... Což každému přeju od srdce i plic, ale kde na to vzít jinak než dluhem? Ovšemže v Německu s německou produktivitou je velkorysost příkladná, bydlení řízené, a práce co terapie.  Konečně ty inseráty si může dát každý, s příchozími promluvit, a obecné pověry se uchránit. Podobně zjednat firmu, už samo sjednávání zakázky řemeslník dělá, jakoby kopal naftovou studnu, peníze jen tečou. Kde by stačil lopaťák, pošle se bagr, lépe se to účtuje. Tu krise nejen nezbytná, ale i uzdravující. Zdegenerovaná masa zhlouplá kapitalistickým socialismem konečně trochu vrtulí do hlíny. Je to kontakt, předpoklad vztahu k realitě. V česku milion rekreačních objektů, proč nejsou nacpány němci cizozemci? V germanii špatný luft, proč senioři nejsou v krásné české krajině? Asi se bojí, že Zeman zruší slib, že ke zdi se stavět nebude.
0/0
30.1.2013 17:28
Foto

Vlkodlac

Nazdar, s poslední větou souhlasím :-)
Pokud Vám to uniklo, Danizs je na zmiňovaném odkazu uváděn jako konfident StB, není zapotřebí to zdůrazňovat. Lepší by možná bylo zamyslet se nad tím, jak se dostal tam, kam se dostal. A co tam asi dělal...Jak jinak, než prolhanými žvásty, nazvat blábolení starce nad hrobem, který, mimo jiné bláboly, doporučuje vrcholnému úspěšnému politikovi(!), aby se nevyjadřoval k věcem politickým? Nějak se nemůžu dopátrat, kde získal muzikolog kvalifikaci k politickému hodnocení, kdo je "největší ostudou české společnosti". Vyhrál někdy nějaké volby? Vyhrál někdy nějaké demokratické volby jeho chlebodárce?
0/0
2.1.2013 8:09
Foto

P37e46t15r 57J69e25ž69e54k 7744688795167

Pod článek se podepisuji.
Autor vystihuje situaci, zatímco média urputně natírají po potěmkinovsku realitu na rudo, až se jim barva odráží v obličejích (nebo obličeje v barvě?). Obvyklý popletený hýkanec nerespektuje kauzality a jeho bučivý příbuzný raději kauzality ze společenských věd rovnou mýtí, z té ekonomické obzvláště pilně. Plné huby onehdá odpovědnosti jsou náhle plné šťavnaté pečeně připravené z rekvírovaného, a to bez ohledu na překážející rekvírovací spravedlnost. Hýkající a bučící vládnoucí stěží přesvědčí obecenstvo, že červená je horší modré a že ne lidé, ale barvy mohou za tu rozplývající se iluzi odpovědnosti pravicových. Inu, kdo se řídí podle barev...
0/0
27.12.2012 21:03
Foto

V.Hricák

Souhlasím s autorem.Vůbec
Souhlasím s autorem.Vůbec nejde o ekonomiku a její neutěšený stav.I když i na to má morální rozklad politických stran svůj podíl.Jde o naprostý výsměch základním společenským normám .Vládnoucí strany,jako první,co udělají po svém zvolení,provedou personální čistky ve svých resortech,se zvláštním důrazem na vedení policie,justice a státního zastupitelství.To je asi ten největší humus,pro který spousta lidí začalo komunisty opět volit.Je výsměchem a vrcholem arogance moci,kdy vyštřování rozkradení miliardových majetků se táhne roky,bez reálné šance na spravedlivé potrestání viníků.Je potom v přímém protikladu bleskové odsouzení kreslíře tykadel na předvolebních bilbordech.Kalousek,ve snaze zachránit,co se dá,obhajuje Parkanovou,že neporušila zákon,když si nenechala udělat porovnání nabídek při armádním nákupu za více,jak tři miliardy.Ignoruje při tom fakt,že existují také určité povinosti při správě cizího majetku.A dalo by se dlouze pokračovat.V tom vidím hlavní sílu nespokojenosti komunistických voličů.Svalovat rostoucí preference komunistů jenom na jejich nabubřelý sociální program je hodně laciné. 
0/0
19.12.2012 9:25
Foto

