Rozsáhlý projekt nabídne 58 vybraných uměleckých děl, od klasiků až moderní umění, na 50 tisících reklamních plochách napříč Spojenými státy. Kromě velkoměst se dočkají umění na ulici i venkovské a zemědělské oblasti.
Téměř na celý srpen ubude v ulicích měst reklam na sycená nápoje, spotřební elektroniku a další věci denní potřeby právě ve prospěch slavných děl americké historie. Netradiční projekt vznikl díky inspiraci ve Velké Británii, kde podobná akce byla připravena loni v létě.
„Doufáme, že zběžný pohled na umění donutí lidi se přijít podívat na originály,“ komentoval Douglas Druick, prezident Art Institute of Chicago. Do akce se celkem zapojilo pět významných amerických galerií a institucí, která zapůjčila díla k reprodukci. Nicméně 50 z 58 zobrazených děl byla vybrána na základě veřejného hlasování.
Celou galerii vybraných děl, které lze obdivovat z chodníku, můžete zhlédnout zde.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |