

Nákladové nádraží Žizkov
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Nákladové nádraží Žižkov.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Nákladové nádraží Žižkov.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Památková ochrana nákladového nádraží Žižkov stále není dořešená.
Autor: František Vlček, Lidové noviny
I poté se ale památkáři shodli, že hlavní budova je mimořádně kvalitním příkladem funkcionalistické stavby.
Autor: Tomáš Krist, Lidové noviny
Žižkovské nádraží bylo koncem února již podruhé nepravomocně prohlášeno kulturní památkou. Proti rozhodnutí se tehdy společnost Žižkov Station Development odvolala a celá věc se tak vrátila ministerstvu kultury.
Autor: Tomáš Krist, Lidové noviny
Nelíbí se jim, že by nádražní budova měla ustoupit nové komunikaci - Jarovské spojce.
Autor: Tomáš Krist, Lidové noviny
Investor na místě plánoval vystavět novou čtvrť až pro 15 000 obyvatel.
Autor: Tomáš Krist, Lidové noviny
Majitelem nádražní budovy z 30. let 20. století a přilehlých pozemků je společnost Žižkov Station Development, konsorcium Českých drah a společnosti Sekyra Group.
Autor: Tomáš Krist, Lidové noviny
Unikátní příklad funkcionalistické stavby nedaleko pražského centra byl v roce 2013 prohlášen za kulturní památku. Nákladové nádraží bylo vybudováno mezi léty 1927 - 1936, drážním potřebám však sloužilo ještě v roce 2010.
Autor: viktormacha.com
Pokud bude budova nákladového nádraží Žižkov kulturní památkou, bude její nezbytná rekonstrukce a sanace pozemků stát minimálně pět až osm miliard korun.
Autor: Tomáš Krist, Lidové noviny
Podle vedení radnice se všechny zúčastněné strany shodly na tom, že je nezbytné budoucnost chátrajícího areálu vyřešit co nejdříve.
Autor: Tomáš Krist, Lidové noviny
Nákladové nádraží Žižkov
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Nákladové nádraží Žižkov
Autor: František Vlček, Lidové noviny
Projekt Žižkov City
Autor: Sekyra Group
Projekt Žižkov City
Autor: Sekyra Group
Projekt Žižkov City
Autor: Sekyra Group