Stanislav Mikeska

Příčin děsivě
Příčin děsivě zdemoralizovaného stavu České republiky je několik, ale všechny pocházejí z jednoho kořene a to, že nebyl hned z počátku ustaven právní stát. Právní stát vychází z principu, že zločin je potrestán, tudíž právu bylo učiněno zadost. V Československu nebyl hned po sametovém podvodu zločin potrestán, což následně vedlo k dnešním problémům, včetně ekonomických. Implikace zní asi takto : bez trestu není spravedlnosti, bez spravedlnosti není demokracie a bez demokracie není prosperity.Právní řád byl vědomě zanedbáván Havlem, jehož hlavním úkolem bylo zajistit, aby komunisté nebyli potrestáni a udrželi se u moci, a následně i Klausem, jehož úkolem byla převedení ekonomické moci komunistického státu do soukromých rukou exkomunistů. Oba své kolaborantské a možná i stranické úkoly splnili a plní. 
0/0
18.12.2012 15:46
Foto

V.Hricák

To,co popisujete,by se v
To,co popisujete,by se v českých poměrech zvrhlo v linčování davu.Nebezpečná nebyla drtivá většina řadových komunistů,ale menšina jejich přisluhovačů,drábů a pohůnků z řad STB.To byla hlavní represivní složka tohoto režimu,která měla lví podíl na porušování základních lidských práv v této zemi.Pokud měl být po revoluci někdo označen a potrestán,tak právě tito lidé.Ihned po revoluci měly být zajištěny KOMPLETNÍ svazky STB.Ty měly být zveřejněny a u jedinců,kteří překročili zákon měla být vyvozena trestní odpovědnost.Právě těmto lidem měl být zamezen přístup do státní správy.Zákazy a tresty řadových komunistů by včeských poměrech přinesly pouze křivdy a nenávist.
0/0
19.12.2012 6:33
Foto

V.Hricák

Nikdy jsem nebyl
Nikdy jsem nebyl komunistou.V dobách jejich vlády jsem patřil mezi jejich zapálené kritiky.Po revoluci ,kdy jsem pochopil,že pojmy,jako poctivá ekonomická soutěž,nebo rovnost před zákonem jsou v demokratickém systému ala Čechy naprosto prázdným pojmem,jsem je začal volit.Nepřeju si jejich návrat k moci.Ale pokud nechceme násilí,je to asi jediná demokratická možnost na nápravu politiků a jejich odloučení od jejich kmotrů.Mocní si asi neuvědomují,že soustavné ožebračování většího a většího počtu lidí je kontraproduktivní.Kdo nic nemá,nemá co ztratit. 
0/0
20.12.2012 13:20
Foto

P92e66t31r 60J86e85ž49e43k 7444528295927

přesné
Je nadějné vnímat rostoucí počet těch z nás, kteří začínají shledávat současná společenská a právní kvazipravidla za pokus o převzetí moci galérkou. Tu je vskutku nezbytné vyhladovět tak jako maligní nádor...
0/0
27.12.2012 21:07
Foto

Vlkodlac

Nelíbila.
Z čeho usuzujete, že ano?Jsem rád, že se nevěšeli komunisti na lampy. Byť by si to někteří zasloužili.
0/0
17.12.2012 11:39
Foto

Vlkodlac

Co na to říct?
Říká se, že kdo se nepoučí z minulých chyb, je odsouzen k tomu si je zopakovat. Takže mám jiný názor a pokud nemáte nějakou věcnou připomínku k mým "blábolům", můžeme se v klidu rozejít :-)
0/0
17.12.2012 10:27
Foto

