Pátek 19. dubna 2024, svátek má Rostislav
130 let

Lidovky.cz

Diskuze

Co nejrychleji snížit daně. Francie reaguje na protesty žlutých vest

Ve Francii v pondělí začalo vyhodnocování celonárodní debaty o směřování země, kterou vláda vyhlásila v reakci na protesty hnutí takzvaných žlutých vest.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

10. 4. 2019 7:04

Derate, co to melete? Cesta do pekel je ta jejich nezdravá, ujetá, sociální politika! Pracující Francouzi platí nehorázné daně a různé další poplatky, aby mohli papaláši přerozdělovat miliardy eur netáhlům, uprchlíkům, všemožnými kolaborantských neziskovkám a po tom všem ještě označovat pracující lid za tupou lůzu! Skoro jako u nás...

0 0
možnosti
ED

9. 4. 2019 0:08

No, snižovat daně na základě ulice je cesta do pekel. Ve většině států je taková otázka nepřípustná v referendum. A tahle jejich anketa apod. je v podstatě lidové hlasování. Francie je brutálně zadlužená, skoro na 100 % HDP, blíží se tedy jižnímu křídlu Španělsku, Itálii,Portugalsku o Řecku nemluvě. Již to, že se Macron pokálel až za ušiska ze žlutých vest, a vyhověl jejich požadavkům bude stát Francii cca 10 miliard každý rok.

0 0
možnosti
KJ

8. 4. 2019 21:46

Dokud nebudou střílet na ulici zločince a nechají je veřejně páchat zločin bez trestu, pak je s Francií regulerní konec a Putin zvítězí.

0 0
možnosti
JN

J. Novotný 046

8. 4. 2019 18:28

Ano, to je jediné možné řešení, jiné neexistuje. Konec této levičácké politiky - snížit daně a odvody. Francie je zemí s nejvyšší mírou zdanění v celé Evropě a zároveň s nejvyšší mírou sociálních odvodů.

0 0
možnosti
JP

8. 4. 2019 19:19

Souhlasím.

0 0
možnosti
JP

8. 4. 2019 18:13

Titulek - "Co nejrychleji snížit daně". Zbytečné. Budou demonstrovat tak dlouho, dokud je bude NĚKDO platit. Kdo asi ? :-)

0 0
možnosti
MV

8. 4. 2019 18:18

:-)))) Putin ! Podešvo, ty děláš pro Putina, viď ? To jinak neni možný ...

0 0
možnosti
JE

8. 4. 2019 17:14

Sníží daně, tedy i soc. dávky. A začnou se bouřit hnědé vesty.

0 0
možnosti
MV

8. 4. 2019 17:57

Tak.

0 0
možnosti
PH

P. Hrušovský

8. 4. 2019 16:36

Pane Novotný, já taky doufám, že zjistí, že se nechat mlátit bez výsledku nemá cenu. To chce něco jiného. Macron ví, že lidi ho mají dost, to co jim o předvolební kampani sliboval nenastalo, naopak je mlátí, tudíž svléknout vesty a postavit se celý národ před Elysejský palác. V poklidu. Ať předstoupí před svůj vlastní národ a něco jim řekne naživo, když už to nedokázal přes veřejnoprávní prostředky. Nebo je to zase prezident zbabělec jako byl Janukovyč?

0 0
možnosti
JN

J. Novotný 046

8. 4. 2019 16:57

Pane Hrušovský, myslím, že se opravdu mýlíte. Zásahy policie považuji spíše za nedostatečné (s čímž by jistě souhlasili majitelé obchodů, restaurací, stánků atd.). Srovnání se sametovou revolucí není namístě. Policie nezasahovala proti poklidně demonstrujícím, ale výlučně proti magorům, kteří se na Žluté vesty nabalili a ničili vše, na co přišli, rozbíjeli výlohy, sprejovali, zapalovali stánky apod. Samozřejmě je možné, že to schytal i někdo nevinný, ale obecně to bylo tak. Alespoň tolik můj pohled na věc.

0 0
možnosti
PH

P. Hrušovský

8. 4. 2019 16:01

Co nejrychleji snížit daně? Zacpat pusu lidem když jde o něco naprosto jiného? První dva týdny to tam probíhalo až úzkostlivě poklidně. Ale to nebylo to co Macron chtěl, on chtěl konfrontaci, aby měl aspoň minimální důvod k zásahu proti nespokojeným lidem. No a třetí sobotu to začalo - najednou na záběrech už nikoli obyč policie, ale protiteroristická komanda v jejich klasických vestách, rozlišitelných od obyč policie, v přilbách bez povinných čísel...13 sobot tam Macronovo gestapo mlátilo lidi, tuhle 14ctou sobotu nevěřím že by se tam nic nedělo...

0 0
možnosti
PH

P. Hrušovský

8. 4. 2019 16:04

No a co ti prapodivní človíčkové jen v džínách, tmavých bundách, prapodivné motoristické helmě, ale s klasickým policejním obuškem v ruce? Ti byli bezkonkurenčně nejaktivnéjší....kdo to byl?

0 0
možnosti
JK

J. Kotál

8. 4. 2019 15:58

Žluté vesty nedávají (přímo) vinu migraci i když se na zhoršení jejich životní úrovně podílí velmi. Střední vrstva byla vytlačena do okolí před velká města a musí denně za prací dojíždět, samozřejmě je méně peněz na lékařskou péči a na důchody apod. Francouzi jsou hodně politicky korektní.

0 0
možnosti
JN

J. Novotný 046

8. 4. 2019 16:07

Ano, ale nejen to. Např. nejen že musí dojíždět, ale zároveň je zákaz vjezdu starších aut do města, navýšení mýtného, zvýšení daně z příjmu, solidární daně atd. (francouzská výplatní páska má okolo 20 položek odpočtů, ne jako u nás zdravotní, sociální a daň). Atd.atd. Vše zcela jasné důsledky levicové politiky, imigrace a "sociálního" státu.

0 0
možnosti
FF

8. 4. 2019 15:54

Sníží daně? A nebudou jím chybět prachy na ty darecky co si tam natahali co jsou z 90% závislí na soc. dávkách?

0 0
možnosti