130 let

Designérka Anna Marešová představila na přehlídce designu a módy Designblok 2017 limitovanou edici vibrátorů | foto: ČTK

První tetovaný vibrátor na světě. Designérka Marešová ho představila na Designbloku

Design
  •   6:04
Na letošní Designblok si Whoop.de.doo připravilo opravdovou lahůdku. Tou je unikátní limitovaná MUSA edition. Tentokrát si designérka a zakladatelka značky intimních pomůcek pro ženy Whoop.de.doo Anna Marešová přizvala na spolupráci výtvarníka Lukáše Musila, známého jako MUSA.
Designérka Anna Marešová představila na přehlídce designu a módy Designblok...
Designérka Anna Marešová představila na přehlídce designu a módy Designblok...

Spojení jemné kresby výtvarníka Musy a čistého designu Whoop.de.doo vibrátorů designérky Anny Marešové, dalo vzniknout jedinečné edici erotických pomůcek.

Každý vibrátor bude mít na sobě jednu z kreseb, které MUSA vytvořil právě pro tuto edici vibrátorů. Kromě vibrátorů bude možné zakoupit i originální kresby, které se staly předlohou a základním motivem pro jednotlivé produkty.

MUSA edition

V rámci MUSA edition je zatím vyrobeno 25 ks.  Kolik bude limitovaná edice čítat kusů, Anna Marešová zatím neprozradila. Whoop.de.doo MUSA edition lze zakoupit na Designbloku 2017 v Openstudiu od 26. 10. za zvýhodněnou cenu 9 900,- korun či od prvního listopadu ve studiu Anna Marešová designer v Praze na Letné

„Byla to zvědavost. Příležitost, pokusit se uspokojit nejen vizuálně byla výjimečná a neopakovatelná. Uspokojování a vyvolávání reakcí je jednou z nedílných součástí mé tvorby a ve spojení s Aničkou, respektive s jejími vibrátory, dostává vše další rozměr. Mám z toho radost,“ řekl výtvarník. 

„Oslovila jsem Lukáše, protože mi je jeho tvorba velmi blízká. Lukáš je také velmi známý díky specifickému tetování, které chtěl jedno období snad každý. A právě tady jsem našla propojení. Chtěla jsem prostě potetovaný vibrátor od MUSY. Pak mi ale přišlo lepší spojit to s jeho kresbou, která je naprosto ojedinělá, jemná a velmi intimní. Ve spojení s našimi pomůckami to zafungovalo naprosto skvěle. A také musím přiznat, že nás to všechny náramně bavilo a na výsledku je to neskutečně vidět. Vše jsme zase dotáhli do posledního detailu až po originální black&white krabičky. Zákaznice se mají na co těšit,“ doplnila Marešová. 

Autor: Lidovky.cz