Vlkodlac

Takhle se komunisti "omluvili" lidem a "odvrátili od minulosti"
http://zpravy.idnes.cz/karlovarsky-komunisticky-namestek-sloup-fgb-/domaci.aspx?c=A121213_1866213_vary-zpravy_ba
0/0
17.12.2012 10:07
Foto

L80a42d64i55s35l96a13v 17N46o78v95á65k 2237453614733

Bohužel, máte pravdu. Viz kandidát na prezidenta šašek Zeman
... s plnou hubou blábolů o "sjednocujícím" vlivu na občany této země. Celou zvou politickou kariéru však věnoval rozvracení a lžím o "spálené zemi", čímž se mu podařilo získat na svou podporu komunistickou klientelu a rozšířit tak členskou základnu ČSSD až k volebnímu vítězství...
0/0
17.12.2012 9:59
Foto

Vlkodlac

S druhým odstavcem naprosto souhlasím.
Jinak mám pocit, že jste nečetl, co jsem psal, to je pak těžké :-)Není pravda, že se "nepovedlo ...  zákonným způsobem dokázat protiprávní program a jednání KSČM". Nikdo se o to ani vážně nepokusil. Nemusel by to být žádný velký problém ani dnes. NSS dělá větší zvěrstva na počkání. Fakt je, že dnes už by to nebylo tak legitimní, jako na počátku. Havel (a spol.) se na tom při tajných jednáních s komunisty dohodl a použil veškerou svou autoritu, aby se tak stalo. Proč asi?
0/0
17.12.2012 9:15
Foto

K25a48r92e11l 62V37y76š85a81t92a

To je totiž Váš problém,
žijete současnost s pocitem křivdy vývoje v minulosti. Z minulosti se můžeme ponaučit, ale šablonovitě ji převádět a pasovat na současnost je nemožné. Vyvolávání komunistických duchů je snaha odvádět pozornost od trestuhodného řízení státu v posledních dvou desetiletí. Je mi líto zneužitých studentů, jejich budoucí frustrace, až poznají krutou skutečnost do které dospěli. Pokud jde o zákaz nějaké strany, pochopte že jde o naprostou nepodstatnou hloupost používanou opravdu jen k vyvolávání chaosu a vášní, aby se zakrylo znechucení lidí z konání dnešní politické reprezentace.
0/0
17.12.2012 10:13
Foto

Křivan

Nevím, nevím, jak by se nám v
Nevím, nevím, jak by se nám v Čechách líbila rumunská varianta "předání" moci v roce 1989.
0/0
17.12.2012 10:50
Foto

S73y89l57v35a 59V11a75n34ě89č81e41k 95Š65a55u62e78r92o35v86á 1420862619850

To je báchorka, co píšete, Vlkodlaku.
Tak dlouho opakovaná, až se stala obecně přijímaným faktem. Bylo to ale jinak. Něco jsem Vám našla : LN Asi neskončíme optimisticky. Za jednu z polistopadových chyb považujete to, že nebyla zakázána komunistická strana... Ivan Medek : Ano. Myslím si - a zároveň přiznávám své vlastní chyby - že jsme měli komunistickou stranu zakázat. V tom mě velmi ovlivnil Kreisky. Říkával mi: „Nikdy je nezakazujte. Půjdou do ilegality a to je jediná věc, kterou umí. Vládnout neumí, nikdy to neuměli a nikdy to umět nebudou. Nechte je být a lidi přijdou sami na to, že jsou to neřádi.“ V tom jsme se mýlili. A Klaus s nimi žádnou zkušenost jako s rozhodující silou v politice vůbec nikdy neměl. LN Takže vás pomýlil Bruno Kreisky, vy jste zas ovlivnil Václava Havla... Ivan Medek : Tak. A samozřejmě jsem nebyl sám. Říkal jsem, že půjdou do ilegality, budou nosit vzkazy v podrážkách a hrát si na bůhvíkoho... Češi jsou praktičtí a kdyby zjistili, že volit komunisty nepřináší žádný praktický výsledek, tak by je nevolili. Jenže oni si pořád ještě myslí, že pro ně komunisté něco udělají” (LN, 10. 1. 2009).http://www.lidovky.cz/nejvetsi-ostuda-ceske-spolecnosti-cunek-ffo-/zpravy-domov.aspx?c=A090110_153805_ln_rozhovory_tma   
0/0
29.12.2012 4:00
Foto

Vlkodlac

Lepší báchorka, než ty Medkovy prolhané žvásty :-)
Paní/slečno/osobo Šauerová, jak si Vašich příspěvků obvykle cením, tady myslím, že zřejmě podléháte falešnému kultu osobnosti. Víte, já tu dobu zažil na vlastní kůži, nepotřebuji, aby mě někdo přesvědčoval, že to bylo jinak. A taky mám vlastní rozum, takže nemusím nekriticky převzít každou hloupost, kterou se mě kdo snaží nakrmit. Věřím, že i Vy ho máte, i když ten (Váš) odkaz tomu nenasvědčuje. Taková sbírka žvástů se jen tak nevidí. Kéž by se ten stařec aspoň na smrtelném loži byl schopen řídit radou, kterou sám dal Klausovi.http://www.szcpv.org/08/dohoda.html
0/0
31.12.2012 9:33
Foto

S51y20l14v20a 58V19a16n83ě50č29e78k 41Š51a86u83e19r65o19v92á 1250282609420

Medkovy prolhané žvásty ...
... a Hegenbertovy, případně Daniszovy (krycí jméno Anna) zaručené pravdy ... :-) No nazdar, to jsme to dopracovali daleko ... :-(
0/0
2.1.2013 2:08
Foto

K16a96r44e16l 73V96y92š55a16t40a

Jestli jsme právní stát,
měl by každý jeho občan ctít a dodržovat zákony naší země. Nedávno byla snaha asi vyprovokovaná volebními úspěchy komunistů tuto stranu zakázat. Nepovedlo se, nelze totiž zákonným způsobem dokázat protiprávní program a jednání KSČM, to je totiž pane Vlkodlaku demokracie. Jestliže chcete odsunout stranu s programem oslovujícím 20% voličů, musíte tlačit na strany ostatní aby prováděly politiku výrazně lepší než mají komunisté. To co předvádí současná dvaapůlkoalice je trestuhodná podpora komunistů, nezdá se Vám to taky?
0/0
17.12.2012 8:46
Foto

Pocono

Pokud je takhle zabedněná
Pokud je takhle zabedněná většina příznivců stran současné koalice, tak už se nedivím, že jejich preference tak rapidně klesly. Žijí totiž v úplně jiném světě než většina jejich spoluobčanů. V krásném černo-bílém světě, kde "naši" jsou hrdinové a "oni" zlí padouši.
0/0
17.12.2012 7:58
Foto

Černobílý svět je pořád lepší
než ten jednobarevný červený, ve kterém žije ta banda tupců volící ksčssd. Tipuju, že vy budete patřit mezi ně. Mimochodem,  ani jste se nepokusil vyvrátit cokoli z toho co jsem napsal. Je to pro vás příliš náročné?
0/0
17.12.2012 19:12
Foto

K13a95r48e18l 89V70y24š40a72t35a

Na to co je dementní, zoufalé a tupé
pro někoho má největší vliv na jaké straně "plotu"stojí. Pavle1, pohledem tvé pozice jsem zoufalý tupý dement, můj pohled na tebe je přibližně podobný, jen výrazově slušnější. 
0/0
16.12.2012 20:36
Foto

