náhledy
Poznávacím znamením Tóthovy tvorby je se šňůrkami a jinak vlajícími pruhy látek související řasení a vázání. Návrhář také používá lehké, vzdušné a mnohdy až efemérně působící materiály, střihy se zase vyznačují křehkostí a důmyslným důrazem na ženské křivky.
Autor: Marek Mičánek
Poslední, ale o to důležitější rys je, že se kousky z jeho pera dají bez obtíží nosit i ve světě běžných smrtelníků.
Autor: Marek Mičánek
Letos přišel Zoltán Tóth s kolekcí BASE 21, a i díky vlivu pandemie v ní kromě smaragdově zelených společenských šatů nebo hedvábné tmavomodré maxisukně najdeme pohodlné mikiny či třeba legíny na jógu.
Autor: Marek Mičánek
Letos přišel Zoltán Tóth s kolekcí BASE 21, a i díky vlivu pandemie v ní kromě smaragdově zelených společenských šatů nebo hedvábné tmavomodré maxisukně najdeme pohodlné mikiny či třeba legíny na jógu.
Autor: Marek Mičánek
Letos přišel Zoltán Tóth s kolekcí BASE 21, a i díky vlivu pandemie v ní kromě smaragdově zelených společenských šatů nebo hedvábné tmavomodré maxisukně najdeme pohodlné mikiny či třeba legíny na jógu.
Autor: Marek Mičánek
Módního návrháře Zoltána Tótha není třeba dlouze představovat. Tenhle rodák ze západoslovenské Šaľy se poprvé módnímu světu přestavil v roce 2017 v rámci soutěže Van Graaf Junior Talent pro začínající módní návrháře během pražského fashion weeku.
Autor: Marek Mičánek
Zoltán Tóth (29) je jedna z nejvýraznějších postav na české módní scéně. Nemá rád škatulkování, zakládá si na udržitelnosti a věří, že by lidé měli nosit hlavně to, v čem se cítí dobře.
Autor: Marek Mičánek
Poznávacím znamením Tóthovy tvorby je se šňůrkami a jinak vlajícími pruhy látek související řasení a vázání. Návrhář také používá lehké, vzdušné a mnohdy až efemérně působící materiály, střihy se zase vyznačují křehkostí a důmyslným důrazem na ženské křivky.
Autor: Marek Mičánek
Letos přišel Zoltán Tóth s kolekcí BASE 21, a i díky vlivu pandemie v ní kromě smaragdově zelených společenských šatů nebo hedvábné tmavomodré maxisukně najdeme pohodlné mikiny či třeba legíny na jógu.
Autor: Marek Mičánek