L22a25d36i83s47l50a47v 12N33o31v51á92k 2357903534763

Komunistický režim byl zločinný - bezpochyby pro svět svobody
A jestli komunistický totalitní režim zrovna vy budete obhajovat nebo ne, je nakonec úplně fuk. :-)
0/0
17.12.2012 10:08
Foto

K51a22r70e77l 75V31y85š84a45t56a

Prosím nepodsouvejte mi
zbytečně úmysl obhajovat komunistický totalitní režim, mám ho podstatnou část svého života zažitý. Vaše chápání názorů jiných diskutérů nesouhlasících s Vaším je na úrovni stalinského "...kdo nejde s námi, jde proti nám." Žiju současností a cítím potřebu se veřejně vyjadřovat k aktuálnímu dění. Tak jak to cítím a jak mě život naučil.Jak dlouho jste střádal  jedovatou slinu která vystříkla z Vašeho obvinění výše? Není to pro Vás ponižující, v jiných Vašich příspěvcích do diskuze píšete docela rozumně.
0/0
17.12.2012 10:46
Foto

L80a23d26i11s12l54a14v 29N69o80v84á29k 2797893594523

Možná jsem jsem špatně pochopil smysl vašeho příspěvku
Pokud ano, omlouvám se.
0/0
19.12.2012 12:37
Foto

O tom nepochybuju,
že pro vás je ideologie důležitější než diskuze a racionální argumenty. Mimochodem, co máte proti nazývání věcí pravými jmény?
0/0
17.12.2012 19:07
Foto

Miláno Z Děčína

Názor na Pavla1...
Jste zřejmě a evidentně velice jednostranný,jako by intelektuál s výslednou snahou být IN ke všem,kteří když nevědí,neznají,nepodílí se na tom,co se vůbec děje!!!Ve své podstatě,vaše sesumírování vyznělo jako vulgární snůška na všechno,na co jste si zrovna vzpoměl.Závěrem - zřejmě jste ZOUFALEC!!!
0/0
16.12.2012 19:30
Foto

Na všechny sockomoušské zhovadilosti
jsem si samozřejmě nevzpoměl. To bych musel mít paměť jako slon.  Taky to nemělo být žádné "sesumírování", pouze jsem odargumentoval můj názor, že tzv. protestní hlas daný komoušům je projevem demence, a to vzhledem k tomu, že jak socani tak komouši mají na současném stavu  větší podíl než pravice.  A mimochodem   nelíbí se vám co jsem napsal? Tak to zkkuste vyvrátit. To ten váš výstřik do tmy bez argumentu je projevem nejen zoufalství ale i tuposti.
0/0
16.12.2012 20:25
Foto

Starej Jakub

Hitlera taky volili lidi ze vzteku, nemělo se mu odporovat?
Téměř doslova stejný článek by se dal napsat o konci Výmarské republiky. Demokratičtí politici byli totálně neschopní, země v krizi, a téměř polovina lidí volila nacisty. V demokratických volbách. Nadlouho posledních.Komunistická strana má být zakázána podle platných zákonů země za šíření třídní nenávisti. To, že tomu tak není, může být připočteno ke všem neduhům stávající české demokracie.Studenti pochopili, že tady se překročila hranice.
0/0
16.12.2012 17:49
Foto

K13a17r81e53l 55V82y98š26a47t87a

Nejlepší by bylo
zakázat komunisty za jejich minulost, ostatní strany za přítomnost. V dalších dobách připustit k volbám jen občany nezatížené členstvím v těchto stranách. Nová generace politiků by dostala čas navázat styky, uplést mafiánské struktury a naučit se krást. Ta doba by byla doba rozkvětu státu, no a po čase zase všechny zakázat a opakovat nahrazení novou generací. Občané se musí neustále přesvědčovat že moc korumpuje a dávat šanci dalším lumpům. Máme jich na desetiletí.  A jak je vidět  zneužitím studentů vychováváme další adepty na demokracii jen pro někoho komu to sype.
0/0
16.12.2012 20:27